Ona

Diskuse k článku

Sportujícím dětem podávejte přirozenou stravu. Suplementy tam nepatří

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J91a31n 50J94e75ž17e81k

29. 4. 2018

> Užívání jakýchkoliv preparátů kvůli tomu, že pomohli sousedovi ...

Preparáti pomohli?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

N40a17t59á34l55i15a 61S71y86r73ů98č28k43o73v34á

28. 4. 2018

Takze jako matka 2 veslaru jsem se nedovedela vubec nic, jen obecne dobre zname cancy.... po treninku praveze maji hlad jak vlci. Co davat 12letemu veslari, ktery meri 162 cm, vazi 49 kg, je samy sval? Zajima me zejmena mnozstvi! Ja si treba myslim, ze by nemel snist vic nez jeho otec, ale sni, protoze ma proste hlad! Svacina z mixovanych bobuli s jogurtem a medem? Do pul hodiny by knucel hlady....

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M23a24g85d61a74l11e10n40a 98H85r78o94n41o62v75s58k31á

28. 4. 2018

Proč by neměl sníst víc než jeho otec? Vy chcete v obecném článku pojednání o potréninkové stravě? Jako matka malých sportovců, která se, vypadá to podle vašeho příspěvku, stará o to, co jedí, byste to snad už mohla alespoň v základu vědět... Po tréninku do hodiny rychlejší sacharidy, poté bílkoviny a pomalejší sacharidy. Svačina je svačina, ne hlavní jídlo, takto uvedená je přijatelná. Mohlo by to být i potréninkové jídlo.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

N38a32t84á21l48i16a 97S93y70r77ů20č92k75o64v47á

28. 4. 2018

No, nevim. Zase tolik se v tom nenimram a neorientuju. Ale pokud otec meri 193 a vazi 86, krotit bych ho lehce mela...kdyz trenink konci v 19:00, tak mi je ta vase rada bohuzel take k prdu....ale diky, alespon nekdo odepsal.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M25a66g18d35a18l24e41n79a 40H75r59o47n75o20v30s18k20á

28. 4. 2018

Taky jde o to, kolik sní před tréninkem, dohánět jídlo večer zas není ono... Pokud se přes den pořádně nenají, bude mít po tréninku přirozeně velký hlad. Víc než otec myslíte k večeři?Těžko takhle nekonkrétně něco řešit bez konkrétních údajů.Nevíme, kolik teda sní jak syn, tak otec. Nevíme, jak moc se syn drží kvalitní stravy. Nevíme, jak se syn dopravuje po tréninku domů, jak moc času po trénninku má tedy na jídlo. Rohlík s jablkem, jeden dva banány nebo větší musli tyčinka po tréniku nic nezkazí. Nevíme, co pije. Protože hlad často znamená spíš žízeň. A doma nejspíš maso v lehčí úpravě (ne tedy svíčková s hutnou omáčkou a se šesti), zelenina, s přílohou nepřehánět. Jako sportovec "ve vývinu", kór u silově tak náročného sportu, musí mít dost bílkovin. No, v podstatě je to mašina na jídlo a bude hůř, až začne mužnět:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není