Ona

Diskuse k článku

Dotknete se bez rozcvičení celou dlaní země? Možná jste hypermobilní

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L72a67d10a 15N15o14v62a69k

3. 10. 2017

já bych se dotknul, ale musel bych si přeříznout obě achylovky.... a mi za to fakt nestojí....:-/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M59a45r93t41i45n 43Ž68á35k

3. 10. 2017

tak jsem to zkusil...chybělo mi asi 8 cm a málem už jsem se nenarovnal:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L16a74d75a 53N27o50v68a21k

4. 10. 2017

no... a stálo to za to....?:-P

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M39a78r62t87i17n 64Ž56á36k

4. 10. 2017

ale to víš že jo a furt funguju! :-D

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T98o50m50á79š 75M82r71á49z

2. 10. 2017

Tohle je pěkná pohádka o hypermobilní Báře, která nekopíruje realitu a to na rozdíl od paní Topinkové ty hypermobilní jedince řeším každý den. Autorka zapomíná říct to Bé. 1. hypermobilita se netýká pouze kloubů, ale i svalů, které nemají dostatečný tonus a nestíhají reagovat na změny směru, dochází ke zhoršení dynamické stabilitě kloubů. Pak nastává otázka, jaké mám možnosti. Klouby náchylné k distorzím (trail není dobrý nápad), rychlostní disciplíny jsou pasé (neubrzdí a nezastabiluzuje kolena atp.), dlouhé běhy vedou k vyčerpání organizmu a následně horší kontrola kloubní stability.

Samostatná kapitola je u hypermobilního člověka chodidlo, které bývá poměrně pasivní a je v hyperpronaci (ploché), díky tomu nefunguje aktivní a pasivní windlass (nebo velice omezeně) a došlap i odraz je z odemčeného přednoží, což vede k rychlému postižení měkkých tkání chodidla.

Probůh proč před během výrazně protahovat něco co má až moc velký rozsah, naopak stabilizační cviky před během, aby se mozek nastavil na stabilní mód a vyšší tonus!

Pište recenze na podprsenky.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M78a35r63t70i46n 78Ž55á94k

4. 10. 2017

kolego pěkná sčotka. nejsu odborník a myslel jsem, že majitelé volnějších kloubů nejsou odsouzeni na váleníse v křesle. tak si myslím, že to bára myslela jako doporučení pro majitele volnějších kloubů po konzultaci s ošetřujícím lékařem. sám mám rameno dopr...... 2x vyhozené....a po běhání a po strečinkovém cvičení po každém běhu su v pohodě. je to možné a nebo ne? gdo ví a rád si klidně nechám poradit. jo a výzva na psaní recenzí na podprsenky je přece jen pozvánka do knajpy čtvrté cenové, tak opatrně vzhledem k vaší mozkové kapacitě ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

T74o50m67á89š 88M40r67á31z

7. 10. 2017

jenže on tenhle článek z ranku fyzioterapie není první a zřejmě ani poslední. Tento web se pomalu a jistě stává běžeckým bulvárem. Bohužel hypermobilita je pro majitele hypermobility a jeho terapeuta celoživotní souboj, který dlouhodobě nevyhrává ani jeden. A článek o tom jak je to pohodička a parádička běhat s hypermobilitou, je jako muleta před býkem pro fyzioterapeuta. Asi se shodneme na tom, že když běžíte pohybujete se na dolních končetinách v uzavřeném řetězci v opoře. Až poběžíte po rukách, zřejmě bude Vaše získaná hypermobilita ramene nabírat úplně jiných rozměrů a donutí Vás hledat řešení. Btw. pokud opravdu máte RK po 2 luxacích , dlouhodobě Vám nepoděkuje ani po tom běhu!

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M50a90r50t34i27n 89Ž83á18k

2. 10. 2017

je to tak, běh je opravdu pro všechny, takže díky za článek. akorát holt není pro mě. já se takhle protáhnout, už mě nikdo v životě nerozmotá:-)

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T24o65m62á71š 28M56r80á20z

2. 10. 2017

Ale ono to není tak úplně pravda.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není