Láska nezná hranic, bují a pučí navzdory všemu. Jen ta románová a filmová vzplanutí bývají o poznání romantičtější. V našem májovém kvízu jste si mohli vyzkoušt, jestli poznáte, odkud jsou některá milostná vyznání vyňata.
Kvíz si můžete pro zábavu vyzkoušet zde |
Soutěž skončila v neděli 8. května. Los rozhodl o tom, že voňavé ceny vyhrávají tyto dvě úspěšné soutěžící, kterým gratulujeme:
Rut Synková, Praha 9
Lenka Zoubková, Vejprnice
Výhry v soutěžním kvízu
Dva vylosovaní výherci májového kvízu na Oně získají dámskou a pánskou vůni Karl Lagerfeld.
TOKYO - SHIBUYA (Eau de Parfum for Women)
Stanice, čtvrť, křižovatka. Shibuya, rozlehlé místo plné energie. V této městské plíci tvořené svislými liniemi přitahuje křižovatka Shibuya Crossing mládež Tokia, která předvádí svůj odvážný, ultrakreativní styl: výraz módy, který Karla Lagerfelda vždy fascinoval. Jakmile padne noc, štíhlé siluety mrakodrapů mizí a jsou nahrazovány pulzujícími neonovými světly. V klidném nedalekém parku Yoyogi se stromy třešní houpají ve větru. Karl Lagerfeld uchvácen Japonskem, stavěl na této dualitě, kde městská euforie naráží na nekonečnou krásu přírody.
Symbolická květinová kytice pivoňky, růže, magnólie a třešňového květu odhaluje osvěžující, šumivé tóny sudachi - malého japonského citrusového ovoce - a rebarbory. V základních tónech se snoubí akordy cedru, klidného jantaru a bílého pižma a vytváří elegantní směsici chladu a tepla. Společně tvoří jasnou ženskou vůni odvážných kontrastů.
HAMBURG - ALSTER (Eau de Toilette for Men)
Nejlepší definici Hamburku podal Karl Lagerfeld, nepochybně proto, že vycházela z jeho srdce: „Mlha, vítr, pohled na Labe skrze závěsy a rohy lodí“. Návrhář prožil dětství v tomto bouřlivém německém městě mezi Labem a Alsterem, dvěma řekami, které se sbíhají a vytvářejí jezero podporující kreativní myšlenky. Později se stal majitelem jednoho z nejkrásnějších hamburských domů postavený ve 20. letech 20. století v kopcích rezidenční čtvrti Blankenese.
Voda v celé své majestátnosti. Ledový efekt mandarinky v kombinaci s povzbuzující mátou evokuje svěžest větrů a řek. Květinové trio frézie, šalvěje a levandule vlévá své aromatické tóny do mechových a dřevitých akordů a spolu s pižmem dosahuje olfaktorické dokonalosti.
Stylový flakon
Karl Lagerfeld miloval minimalistický a nenáročný vzhled praktických předmětů. Každý flakon je zdoben texturovaným štítkem a červeným rámem podobným tomu, který návrhář kreslil svým červeným plstěným hrotem kolem všech svých návrhů jako své vlastní speciální razítko. V neposlední řadě, je na flakon ručně napsáno jeho křestní jméno: silný a věčný podpis.