Diskuze

Reklamy na léky proti bolesti jsou na hranici etiky, domnívá se epidemioložka

Epidemioložka Martina Havlíčková ze Státního zdravotního ústavu v Praze vyvrací oblíbený mýtus, že když přituhne, viry pomrznou. Mluvili jsme i o mutacích, vzniku nových kmenů a jejich šíření v populaci. Také o tom, jestli jsou dnes viry agresivnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, ta "matka" s tím ataralginem už mi začíná lízt krkem....

1 0
možnosti

L47í93d60a 28T18i10c29h20á

6. 11. 2019 19:06

Domnívám se, že některé typy reklamy by měly být zakázány. Rozčiluje mě, když vidím, jak někdo na první pohled nemocný polkne nebo vypije "zázračný" lék a jde na hokej, fotbal či procházku se psem. A nákazu vesele šíří dál!!!

9 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 2
možnosti

Jinak jsem ještě chtěla redakci poprosit o opravu titulku. Je naprosto zavádějící až lživý.

8 0
možnosti

Doporučit očkování je jasné a prosté. Chtěla jsem se nechat proti chřipce očkovat, ale u lékaře mi řekli, že vakcíny úplně došly a ať zkusím zavolat na konci listopadu.

1 0
možnosti

Zkuste očkovací centrum, tam mají vakcín dostatek.

2 0
možnosti