Středa 25. května 2022, svátek má Viola
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 25. května 2022 Viola

Diskuse k článku

Plíce dostávají kruté rány a odpírači svým příbuzným vymývají mozky, říká lékař

S nejhorším průběhem covidu leží v nemocnicích převážně neočkovaní od 35 do 85 let, říká přednosta Plicní kliniky FN Hradec Králové Vladimír Koblížek v rozhovoru pro MF DNES a vyzývá odmítače vakcín, aby změnili názor a naočkovali se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J53a20n 13B69a55r87t79a 9979583168914

No, jak vidim, clanek byl uspesny... lid se nenavidi.. Lidi jsou nepoucitelni, jeste ze nemame kameny vsude okolo, ci hranice na namesti... moje pravda, musi byt kazdeho pravdou, jinak nejlepe smrt.

+1/0
16.11.2021 21:49
Foto

E56l23i30š11k45a 15K16u52č85e51r14o96v64á 7139952503663

jojo, moje plíce dostaly krutou ránu před nějakými 9 lety, kdy tři doktoři nepoznali atypický zápal plic a pak další v nemocnici zapomněl pohlídat, jestli nasazená antibiotika zabírají.

tak si se svou zkušeností říkám, jestli by těch mrtvých nebylo méně, kdybychom covid léčili. jak to asi udělali v Izraeli? mají za sebou tři obří vlny stejně jako my, ale mrtvých viditelně méně.

https://pasteboard.co/KXSzJECOssDK.png

0/0
16.11.2021 18:04
Foto

J93i47ř89í 27Š28e72b88e90s78t97a 4253149129690

"Je mi fuk, co váhající přesvědčí. Každý důvod je dobrý"

Z Vás by měl šéf propagandy fakt radost. Tady jsem přestal číst. Jděte si vypláchnout hubu. Odpade.

+1/−9
16.11.2021 15:42
Foto

P59a88v35e75l 94J12a20n33c48i48k 3704369838497

Pokud se lide nechteji nechat ockovat at pak nechteji peci za statni penize. Svoboda s sebou prinasi take dusledky a zodpovednost pak musi nest sami.

+6/0
16.11.2021 14:41
Foto

J23o47s66e59f 47K22e14m20r 8262735378491

Jasně, a co notorici, kuřáci, tlouštíci??

0/0
21.11.2021 17:32
Foto

P40a20v66e17l 89J47a82n80c53i18k 3394369108477

Ano, i ti by meli nest urcitou zodpovednost. A v urcitych pripadech ji nesou.

0/0
21.11.2021 18:34
Foto

P55a69v98e50l 56J91a88n49c77i41k 3404659658887

Maly ale zcela zasadni rozdil je vsak rychlost sireni COVID-19 a to, ze mame bezpecnou vakcinu.

0/0
21.11.2021 18:48
Foto

V64á49c71l60a47v 55P70a98n66e41n58k32a 8523125941150

Rád bych upozornil, že hlavním tématem článku je CHOPN. Díky Vláďo.

0/0
16.11.2021 12:32
Foto

A18n39d59r98e66a 43N21o74v27a 3458594905422

Ano, dalsi diskuze, kde se obe skupiny do sebe trefuji. Vlastne ne, clanek je o "odmitacich" a "odpiracich", takze i na diskuzi jsou tercem hlavne neockovani. Az bude clanek o "covid fanaticich", bude to zase naopak. Tvl, lidi, premyslejte, udelejte a mejte si svuj nazor, konejte dle neho, ale necpete ho ostatnim. Za covid nemuzou ani neockovani, ani ockovani.

+1/−2
16.11.2021 8:37
Foto

M35i75r33o80s92l25a14v 45T77i87š53e76r 4559139664912

Názor má i 6leté dítě a neznamená to, že ten názor musím respektovat.

+2/0
16.11.2021 13:47
Foto

E33l48i86š54k72a 33K10u15č66e32r31o37v96á 7429122943783

ty jo, ještě že jsem dostala ten covid už před rokem, jak vidím všechno to líčení hrůz tak bych byla asi po... strachy.

0/−4
16.11.2021 5:14
Foto

M31i93r64e57k 34B31e66d53n24á21ř 6164718818657

Tato situace s odmítači je v podstatě daň za demokracii. Kdyby se tato choroba vyskytla v padesátých letech minulého století v Československu, do roka by byla proočkovanost 100% .

Na začátku padesátých let bylo v naší zemi desítky tisíc lidí se syfilis v různých stádiích choroby. Tehdejší ministerstvo zdravotnictví rozjelo akci během které bylo v průběhu několika let všechno obyvatelstvo podrobeno odběru krve za účelem otestování na tuto pohlavní nemoc. Pozitivní občané byli povinně přeléčeni penicilínem, a tak byla tato nemoc na dlouhá desetiletí v naší zemi v podstatě vymýcena. Obrat přišel až začátkem devadesátých let s otevřením hranic.

Za dnešní situace si podobný krok nedovedu představit. Nijak bývalý režim nehajím, jen srovnávám s dnešní situací s problematikou očkování.

+8/−1
15.11.2021 23:57
Foto

T20o60m55á11š 18S51m80i98e92š51k19o 9899342387103

Byla by nulová proočkovanost,nebyla by vakcína,a nebala by žádná diagnostiku této nemoci,nechal by se tomu volný průběh!!!Do dvou let promořeno a konec. Umřelo by podstatně více lidí.

0/−2
16.11.2021 7:54
Foto

T36o97m59á60š 40S30m74i86e55š38k88o 9289982967843

Byla by nulová proočkovanost,nebyla by vakcína,a nebala by žádná diagnostiku této nemoci,nechal by se tomu volný průběh!!!Do dvou let promořeno a konec. Umřelo by podstatně více lidí.

0/−2
16.11.2021 7:54
Foto

L31u69d40m33i43l62a 65K15a63š39p84a18r31o75v69á 2679773649310

Proč by neměla být vakcína? A pro by se neočkovalo? Nepletete si to s KLDR?

0/0
16.11.2021 20:01
Foto

T68o80m75á13š 59S23m44i72e98š71k29o 9339802127183

Vakcína na respirační choroby,typu chřipka,byla vyvinuta až v 90.letech

0/0
16.11.2021 20:37
Foto

J30o49s59e10f 94P47i70ň92o95s 2319551212527

Doktor hází čísla od boku, ale počítat zjevně neumí a statistiky si nenastudoval.

+1/−13
15.11.2021 23:28
Foto

P21a85v70l20a 62L77i37s13k55o65v79a 9209976894655

Krásně a jednoduše vysvětleno, jak vakcína funguje, ale odpiraci si dál povedou svou, že vakcinace mimojiny oslabuje imunitu (facepalm). Tenhle argument jsem v poslední době slyšela snad milionkrát a to i od lidí od kterých bych to nečekala.

+16/−2
15.11.2021 22:26
Foto

M42i44c16h13a16l 23G55r29e18š77l68i83k 9971876792816

1. Očkovací látka přinutí buňku vytvořit S protein ve velice malém množství, které stačí na to, aby imunitní systém reagoval. Ten S protein není úplně stejný s tím, který produkuje virus. Je stabilizován atd. Virus ho vylepšil, tak že ho nemá ve stejné verzi, jako ho měla původní varianta, proti které byla ta očkovací látka stavěna, ani alfa jí nemá stejnou. Proto ta účinnost klesla proti nákaze (i když je stále nezanedbatelná), ale stále funguje jako velice účinná proti zhoršení průběhu nemoci.

2. Virus má nejnovější variantu spike proteinu. Na rozdíl od očkovací látky není aplikován do svalu, ale do životně důležitých orgánu. Na rozdíl od S proteinu z očkování, ta jeho verze docela prokazatelně škodí. SARS-CoV-2 využívá ten protein na vstup do buňky (S protein do ní nevstupuje, jenom se naváže na receptor ACE 2 a "odemkne ji"). Donutí buňku produkovat své vlastní kopie a každá jich vyprodukuje několik set... čili to znamená produkci S proteinu v řádech tisíců až desetitisíců na jednu buňku. Pokud virus napadne 1000 buněk, za dva dny se to rozšíří na 10 milionů, což pro tělo, které denně vyrobí několik set milionů na první pohled asi není problém (jenže drtivá většina z nich jsou krvinky). Co se týče spike proteinů, znamená to v propočtu řády stovek milionů až jednotek miliard. Jenže spike protein není jediná bílkovina, kterou napadená buňka produkuje... je jenom jednou z velkého balíku.

Může mi někdo z odpůrců očkování vysvětlit, proč se nechtějí nechat očkovat? :-)

+17/0
15.11.2021 22:26
Foto

P14a11v90l61a 23L11i18s69k13o73v14a 9749826794895

Protože vakcína imunitu přece oslabuje. A basta :D... Ale když se zeptám jak přesně, ještě mi nikdo neodpověděl. Tudíž pochybuju, že i vám se dostane solidní odpovědi. Max se dozvíte, že jste placenej farmaprumyslem a že takhle ta vakcína nefunguje.

+11/0
15.11.2021 22:41
Foto

M96i56c14h59a61l 24G52r15e39š65l65i61k 9421926932396

Solidní odpověď od odpůrců moc nečekám. ;-)

+3/0
15.11.2021 22:43
Foto

M25i74c83h75a18l 16B37o52ř41e35k 4453981429

Od Vás ale také ne, na profesora Turánka byla odpověď jen, že mu sláva stoupla do hlavy, aneb kdo chce, je zde

https://smis-lab.cz/

http://zdraveforum.cz/

a pro právní otázky https://www.prolibertate.cz/ a kdo chce může si číst vaše pohádky o naprosto kontrolované produkci s-proteinu po vakcínách a jeho bezpečnosti, protože se nemění, reálně může být právě ten původní nebezpečnější, viry časem svoji nebezpečnost naopak snižují, neb jim to evolučně prospívá. Zajímavá je v souvislosti se spikem i studie https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm Každopádně jak moc velkým nebezpečím bylo nasazení experimentálních vakcín a tedy i reálná rizika ukáže teprve čas, každopádně dopady, vzhledem k celosvětovému nasazení můžou být zcele nepředstavitelné, pakliže by se ukázalo časem, že pravděpodobnost nebezpečí byla pro nedostatek času a politickou i farmabyznysovou objednávku podceněna.

0/−8
16.11.2021 2:03
Foto

A18n79d46r38e86a 71N36o92v37a 3288664605942

Pochybuji, ze konkretne Vy jste schopna vedecky vysvetlit prinosy ockovani. Take jen papouskujete to, co rekl nekdo jiny, kdo tomu rozumi. Jinymi slovy, jak ockovani laici, tak neockovani laici papouskuji to, cemu veri a chteji verit.

0/−2
16.11.2021 8:27
Foto

E61l95i56š48k75a 76K18u43č88e98r97o13v80á 7899292603283

mají ten strašný covid za sebou, ideálně ještě s lehkým průběhem, protilátky stále vysoko, udržované v hladince všudypřítomnými očkovanými promořovači, tudíž jim připadá zbytečné podstupovat další riziko a nepohodlí v podobě vakcinace, byť je menší než u nákazy.

0/0
16.11.2021 5:16
Foto

K35a78t52e72ř30i84n28a 33S54e30d67l46á87č56k27o24v23á 3533418956910

Ta učitelka z Bíliny covid prodělala na jaře a také spoléhala na protilátky. Ukázalo se to jako nerozumné. Podruhé ji covid zabil.

+1/0
16.11.2021 7:10
Foto

R59o68m90a97n 29N80o47v34o16t81n16ý 2418196919871

Stejně bohužel dopadla i zmiňovaná zdr. sestra. I přes protilátky podruhé smutný konec.

0/0
16.11.2021 14:59
Foto

R18o32m41a20n 37N24o30v55o50t95n11ý 2518806889671

Pane Grešliku všichni to možná přečetli. Mnozí bohužel stejně nepochopili.

0/0
16.11.2021 14:55
Foto

V45l86a64s35t75i19m61i73l 11K14ř80í98ž 7485485603157

Vakcíny a placebo?!? Se podívejte, jaké procento neočkovaných a jaké procento očkovaných končí s těžkýmb průběhem nemoci!

+1/0
15.11.2021 22:24
Foto

M77i64c38h16a89l 22G31r67e77š38l22i49k 9111286382656

Pokud očkování nefunguje, dalo by se to vysvětlit tím, že neočkovaní nejsou až tak pevní ve víře ve svůj imunitní systém, jako očkovaní ve víře ve vakcínu. :-)

+1/−2
15.11.2021 22:36
Foto

M45i47c45h29a75l 82B26o77ř56e57k 4403151569

Existuje i nocebo efekt a rozhodně v této médii živené epidemii má svoji roli, můžeme jen řešit jak velkou, ale reálně lidé po oznámení pozitivity COVIDU se klátili k zemi, ačkoliv přišli po svých.

0/0
16.11.2021 1:34
Foto

M25i80c16h88a90l 32Š86p52á81n77e32k 6655960571468

Ale žijeme ve svobodné zemi, a tak nelze nikoho k ničemu násilím nutit.

Slova doktora v článku. Ale vy to děláte. Omezujete a nutíte lidi. Pro mě jen další zaplacený Dr

+1/−24
15.11.2021 22:09
Foto

P96e21t71r 82H75o24r62s11k12ý 9415383948476

A kdo ho zaplatil? Babiš? Gates? Pfizer? Vesmírní lidé? Svěřte se nám prosím se svými objevy.

+12/−1
15.11.2021 22:24
Foto

P59a58v41l81a 25L21i61s57k15o59v19a 9949506234625

Vy taky máte dost.

+4/−2
15.11.2021 22:43
Foto

P69e22t62r 78Ž35á78k 9808447859572

Pokud mě něčí svoboda ohrožuje na zdraví, tady i na životě, tak je mi jeho svoboda šumafuk

+2/−1
15.11.2021 23:59
Foto

J39a41n 61B79a13r57t62a 9379493918334

Takze jste pro testy vsem... jinak ockovany ohrozuje ostatni, stejne jako neockovany. A vse je k nicemu

0/−1
16.11.2021 21:43
Foto

M45i50c49h85a94l 87B90o60ř61e86k 4353111109

Jasně, stotisícinásobně nižší riziko, to určitě tenhle Koblížek počítal na prstech v průběhu rozhovoru, mimochodem a on je odborníkem na tento typ experimentálních vakcín, že už zná jejich riziko, jež porovná s Covidem, aneb nějaký provinční doktor nám řekl svůj názor, ok, jiní i třeba více zaměření právě na vakcíny to vidí minimálně složitěji. Každopádně i kdyby, tak u věkové kategorie do 30let se bavíme o nemoci, jež má srovnatelné IFR s chřipkou, o jakém riziku tu vůbec z této věkové kategorie chceme mluvit, ale hlavně tu plus mínus nulu, chceme porovnávat s experimentální vakcínou, to je čistá vakcinační ideologie nic jiného, pokud se bavíme o nějakém riziku, bavme se jen o těch rizikových pacientech, kterých se to týká a těm, jasně, nabízejme očkování a nebo jim adekvátně a včas nabídněme léčbu, nesdílejme však riziko těch, co už to mají za pár a nebo si svým životním stylem zničili zdraví s dětmi a zdravou aktivní populací, jež si na koronaviru maximálně nacvičí svůj imunitní systém i do budoucna a nepotřebuje se stát testovacími králíky pro farmaceutický průmysl, jež vycítil příležitost, jak dostat na trh vakcinační technologii, jež by se jinak musela testovat ještě desítky let.

+1/−21
15.11.2021 22:06
Foto

P40e89t77r 59H68o67l77e24c55e34k 1849787108760

Vaše lékařské vzdělání je jaké?

+9/−1
15.11.2021 22:07
Foto

M12i12c56h67a11l 30B39o34ř71e22k 4913401899

Tohle opravdu není jen o lékařském vzdělání, tohle je multi-oborový problém, kde prostě je třeba především datových analytiků, jež to skládají dohromady. Jako navíc i při nějakých výsledných číslech, to stále ještě může být problém přesahující vědu a zasahující do otázek bytnosti a přirozené integrity každého jedince. Je naprosto zcestné si myslet, že někdo má patent ze svého jednostraného vzdělání, aby řekl, tohle je ta jediná správná cesta, pokud to tedy není sám Bůh. Nebo-li ani já neznám odpověď, kudy se má ubírat lidstvo, třebaže jsem bytostně přesvědčený, že žádné očkování nemá být povinné i přes rizika, jež to může přinášet.

0/−16
15.11.2021 22:18
Foto

M89i83c33h69a14l 40G61r49e23š78l12i67k 9801236192896

Je to multi-oborová záležitost. Takže otázku bych doplnil o Vaše vzdělání z oblasti přírodních věd i matematiky, jako jejich jazyka. V případě problému přesahujícího vědu klidně můžete zmínit i teologické nebo astrologické vzdělání i jiné. :-)

+3/0
15.11.2021 22:31
Foto

M25i64c16h94a21l 87B57o15ř28e34k 4793701169

A máte něco skutečně k věci, neboť jsem četl výše Váš popis, jímž jste shrnul bezpečnost všech vakcín bez rozdílu jedním odstavcem. Osobně k rozhodování potřebuji trochu víc a proto jsem si pustil například přednášku k mRNA vakcínám profesora Turánka na https://youtu.be/YZvKCcGR2pc a mohu říct, že to bylo mnohem zajímavější, jako obecně příspěvky SMIS https://smis-lab.cz/ mi v tomto směru přijdou jak odborně, tak především multidisciplinárně mnohem více vyvážené.

0/−6
15.11.2021 22:42
Foto

M27i64c67h38a76l 87G39r32e63š80l48i47k 9371876332546

Jo mám. Uvedeno výše. Vy stále nic?

+2/0
15.11.2021 23:02
Foto

M10i29c16h30a43l 55B57o84ř44e78k 4113351279

Aha, takže si pusťte toho Turánka a on Vám minimálně vysvětlí, že u mRNA vakcín nejenom nemáme pořádně kontrolu nad expresí toho proteinu, ale ani nad tím, kde k ní dojde, nebo-li pochopil jsem, podle toho jak výše píšete, že si v tomto oboru můžeme podat ruce, jakože ani jeden se tím neživíme, jenom zjevně každý čerpáme z jiných zdrojů, vy zjevně z letáků k propagaci vakcín. Každopádně mohl bych i své teologické zdroje udat a citovat svého duchovního učitele, jež byl mimochodem lékař a neočkoval se ve své době proti neštovicím, třebaže mohl a pacienty s neštovicemi léčil, avšak nepředpokládám, že kdybych Vám řekl proč tak činil, že by jste to pochopil.

+1/−1
15.11.2021 23:20
Foto

M51i79c59h89a42l 95G24r44e39š13l35i78k 9671616822676

Prof. Turánek je biochemik. O genetice asi taky něco ví, ale není to jeho obor. A když srovnám , že jeden odborník z oblasti genetiky si netroufá mluvit do jiné oblasti genetiky, tak bych konstatoval, že od biochemika s titulem profesora je to jaksi... jak to říct... bohorovnost, protože mu sláva stoupla do hlavy? My dva se v tomhle srovnávat asi nemůžeme. Protože ohledem biologie mám mnohem lepší přístup k informacím, matematický aparát taky mnohem lepší, nejsem omezen lokálními restrikcemi atd.

0/0
16.11.2021 0:36
Foto

M56i82c10h34a60l 28B14o72ř50e71k 4703161819

Jasně Turánkovi to stouplo do hlavy a Vy to máte všechno v malíků, hlavně, že Vám to nestouplo do hlavy, chudáci všichni ti profesoři, docenti a doktoři ze zdravehofora a SMISu, měli by se sem přijít poradit s panem inženýrem Grešíkem a on by jim to vysvětlil, jak to je, to je pech, takhle zneuznaný tady komunikovat s námi nevzdělanci.;-)

0/0
16.11.2021 0:59
Foto

M92i97c85h14a14l 22G10r88e56š93l91i19k 9191696262806

Není první ani poslední. Vzdělání a kariéra nezaručují bohužel i dobré povahové vlastnosti. Takže když biochemik kecá do genetiky, tak je na tom lépe než laik, ale hůř než genetik. A i vrámci genetiky jsou specializace. Takže jeden genetik nebude kecat do práce jinému, pokud se jeho zaměřením nezabývá. ;-)

Příklad: byli jsme s manželkou na konzultaci u doktorky (genetičky) kvůli těhotenství. Nejdříve se nás zeptala na to, čím se zabýváme. Když manželka řekla, co dělá, ta doktorka konstatovala, že konzultace bude asi zbytečná (manželka má taky doktorát a je zaměřena na genetiku). Ona odpověděla, že se touhle oblastí nezabývá a ráda si ji vyslechne.

No a vzhledem k oslovení jste zřejmě zadal mé příjmení do googlu, kde vám vyhodilo, že pracuji v IT. Detaily by ukázaly, že mám elektrotechnické i přírodovědné vzdělání. Jako elektrotechnik zaměřený na slaboproud taky nebudu kecat do práce silnoproudaři z jaderné elektrárny, nebo opraváři výtahů. Pokud přidáte k mému příjmení -ová, najdete manželku. ;-)

0/0
16.11.2021 17:47
Foto

P50a75v93l73a 27L87i95s11k10o66v32a 9759856494705

Takže máte vystudovanou biochemii se zaměřením na immunologii? Nebo jaké je přesně vaše odborné zaměření v daný problematice?

+1/0
15.11.2021 22:44
Foto

M34i17c62h45a15l 48B74o62ř48e81k 4783981879

Všimla jste si prosím v textu, že jsem mluvil o jiných odbornících? Jako samozřejmě nechcete mi snad tvrdit, že tady přednosta plicní kliniky je odborníkem na bezpečnost vakcín, že může z hlavy sypat srovnání rizika? Co se týká IFR covid vs chřipka podle věku snad dokážete vygooglit, nebo ne?

0/−2
15.11.2021 22:51
Foto

M18i25c50h57a86l 91G98r94e75š41l63i15k 9111846132466

Já jsem měl tu slušnost podívat se na odborníka, kterého jste zmínil a otevřel jsem to dvouhodinové video, abych se proklikal k tomu, co jste chtěl. A jistě, jsou tady jiné potenciální hrozby. Jenže teď řešíme tu, co právě tady je a nic nám nebrání v tom řešit zároveň jiné. Taková Ebola je nebezpečná nemoc, ale za 50 let své historie zabila na celém světě tolik lidí, co SARS-CoV-2 jenom v Česku za půl roku.

+2/0
15.11.2021 23:12
Foto

M89i34c12h17a33l 66B11o56ř34e21k 4413751229

Samozřejmě Vám děkuji, že jste se na to podíval, já se taktéž divám na zdroje z jakých čerpáte a jsem tak schopen uznat, že opakované očkování rizikových skupin by tuhle pandemii vyřešilo, protože by neplnili nemocnice a u zbytku bychom se maximálně mohli přít o dlouhodobé následky prodělaného covidu, zda jsou závažnější než experimentální vakcína. Přesto já i těm rizikovým osobám přiznávám právo na to se chovat v souladu s přirozeností, jež vakcíny nezahrnuje a jako, uznávám, že nejspíš méně efektivní řešení očekávám, že se vyslyší názory těch odborníků, jež mluví o nedostatečné včasné léčbě, jež by správně aplikovaná mohla zamezit stejně tak hospitalizaci. V té souvislosti si stejnak ale neodpustím, že osobně vím minimálně o dvou starších lidech, jež před vakcínou nejevili vyjma svého stáří žádné komplikace a do několika měsíců po vakcíně zemřeli na srdeční selhání, zda to mělo souvislost nikdo nikdy neřešil, neb byli staří, aneb statisticky je to nezajímavé, nehodnověrné, ale zda právě tyhle dva zemřeli skutečně tak jak byl vyměřen jejich čas a nebo je tvůrce vakcíny, či ten kdo ji aplikoval v podstatě zabil, třebaže statisticky jich víc zachránil, nejsem schopen rozhodnout.

0/0
15.11.2021 23:50
Foto

M55i90c48h87a17l 91G83r26e73š87l93i50k 9741576742976

Já bych to právo přiznal, pokud by se to netýkalo práv jiných lidí.

0/0
15.11.2021 23:55

V předdůchodu si odpočinu a pak se uvidí. Možnost, o které se moc neví

Premium Má do penze pět let a je v předdůchodu na tři roky. Na víc totiž nemá naspořeno. Že to nejde? Ale ano. Legislativa to...

Mami, ty se uzdravíš! Jana Vránová o synově cestě do NHL i boji s rakovinou

Premium Před sedmi lety si prožila peklo. Bojovala s rakovinou lymfatických uzlin a nevěděla, jak to synovi, hrajícímu tehdy...

Půst, občas večeře, čtyři kávy denně. Jak jíst podle výživového poradce Havlíčka

Premium Strava ovlivňuje nejen naši váhu či kondici, ale i náladu a zdravotní stav. Ostatně až dvě třetiny všech nemocí mají...