náhledy
Žena je v reklamě zbavena své lidskosti, svého práva na názor a je v reklamě vnímána jenom jako kus masa. Jejím úkolem je uspokojit mužské sexuální fantazie. V kampaních módní značky Tom Ford se tak děje pravidelně.
Autor: http://3.bp.blogspot.com
Firmu American Apparel často kritici právem obviňovali ze sexismu - týkalo se to i reklam, plakátů i editorialů. Modelky často působily velmi mladě a byly ve velmi lascivních pózách.
Autor: archiv firmy
2015. Pivovar Vilém se rozhodl využít pro svoji reklamu sexualizaci nezletilé dívky (záběr je z filmu Lolita). Žena je vyobrazená se sexuálním výrazem jako objekt touhy. Je zde pasována do dekorativní role k upoutání pozornosti. Využívá dvojsmyslného sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s hospodou/pivem (pohlavní styk je v České republice zákonem povolen od patnácti let).
Autor: prasatecko.cz
ODS si vysloužilo s tímto plakátem třetí místo v anketě Sexistické prasátečko. Využití nahého ženského těla k upoutání pozornosti bez přímé souvislosti s politickou stranou. Žena je pasována do role sexuálního objektu. Vyjádření tiskové mluvčí ODS Jany Havelkové: "Tato fotomontáž s logem ODS není oficiálním materiálem strany a občanští demokraté nejsou jejími autory. Od takového využití našeho loga se distancujeme." Vyjádření NESEHNUTÍ: Obrázek byl ponechám v soutěži z důvodu objevení se na Facebooku ODS Praha 8 v pozitivním kontextu. Distancování od tohoto způsobu prezentace oceňujeme.
Autor: prasatecko.cz
Sexistické slogany politických stran - objektifikace žen jde napříč politickým spektrem.
Autor: Koláž iDNES.cz
2014. Odborná porota šestého ročníku soutěže o anticenu Sexistické prasátečko zvolila reklamu TOP 09 z Havířova se sloganem „vždy na pravém místě“. "Plakát je nejen sexistický, ale přímo heterosexistický. Ženská zadnice je podle TOP09 tím pravým místem, kde je správné být. To znamená, že se obrací pouze na heterosexuálně orientované muže, kteří svou heterosexualitu potřebují neustále performovat, aby bylo každému jasné, že jsou těmi správnými chlapáky," uvedla porota.
Autor: Prasátečko.cz
Firmu American Apparel často kritici obviňovali ze sexismu - týkalo se to i reklam, plakátů a editorialů.
Autor: archiv firmy
Nejsexističtější reklama na Cabaret Darling získala 258 hlasů. Nevkusné zobrazení ženských genitáliích na pánských záchodcích ke zdůraznění sexuálního motivu.
Autor: prasatecko.cz
Další z nominovaných reklam na Sexistické prasátečko - Spin rádio
Autor: Prasátečko.cz
Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB. Muž je tu zobrazen jako ten hlavní, co sedí "na trůnu" s intelektuálním vzhledem, ženy kolem něj stojí ve smyslných pózách a těsné oblečení zdůrazňuje jejich atraktivní vzhled. Dvojsmyslný slogan k podtržení významu obrazového sdělení reklamy bez přímé obsahové souvislosti se školou.
Autor: prasatecko.cz
Anticenu Sexistické prasátečko za nejvíce sexistickou reklamu vyhrál v minulosti videoklip lákající ke studiu na Lesnické a dřevařské fakultě brněnské Mendelovy univerzity. Spot natočil spolek nazvaný Lehce dráždivá fakulta.
Autor: Lesnická a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Billboard s ženou a Ještědem přišel jako jeden z tipů do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jedna z reklam nominovaná na letošní Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Opravdu naláká striptérka ženy na pozici řidičky autobusu?
Autor: www.prasatecko.cz
Nejsme jen objekty touhy, odmítají ženy v kampani
Vlka z Wall Street paroduje klip brněnské fakulty
Záběr z klipu odmítajícího objektifikaci žen
Autor: WomenNotObjects