Měla pouze podprsenku a průhledné kalhotky. Nevadilo jí, že byla středem pozornosti. Naopak byla ráda, že si lidé dobře všímali, co všechno na sobě má.
„Periodu si málokdy naplánujete. Když jsem jela na festival, měla jsem dopředu vybrané, co si na sebe vezmu. Nehodlala jsem to měnit jen kvůli tomu, že mám menstruaci. Vzala jsem si na sebe přesně to, co jsem chtěla i s vložkou. Menstruace je přirozená,“ sdělila v jednom z příspěvků na sociální síti.
Právě tam se do ni někteří sledující tvrdě opřeli. Mnohým nepřipadalo vhodné, aby hygienické pomůcky všem ukazovala na odiv. Jiní ji naopak podporovali a líbilo se jim, že téma menstruace veřejně otevřela.
Její gesto ale bylo zároveň reklamou na hygienické potřeby, které sama navrhla. Přitáhla na sebe pozornost, získala spoustu sledujících z celého světa a díky tomu se do povědomí dostává i její značka. „Šla na to od lesa. Klobouk dolů. Ale chtělo to tedy dost odvahy,“ vzkázal jí jeden ze sledujících.
Menstruace je i mužské téma, říká výrobkyně menstruačních kalhotek Šejdová![]() |
Nadyu sleduje přes sto dvacet tisíc lidí na Instagramu a přes tři miliony lidí na TikToku. „Všem jsem vděčná za podporu. Líbí se mi, že se najdou podobně smýšlející lidé,“ dodala influencerka.