Jana Štěpánková | foto: Petr Kozlík jr., Bohouš Pospíšil, soukromý archiv

Kosmetika by neměla hned řešit estetiku a vrásky, říká šéfka české značky

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Příběh české kosmetické značky Ryor, kterou vybudovala Eva Štěpánková, se začal psát před třiceti lety v jednom pražském rodinném domě. To byly její dceři Janičce asi dva roky. Dnes Jana Štěpánková zastává ve firmě pozici obchodní ředitelky.

Vaši maminku vychovávala babička sama, vás zase maminka. Jak se na vás ryze ženská energie podepsala?
Těžko říct, protože neznám mužskou energii. Snad pozitivně. Babičku jsem nikdy nepoznala, ale maminka je silná žena, která si se vším poradí. Pro mě byla a je obrovský vzor. Nicméně musím přiznat, že být silnou a samostatnou ženou je dost vyčerpávající. Jsem ráda za svého partnera, o kterého se můžu opřít a poradit se s ním.

Co dělá vaše maminka, ví v téhle republice patrně každý. Zato tatínek se zdá být jako paní Columbová.
Biologický tatínek žije v zahraničí, vídáme se asi dvakrát do roka a spíš si posíláme internetové vtípky. Jako tátu víc vnímám našeho pana ředitele, Jana Brabce. O všem se s ním můžu poradit, nenechá mě na holičkách. Je to můj opěrný bod.

Uvědomila jsem si, kolik lidí říká, že zdraví je na prvním místě, ale absolutně se tím neřídí. Nechci za 20 let zjistit, že jsem si zhuntovala páteř.

Jana Štěpánková

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se