Ona

Diskuse k článku

Osvědčené techniky, které zvýší váš sportovní výkon

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L73e71n13k23a 91H28a40l32á60m68k75o41v45á

14. 10. 2015

Velmi podobne memu pristupu, az na to, ze tuku dam i vic. Jen jedna vec, i kdyz se pohybujete v nizkosacharidovem rezimu, porad ta rada, rozdelit si jidla do vice porci, plati stejne. Alespon to je ma zkusenost. Neni to tak vyrazny rozdil, jako kdyz jste na cukrech, ale mam takovy pocit, ze po dlouhe dobe na nizkosacharidovce, je to telo proste citlivejsi a inzulin vyleti i po par gramech navic. Hladovky delam jen obcas, vetsinou jako pripravu na zavod. Rada je zas az tak nemam, radeji mam jidlo:) Tady male doporuceni k cetbe (http://www.amazon.com/The-Art-Science-Carbohydrate-Performance/dp/0983490716) Volek se primo na tohle specializuje....

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V90í84t 34S33c32h37l25e15s58i68n94g88e59r

15. 10. 2015

Dobrý den, Lenko, děkuji za reakci. Ano, je to jeden z důsledků metabolické flexibility -" udělat tělo citlivější na inzulin". Ano, pokud si přečtete některé mé články, tak některé studie i odkazují na práci či spíše studie p. Volka;-). Každopádně děkujeme...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L52e14n31k47a 13H36a13l29á84m47k26o19v77á

15. 10. 2015

Na vase stranky jsem koukla a mela jsem to udelat driv, pak bych zadnou cetbu nedoporucovala, protoze by mi bylo jasne, ze to neni treba:)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

G98e59o85r51g78e 54B52u38r52i12a97n

13. 10. 2015

Tohle je docela zajimava informace, protoze ja trenuji na rotopedu cca 15 minut po probuzeni, ale nenapadlo mne, ze to muze souviset primo se spalovanim tuku. Fakt ale je, ze jsem musel od te doby co trenuji zvysit porce orechu, jenom mne nedoslo proc. Predesilam, ze trenuji kvuli zdravi, ne kvuli zavodeni.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V86í35t 60S94c46h87l46e79s89i64n12g34e72r

13. 10. 2015

Zdravím Georgi. Je jedno, z jakého důvodu trénujete. Důležité je se prostě cítit dobře. R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P90e72t86r 81K91a85ň63o85v29s94k34ý

13. 10. 2015

Ještě se chci zeptat: co to využití chladu, zkoušel jsi? Nic tam nevidím. Já každopádně s tímto mám osobní zkušenosti, takže běhám i při nízkých teplotách velmi málo oblečený, doma ani v zimě netopím apod. - od té doby bývám zdravý a cítím se dobře.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

V94í30t 20S51c84h20l59e92s27i78n68g57e83r

13. 10. 2015

Ano, podstupuji termogenezi chladem a připravuji dosti článků i se studiemi. Mám skvělou pozitivní zkušenost u svých klientů: https://youtu.be/5zNxFPA7iTY

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V73í76t 81S49c38h82l27e13s23i97n14g97e64r

13. 10. 2015

ANo, podstupuji termogenezi  chladem. Připravuji na toto téma dosti zajímavých materiálů: https://youtu.be/5zNxFPA7iTY

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T87o36m27a39s 16A23u48g78u12s59t34y59n

12. 10. 2015

Můžu se zeptat autora, co jsou ty kvalitní tuky? Pod tím si představují i různí výživáři různé potraviny. A druhý dotaz, pokud chci hubnout, chodím ráno běhat, jakou doporučuje zátěž (např v procentech max TF a čase)?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V59í93t 40S16c14h61l48e86s75i31n98g68e83r

13. 10. 2015

Zdravím, Tome, VIDEO a rozsáhlý článek o kvalitních tucích najdete zde.: jsou tam konkrétní příklady, které plynou z praxe s desítkami vrcholových sportovců a desítek biochemických vyšetření krve, atd... pěkný den,.:-) Vítek,. http://www.vit-schlesinger.cz/cs/novinky/tuky-ve-sportu-to-je-prece-zaklad.html

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P47a10v62e72l 53Ď47u69r57i29c23a

12. 10. 2015

Zajímalo by mě, v jakém časovém intervalu, byly prováděny ty respirační testy. Předpokládám, že první proběhl na začátku experimentu a druhý na jeho konci. Chci se zeptat, zda výsledky měření nejsou zavádějící ve smyslu vztahování pouze na změnu stravování v rámci metabolické flexibility. Nebyl výsledek testu především ovlivněn autorovou lepší fyzickou kondicí, nabranou v průběhu testových tří měsíců? A dále by mě zajímal výsledek toho Ironmana. Díky za případnou odpověď.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P76e66t35r 72K56a13ň90o50v42s87k82ý

12. 10. 2015

Tady má nějaké běžecké výkony: http://www.behej.com/bezecke-tabulky/zavodnici/37626

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V79í87t 65S90c35h84l82e74s29i48n19g57e77r

13. 10. 2015

Zdravím Petře, ani jsem netušil, že jsou některé mé výsledky takto hezky seřazené...díky za tip, Vítek...R^;-)8-o

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V25í22t 67S95c38h97l68e54s55i26n55g29e31r

13. 10. 2015

Dobrý den Pavle - rovnou si dovolím Vám poslat odkaz, kde najdete odpovědi. Zmiňuji se o této problematice i v tomto článku. Je jasné, že to nebylo ze 100% ovlivněno jen adaptací metabolismu, ale i adaptací na fyz. zátěž, ale i proto jsem začal s kondicí ještě před experimentem a během něj jsem tréninkové jedotky takřka neměnil, abych právě eliminoval vámi zmíněné... - odpoved najdete: http://www.vit-schlesinger.cz/cs/novinky/experimment-hladoveni.html

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P33e47t27r 46K74a74ň87o70v90s96k70ý

13. 10. 2015

Vypadá to zajímavě, kondici samozřejmě ovlivnilo například i snížení hmotnosti. Bude fajn, se časem dozvím konkrétní hodnoty množství přijímaných tuků, bílkovin a sacharidů v rovnovážném jídelníčku, až tedy budeš přijímat tolik, aby to pokrylo výdej. Zatím tam byl výrazný energetický deficit, což jsem při tomto typu stravy předpokládal, a což se projevilo úbytkem hmotnosti o 6 kg. Jinak, klidové i zátěžové RQ může, ale také nemusí odpovídat složení stravy, vždy je třeba to posuzovat v komplexnější rovině. Já mám klidové RQ též kolem 0,7, i když přijímám 500-600g sacharidů denně. A jsem jeden z mála lidí, kdo běhá maratony zcela bez občerstvení, jen na vodě (nejlépe 2:54:22). Experimentování Tvého druhu mě ale velmi zajímá, takže ještě jednou děkuji za info.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V32í21t 59S85c77h40l57e85s41i50n88g81e83r

13. 10. 2015

Odpověd viz níže. Je dodávám, že ironmana jsem dokončil za 5:17 . můžete vidět na konci přiloženého videa.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z40b83y19n66ě66k 30S69v61o36b26o38d29a

13. 10. 2015

EHM....mělo být napsáno 1/2 ironmam nemýlim li se ?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P12e91t88r 35K54a77ň94o31v30s62k20ý

12. 10. 2015

Zkoukl jsem ještě to video, zajímavé. Pozátěžová glykemie 9,6 mi přijde ale překvapivě dost vysoká a ventilační ANP na 165-170 celkem nízko, s ohledem na Tvůj věk. Bylo by zajímavé to sledovat dlouhodoběji, ale díky za tyto informace.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

12. 10. 2015

Za sebe můžu potvrdit R^

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

V96í62t 57S54c33h18l71e47s69i85n88g88e43r

12. 10. 2015

Dobrý den, Zdeňku, děkuji za reakci. Ve většině Vámi zmiňovaných bodů máte pravdu. Je škoda, že jste tento článek takto pochopil. Nicméně nemohu s Vámi souhlasit v tom, že tento článek někomu něco podsouvá  a že řík jednoznačnou pravdu - to rozhodně ne! Tento článek je shrnutí mého experimentu a také vysvětlení pojmu co je to metabolická flexibilita! Je to moje osobní zkušenost. Samozřejmě, že každý jsme jiný, máme jiné typy metabolismu atd. Už vůbec jsem nikomu nechtěl podstrojovat  to, že bychom měli žít jako naši předková. Jen píši fakta, že: Metabolická flexibilita vychází z hlubokých genetických odkazů našich předků - Není to o tom se stravovat jako naši předci, to nejde a to v článku ani nezmiňuji!! Ale vemte si to tak, že v dnešní době jsme obrovsky metabolicky NEFLEXIBILNÍ. A já jsem na sobě demonstroval, jak se stát metabolicky flexibilní. Vycházel jsem zároveň i z praxe z práce se stovkami klientů, kde se nachází určitá shoda např. v tom, že drtivá většina má nedostatek kvalitních tuků. Ano, pokud "obyčejný" člověk začne např. hladovět, tak je to až nebezpečné, protože musí dodržovat dalšíc x zásad a principů. O tom ale tento článek nebyl. Pokud chcete, najdete odpovědi na Vaše otázky zde: http://www.vit-schlesinger.cz/cs/novinky/experimment-hladoveni.html 

Na závěr Vámi nepochopené 16/8 a 18/6. Jak zmiňuji v článku - během experimentu jsem dodržoval 18/6. Ale nyní (po experimentu) pokračuji v přerušovaném hladovění, ale  v režimu 16/8. Jak píši - stalo se to součástí mého životního stylu. Proto mne mrzí, že jste to takto pochopil. Doporučuji si případně prostudovat více mých článků nebo videí a zjistíte, že se na věc snažím dívat maximálně celostně a individuálně. Proto s klienty  spolupracuji zásadně  na dlouhodobé bázi  a zprvu jim dělám kompletní testy včetně krevních, abychom zjistil individuální odlišnosti. Každopádně díky, že jste nad článkem přemýšlel, to se vždy cení! :-) Vítek S.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

12. 10. 2015

Já osobně už jsem trochu opatrný, když má někdo nějaký zaručený recept k úspěchu. Někteří o tom i přednáší, píšou knížky, točí videa. Ale to co funguje jim, nemusí fungovat vám. Takže nejdůležitější je stejně vlastní zlušenost.

Jinak podle mě je hladovění ok. A sacharidy bych viděl teda dúležitější než tuky.

Takové ovoce by mělo být hlavní součástí jídelníčku sportovce.

S tím inzulínem si myslím, že je trochu vedle. Protože záleží na typu sacharidů.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P28e20t20r 86K33a14ň34o59v62s80k59ý

12. 10. 2015

A samozřejmě záleží i na množství v jedné dávce. Jako vytrvalec, běhající v průměru 20 km denně, konzumuji velké množství potravy, včetně sacharidů, které mám rozdělené do řekněme 10 i více jídel za den. Při náhodném měření glykemie jsem nicméně zjistil, že ta se drží v průběhu dne přibližně stabilně. Na druhé straně, kdybych toto zkonzumoval jen ve 3 porcích, tak by to vedlo k obrovským výkyvům a následně i problémům (i to jsem zkoušel změřit). Podobně si neumím představit, jak zkonzumovat těch 15-16 tisíc kJ převážně v tucích, když bílkovin může být jen omezené množství. Vytrvalecké schopnosti mám velmi dobré, však čím delší vzdálenosti, tím lepší výsledky (běhám i závody na 100 km) .

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V51í58t 64S88c70h98l48e97s26i28n74g70e56r

13. 10. 2015

Zdravím Petře. Díky za Vaše názory. Můj expdriment není o tom někoho přesvědčit a dávat na oko jen jednu pravdu.  To zmiňuji ve všech článcích! Ale mé experimenty  jsou o tom vycházet se zkušeností a nových podložených studií. Nikde neuvádím, že je to jediná pravda. Naopak se snažím o každé studi lehce polemizovat. Dát lidem info a at si každý najde vlastní cestu. Konzumovat jídlo ve 3 porcích nemusíte, na druhou stranu poslední studie dokazují, že to může být výhoda a já to potvrzuji. Ale neplatí to vždy!! Vám to funguje jinak a je to v pořádku. Ale přitom např. naprostá většina lidí z ČR říká, že jm strava funguje a jsou s tím evidentně v pořádku a hle...patříme k nejhorším zemím světa co do počtu kardiovaskulárních chorob....to jen tak na zamyšlenou, mějte se a díky, VítekR^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z67d80e62n16ě18k 19J42a41r29ů72š25e53k

12. 10. 2015

Jaký je tedy poměr hladu a jídla? Na začátku článku uvádíte 18/6 na konci 16/8.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J44i36ř42í 80Ř32e28h58o74ř

12. 10. 2015

tak v článku vidím pár závad. Za prvé: během let sportování a cvičení jsem se naučil bránit se vždy těm, kteří radí jednoznačné pravdy.  Tento článek však radí, že takto to má být. Na to pozor.

Lidé jsou ale různí a na každého funguje něco jiného. Tím se dostávám k bodu dva: genetika po dvou milionech let. Za dva miliony let totiž nikdy nevypadal a nikdy nežil a nesportoval člověk tak jako pan Schlesinger. Pokud by jsme se chtěli nejblíže podívat jak vypadal ten dva miliony žijící člověk. Pak se musíme poohlédnout po doposud primitivně žijících lidech.  Po lidech z pralesa. Jejich život a fyzické zatížení se ale tak naprosto liší od autora. A vypadají také zásadně jinak :) Že se nelze těmito doporučeními odvolávat na dva miliony let života lidí. Žijete jinak, stravujete se jinak.

Tyto techniky jsou tak jen další v řadě systémů k vyzkoušení a osobně bych se velmi bál z toho dělat nějaké historické dogma.

Obecně v poslední době se dostávají tuky zpátky do jídelníčku. Je to asi nějaký ozdravný trend. To si beru jako základ. Tréning před snídaní stojí za vyzkoušení. I když já osobně se cítím po probuzení velmi slabý. Otužování také velmi doporučuje třeba Adam Raw, který se věnuje workoutu. Věnují se mu myslím i sportovci z hanuman gymu trénovaní P.K.Macháčkem pokud vím.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V11í64t 38S22c31h55l42e68s49i77n83g39e48r

12. 10. 2015

Zdravím Vás, Jirko, odpověď výše patřila především Vám, ale i Zdeňkovi :-), mějte se

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít