Diskuse k článku

Poradna: na asfaltu mě bolí holeně, stěžuje si běžkyně

Jak poznat, zda je tělo připraveno na další trénink? Existují boty vhodné pro běžce, kteří běhají přes patu? A co pomůže, když při běhu po asfaltu bolí holeně? Na vaše otázky odpovídal odborník Vítek Kněžínek. Ptát se ho můžete i nadále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P34e42t65r 75H24a40r67a65n64t 8231348811868

A přesně tahle funkce je úplně k ničemu. - to bych si opravdu netroufal tvrdit, jistě je tam nějaký algoritmus a mnoho proměných, ale myslím, že výrobci hodinek na toto jistě mysleli a minimálně jako základní vodítko se to použít dá. To si dovolím tvrdit i na základě 3/4 ročního používání jednoho ze sporttesterů, kde se hodnota regenerace ukáže po každém trenínku. Většinou to ukazuje hodnoty rozumné a logické. A to včetně odhadnutí závodu - po triatlonu 750-35-8 mi to ukázalo hodnotu 50 hodin, což vzhledem k tempu a času za jaký jsem absolovoval považuji za velmi rozumné .

Nicméně příliš se tím neřídím a beru to jako informaci, nikoliv dogma - po každém závodě druhý den stejně volím výběh, nebo vyplavání v klidném tempu, abych pomohl regenerovat svaly.

Naopak s tímto tvrzením nelze než souhlasit:

Osobně si nemyslím, že by to hobby běžec musel řešit až tak do detailu. Zastávám podobný názor jako Steve Prefontaine: „Když se cítíš dobře, běž rychle. Když se cítíš špatně, běž pomalu, a když tě něco bolí, neběhej vůbec.“

Zdroj: rungo.idnes.cz

0/0
9.12.2015 15:36