Diskuse k článku

Jak se postarat o své tělo, když dojde k podchlazení

První vlaštovka jaro nedělá, zima ještě neodchází. Přečtěte si proto, jak funguje lidské tělo v chladném počasí a co pro něj udělat, když už jste se rozhodli do té zimy venku přece jen vyběhnout. Poradí vám lékař z nemocnice Nový Jičín a extrémní horský běžec Kamil Bezděk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O96n37d55ř61e22j 81Š89i96n72d80l97e46r 2757818206935

Popravdě krátké plavání v ledové vodě (do pěti minut) není nic až tak strašného. Dokonce co jsem s tím začal tak jsem zlenivel a pdostudenou sprchu se mi vůbec nechce. Ono to je v té řece/jezeře tak nějak snesitelnější pač už v tom jednou jste a přece nebudete jak blbec hned vylejzat ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
22.2.2017 23:08

P77e50t40r 96K12a79ň26o78v96s53k47ý 1544842537339

Naprosto souhlasím, že základem je být oblečený jen tolik, abych se nezpotil. V městském prostředí to pro mě při teplotách kolem nuly či těsně pod nulu znamená jen tričko a tenkou bundu, omrzliny jsem nikdy neměl a nemocný už jsem nebyl x let, dříve jsem býval nemocný furt. K poslednímu odstavci bych jen dodal jako variantu otužování právě pravidelné sportování venku (běhám denně) a celodenní pobyt v chladnější místnosti (teď doma, kde i pracuji, mám 18 stupňů). Saunu ani studenou vodu rád nemám, ale mírnější, ale dlouhodobé, otužování přináší dobré výsledky, i když je "jen" vzduchem.

+1/0
22.2.2017 12:48