náhledy
Loňský vítěz v kategorii veřejnost. Souložící dvojice a žena v podřízeném postavení. To je už sám o sobě těžký kalibr, ale slogan o cestě k úspěchu tomu dodává grády. Dobrá motivace pro všechny zlatokopky. Pro ženy, které si cestu k úspěchu razí skrze intelekt a další mentální dovednosti, maximálně urážlivé.
Autor: Nesehnutí
Loňský vítěz podle odborné poroty. Firma se asi snažila ukázat, že i ženy neprdí voňavé obláčky a nekakají duhu. Výsledek je ale nechutná tragédie. Vážně je třeba dávat fekální humor na bilboard? Jsou přeci věci, které by měly navždy zůstat za zavřenými dveřmi.
Autor: Nesehnutí
Před dvěma roky porotu soutěže nejvíce zaujal tento pěkný nůž zakrývající ženský klín. Asociace na sex a násilí v tomto případě asi nebude náhodná. Člověk, aby se bál zeptat, kdo tyran a kdo oběť.
Autor: www.prasatecko.cz
Pořadatelů nejrůznějších festivalů obyčejně hýří kreativitou. Partička ze Šumperku to ale v roce 2016 dost přehnala a vysloužila si obrovskou kritiku veřejnosti. A jak by ne. Reklama podle všeho staví na nechtěném těhotenství, která toho teda se zábavou má pramálo společného. Pro ženu je to velmi intimní záležitost, která je pro muže nepřenosná.
Autor: Džemfest
Nejsexističtější reklama roku 2015 byl podle odborné poroty i veřejnosti tento pisoár, na kterém je zobrazena vagína. Explicitně, aby se pánové při čurání měli do čeho trefovat.
Autor: prasatecko.cz
Volby do zastupitelstev a části Senátu v roce 2014 inspirovaly politické strany k různým experimentům. Jedním z nich byla i rádoby cudná fotografie ženského klínu v podání zlínské sociální demokracie. Veřejnost reklamu ale odsoudila k získání anticeny.
Autor: Nesehnutí
Volby v roce 2014 vybudily kreativitu na maximum i u marketingového týmu TOP 09. Odborná porota Prasátečka ji ale dala nejvíc palců dolů. Protože, která normální kráska by si dobrovolně nechala na své krásné pozadí vytetovat logo politické strany?
Autor: Prasátečko.cz
Odbornou porotu v roce 2013 uchvátila "poslední kapka do textilu" tohoto muže. Ten posloužil jako laciné sexuální lákadlo firmě na záclony. Pán má viditelně erekci, kterou zakrývá záclonou. Možná by to v nějaké jiné souvislosti mohlo být i sexy, ale na bilboardu je to jen a pouze nechutné.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Čtvrtý ročník soutěže o nejvíce sexistickou reklamu vyhrála podle veřejnosti nahá krasavice v podpatcích, která vábí na úvěry, půjčky a konsolidace. Žena byla podle hlasujících vyobrazena „jako dekorativní prvek bez schopnosti vlastního myšlení“. Nezbývá než souhlasit.
Autor: Nesehnutí
Tenkrát poprvé. Na to asi vzpomínalo marketingové oddělení Komerční banky při tvorbě kampaně v roce 2011. Nápad dobrý provedení pokulhává. Spojovat si banku a orgasmus prostě nedává smysl. Veřejnost snahu ocenila anticenou.
Autor: Nesehnutí
Tenkrát poprvé. Na to asi vzpomínalo marketingové oddělení Komerční banky při tvorbě kampaně v roce 2011. Nápad dobrý provedení pokulhává. Spojovat si banku a orgasmus prostě nedává smysl. Veřejnost snahu ocenila anticenou.
Autor: Nesehnutí
Odborná porota poprvé hlasovala ve druhém ročníku soutěže, kdy vybrala tuto nešťastnici v natáčkách, která má u sebe slogan regenerace. Trapné, trapné, trapné.
Autor: http://zenskaprava.cz
Laciný a trapný nástroj, jak na sebe upoutat pozornost, zvolila jedna ze stavebních firem. K téměř svlečené blondýně umístila slogan Přeřízneme, ohneme vše dle Vašeho přání. Kdyby to alespoň bylo vtipné. A veřejnost ji za to právem udělila Prasátečko za rok 2010.
Autor: Nesehnutí
V Brně tam se žije. Alespoň podle vítěze Sexistického prasátečka za rok 2009, pro kterého hlasovala veřejnost. Reklama s nahou dívkou na čtyřech láká do nočního klubu Belveder. Vyznívá z toho, že si tam muži mohou užít ženy, které se před nimi ponižují a plazí po zemi. Vážně? A už autor upoutávky vylezl z jeskyně?
Autor: Nesehnutí
Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z Olomouce. Na jedné straně alkohol, na druhé dívčí tvář pokapaná spermatem.
Autor: www.prasatecko.cz