Středa 19. února 2020, svátek má Patrik
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 19. února 2020 Patrik

Diskuse k článku

Znásilnění a sexuální zneužívání je stále tabu, říká Tereza Nvotová

Režisérka Tereza Nvotová prožívá jedno z nejúspěšnějších období. Loni dokončila vysokou školu a dva filmy, za které teď dostává jednu cenu za druhou. Její drama Špína vyhlásili kritici za nejlepší film a ji samotnou za Objev roku. Film je nominovaný na Českého lva stejně jako dokument Mečiar, který jde právě do kin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D41a24n88i61e80l81a 71U50r72b47a29n78o44v38á 2454930385896

Myslím že poněkud nešťastně míchá dohromady dvě věci jedna je že znásilnění je stále ještě tabu stále je hmoho žen, kterého nenahlásí a stále je mnoho zneužitých dětí blízkými osobami aniž by se to kdy oficieln řešilo. To je jedna věc. Ale "mee too" je o něčem diametrálně jiném jednak nejde o znádilnění ale o sexuální obtěžování což je přeci jen o dost méně traumatizující a druhak lidem vadí to že to má podobu honu na čarodějnice kde se nedá nijak odlišit pomluva od pravdy a tím že je mee too zaměřena výhradně vůči slavným osobnostem to vypadá jako hon na čarodějnice.

+5/−4
26.2.2018 10:38

K35a39m14i63l54a 34K71a52l55e49n10s33k38á 9386867147588

Me too bylo primárně o všech projenech násilí a to o obtěžování i znásilnění. Navíc ta kampaň již existuje delší dobu, Holiwoodské celebrity ji pouze zviditelnili. Ale měla poukázat na obtěžování a zneužívání normálních lidí, nikoliv pouze celebrit. To jak to někteří mylně vnímají je myslím chyba těch lidí a nikoliv oné kampaně.

+5/−3
26.2.2018 14:22

J10i41n77d93ř83i41c40h 93H65r25a87d89e58c68k48ý 6695309762402

jestli-že lidé tu kampaň mylně vnímají, je to především chyba té kampaně, jejích manažerů...

0/−3
27.2.2018 9:50

V76e69n63d89u37l36a 31S49z48l18a90u90e39r78o15v92á 7962226417558

Jakých manažerů8-o8-o?

+3/0
27.2.2018 13:28

T72e33r60e68z55a 63H64a90j40k83o68v17a 5197732814690

Metoo je platforma, kde se mohou obeti zneuziti, znasilneni a jine sexualni agrese verejne a anonymne vyslovit. Konecne. A stejne se vsechny neprihlasi....protze se najdousu lidi, kteri jsou na ne opet hrubi a necitlivi.

+1/0
27.2.2018 19:38

V45e50n49d67u61l90a 90S84z74l34a58u20e53r74o51v57á 7872316667528

Kde jste vzala, že mee too je zaměřena výhradně vůči slavným osobnostem?

To je přesně to, o čem mluví. Vy máte špatné informace! Proč vám neni blbý psát takové nesmysly, které jste si neověřila? Jako vážně. Proč?

Víte jak dlouho kampaň trvá? Víte, kolik přibližně se do přiznání zapojilo lidí? A jakým způsobem? Ach jo.

+3/0
27.2.2018 13:28

T19e94r44e73z70a 40H18a63j49k82o80v65a 5967442574550

R^R^R^R^

0/0
27.2.2018 19:44

M72a73r92t81i42n 74K92o31u15š53a 6465654424

Nevím v jakém prostředí se pohybuje tato feministicky zaměřená dáma, ale podle čísel ,která uvádí, zřejmě v nějakém zločineckém slamu.

A nebo se chce jen zviditelnit.

+7/−6
25.2.2018 22:44

S20i28l87v16e38s60t49r 16K74a95d31e81ř36á44b91e52k 8910223185270

Asi mezi sele britama.

0/−2
27.2.2018 0:52
Foto

F94i84l24i37p 84J20a43r12a22b 1673277920527

Člověk je zvláštní tvor - jakmile se rozhodneme něčemu věřit, a pak "nevidí, ani neslyší, necítí, prostě nevnímá" (© Ivan Mládek) protiargumenty.

To je jak případ Babiše a Zemana, tak MeToo. Většina diskutujících se rozhodla věřit tomu, že MeToo je bič, kterým chtějí militantní feministky vymýtit poslední zbytky opravdového chlapského chování a dosáhnout naprosto genderové rovnoprávnosti, a vidí pouze argumenty (či spíše "argumenty") pro. Vlastně mám pocit, že u nás je MeToo vnímáno dost negativně, jakoby si nikdo neuvědomoval, jak moc byla tahle věc potřebná.

Říkám si, jak by asi kdysi vypadaly internetové diskuse ohledně zavedení volebního práva žen nebo zrovnoprávnění černochů.:-P

+12/−9
25.2.2018 22:11
Foto

M31a38r63t92i58n 68B83l17a49h96n77í71k 7985151395110

To vůbec není o tom, spíše jde o zvláštnosti toho hnutí, respektive okaté zaměření na slavné a bohaté, x let po skutku a hlavně obvinění=automatický rozsudek a odsouzení v jednom. V okamžiku, kdy mob začne soudit lidi, končí jakákoliv spravedlnost pro muže, ženu nebo dítě. Davové chování, to si taky klidně najdete nebo se zamyslete ;-D

Pokud se má feministka (či spíše "feministka") rovnat genderová policie pro lynč mužů za historické nespravedlnosti vůči ženám (a ta nespravedlnost je faktem), fajn, ale nehledejme v tom pak rovnoprávnost nebo nějakou přehnanou vznešenost, jak tomu přisuzujete Vy a další diskutéři.

+4/−2
25.2.2018 23:24
Foto

F77i22l40i37p 47J46a35r14a59b 1313277260477

A kolik těch "slavných a bohatých" bylo obviněno neprávem? Kolik z nich se rozhodlo bránit? Moc ne, budou to spíš jednotlivci. A pokud šlo skutečně o prkotinu, jako třeba u Dustina Hoffmana, tak to ani nikdo příliš neřešil a jeho kariéra tím neutrpěla ani v nejmenším.

Pak byli lidé, jako třeba John Lasseter z Pixaru, který snad vyloženě neprovozoval sexuální nátlak, ale jeho chování "až příliš vřelé", tak ten dostal na 6 měsíců dovolenou a moc se neví, jak to s ním dopadne.

A lidi jako Weinstein, Spacey atd. jen dostali to, co si dávno zasloužili.

Vy se jako muž cítíte být MeToo lynčován? Já ne.

+10/−2
26.2.2018 0:06
Foto

M92a16r77t37i38n 15B16l37a59h42n53í34k 7205551865460

Mě nejde o právo nebo neprávo, ale jakým způsobem se to děje a kdo hraje jakou roli - média, sociální sítě atd. I prasák Weinstein nebo Spacey si zaslouží proces za zavřenými dvěrmi vyšetřovanými autoritami, protože i kdyby se ukázalo, že jsou nevinní (což internetová policie kromě dojmu z toho celého těžko zjistí), tak rozsudek byl udělen předem. Zvláště v případě Spaceyho, stačilo jedno obvinění staré 30 let a během pár dní ho mazali z filmu, přišel o reklamy, hlavní roli v House of Cards atd. Hollywood ho odstřihl, asi aby nebyli sami obviněni, že ho snad kryjí nebo co;-D A v té době neexistovalo žádné jiné obvinění kromě jednoho tweetu MeToo.

Taky se necítím být lynčován osobně. Hypotetický příklad s trochu jiného soudku: "Rozvádíte se s manželkou, máte dvě děti. Manželka Vás v rozvodovém řízení obviní, že jste děti zneužíval a místo na policii to vyvěsí na internetu. Bez procesu i důkazů Vás vyhodí z práce a nikdo se k Vám nechce hlásit. Vy jste přitom nic neudělal"

No asi byste taky třeba chtěl skutečné vyšetřování a řádný proces, ne? Já hájím presumpci nevinny a precedent davové spravedlnosti, ne jednotlivé a reálné případy :-)

+8/−4
26.2.2018 0:39
Foto

M65a84r15t14i10n 44B55l85a64h15n83í12k 7595421375510

A ještě dodatek - mnoho případů těch "slavných a bohatých" bych hodnotil spíše jako obyčejnou prostutici, kdy herečkám byly nabídnuty peníze/role za sex a dobrovolně na to přistoupili - čest vyjímkám v těchto případech, zvláště Weinstenova skutečná znásilnování - což v mých očích degraduje celou podporu hnutí dotyčných hereček. Pokud to bylo veřejným tajemstvím, tak se ukazuje prohnilost průmyslu a větší problém korupce, ne sexuální zneuživání jakou mělo podle autorky MeToo odkrýt....

+2/−4
26.2.2018 0:47
Foto

F66i68l55i89p 98J43a70r10a33b 1723287790867

Přečtěte si prosím tento článek od Fily. Sice je to docela dlouhý a vezme vám to trochu času, ale dozvíte se tam o MeToo v Hollywoodu řádově víc, než (alespoň dle těchto vašich komentářů) víte dosud.

+6/−1
26.2.2018 9:32
Foto

F13i37l90i48p 67J93a45r22a22b 1463587600907

Aha, tak mi to zcenzurovalo odkaz. Stačí však dát do Googlu "Kamil Fila" a "Spacey" a vyjede vám to...

+2/0
26.2.2018 9:48
Foto

F71i33l31i13p 77J26a14r11a66b 1503107960467

Bohužel jste si nezískal třeba k tomu Spaceymu více informací a jen jste převzal názor, který u nás tlačí Spáčilová a jí podobní lidé, kteří o té problematice vědí prd. Přitom ten u nás tak rozšířený názor "na chudáka Kevina vytáhli jeden třicet let starý případ a zničili mu kariéru" úplně ignoruje poměrně snadno dohledatelná fakta, že Spacey tohle dělal naprosto běžně celých těch 30 let a věděla o tom spousta lidí.

Asi v tom bude nějaká, možná vrozená, nedůvěřivost vůči obětem těchto zdánlivě ne až tak závažných činů. Nebo (podle mě naprosto absurdní) představa, že ti postižení se tím zviditelňují.

+6/−1
26.2.2018 9:25

D32u24š14a79n 37M25a74t98o61u76š91e63k 7903480910395

Tato dle vás absurdní představa může být velmi pádným motivem,to že vám to připadá absurdní je irelevantní,myslím že každý psycholog by vám vysvětlil,že se to sdtát může.Nebo chcete říct,že neexistují prokázaná falešná obvinění ze znásilnění?

Mimochodem někdy nejde jen o zviditelnění,ale o snahu docílit finančního zisku,případně osobní mstu.

0/0
27.2.2018 19:53

T54e31r95e38z17a 70H46a78j29k94o11v74a 5847452854900

Blahniku, Weinstein je obvinen policii. Ze znasilneni nekolila zen.

+1/0
27.2.2018 19:50

D50u30š71a31n 17M41a19t42o85u91š19e55k 7383480850775

Jak píše pan Blahník,toto je davový lynč,který nemá nic společného se spravedlností a popírá presumpci neviny.Takto kampaní označený člověk je odsouzen předem a jakékoliv případné prohlášení neviny už nedokáže zvrátit škody.Pokud vás někdo křivě obviní,máte možnost se bránit.Pokud tak někdo učiní víceméně anonymně,je to skutečný problém.

Soudit más soud,ne lůza a je nemyslitelné,aby někdo dokázal třeba pod falešným účtem zlikvidovat člověka na základně stupidního výkřiku v kyberprostoru.

Chápu ,že to má i sva pozitiva,někdy prostě jedinec sám nemá tu sílu aby se dovolal práva a v jednotě je síla,nicméně je zde vážná otázka jestli už tato kampaň nezašla příliš daleko..

+2/−4
26.2.2018 20:59

A22n71n21a 29K13u67l39i60c76h35o60v42á 2236104

Mozna byste si mel nejdriv zjistit, jak dlouho uz Mee too bezi a co je jejim smyslem.

+3/0
26.2.2018 22:26

D23u26š90a11n 23M70a76t69o31u23š21e62k 7523250600895

Možná co bylo jejím smyslem je lepší vyjádření.Co se z toho stalo je něco kam se vyspělá společnost posouvat nemá.Lynč a davová hysterie,včetně třeba podvědomé touhy být středem zájmu,,veřte že i tento faktor zde figuruje.NAvíc jak zdurazňuji,je strašně jednoduché anonymně obvinit kohokoliv,pokud za to nenesu trestní zodpovědnost.

Nechápete ,že podobná kampaň může být lavina,která smete nejen skutečně viné,ale i nepohodlné,či se může jednat o osobní mstu.

A věřte tomu že mnoho metoo obvinění nemusí vůbec pocházet od reálných osob či žen,na netu je přeci identita naprosto neprokazatelná..

0/−1
27.2.2018 19:49

T49e79r18e33z61a 23H33a66j86k81o90v20a 5537812794760

Takze uz to jsou nerealne osoby, co nekoho obvinuji? Kde tohle berete?

0/0
27.2.2018 19:58

D29u84š77a92n 64M36a35t25o11u52š50e97k 7173490250245

účet na twitteru berete jako důkaz reálné osoby?

0/0
27.2.2018 21:16

J98i85n84d79ř33i89c47h 10H91r34a23d40e79c65k26ý 6495429442432

i jen jeden neprávem obviněný je důkazem zrůdnosti této kampaně.

ve vašem příspěvku jste už jen zapomněl citovat stalinův idiom o lese a třískách...

+1/−2
27.2.2018 9:55

T66e46r67e35z22a 54H92a32j19k72o35v58a 5477662754210

Pane Blahnik, nepiste sem ty nesmysly, ze je to zamereno na bohate a slavne. Absoutne ne.

Co to je "genderova policie". Fakt neznate vyznam slov.

0/0
27.2.2018 19:49

T66e95r10e52z39a 46H76a10j40k23o94v44a 5447362104640

Je to potrebne, konecne se statisice zen, alespon anonymne, rozhodly rici, co v zivote zazily.

0/0
27.2.2018 19:48

D71u16š57a76n 40M60a71t34o40u66š38e37k 7663740750735

Každá desátá??

Nevím proč ale myslím si že to je krávovina,to číslo je zcela jistě přehnané,ne-li vycucané z prstu.Tím neříkám ,že se ženy často nestávají obětí sexuálního násilí a už vůbec to neobhajuji.

+3/0
25.2.2018 21:35
Foto

F13i53l58i53p 41J90a14r30a69b 1663947980597

https://www.novinky.cz/domaci/416523-v-cesku-se-rocne-spacha-dvanact-tisic-znasilneni.html

0/0
25.2.2018 21:53

M57a86r82t71i69n 85B41i18t98t79n16e33r 2743222719188

Článek na který odkazujete, vychází z této sociální studie.

http://www.zlabyrintunasili.cz/assets/persefona-senat-prezentace.pdf

Tu však vnímám jako problematickou. Například je z ní převzat údaj, že 9% obyvatel má zkušenost se znásilněním. Ale v dotazníku je pod toto řazeno například i: "sexuální kontakt, který byl v počátku oboustranně chtěný, ale následně zašel příliš daleko., případně "nucení k orálnímu či análnímu sexu – pokoušení se o sexuální styk, "

To je dost volně specifikováno a umím si představit, že se pod to zařadí řada lidí, kteří by ale - pokud by to nahlásili jako znásilnění, u soudu nikdy nemohli uspět a to i pokud by to celé bylo natáčeno. Protože to nesplňuje znaky znásilnění. Kde kdo může litovat toho, že sexuální kontakt zašel příliš daleko - to ještě neznamená, že to bylo znásilnění. A pokoušení se o sexuální styk - pokus o něco ještě neznamená znásilnění, byl by to maximálně pokus o znásilnění a to je ještě otázka, jak kdo z odpovídajících přesně chápe slovo nucení.

Stejně tak na stránkách Persefony, která si studii objednala, jsou uvedena dost alarmující čísla - jako že v ČR došlo k 800 000 znásilnění, ale neuvádí se za jak dlouho, jak to spočítali a podobně. Z toho dovozují, že každý 11. člověk byl pravděpodobně znásilněn - tedy pravděpodobně mnohem víc, než každá 10. žena. Ale zase není uvedeno, jak na to číslo, které je podstatně vyšší, než na co jsem narazil jinde, přišli.

Navíc i kdybych bral, že 800 000 / 12 000 za rok, co uvádí novinky, tak by to bylo za 66,6 let. Ovšem jak by mohli k takovému číslu dojít, bez pořádných statistik a průzkumů neohlášených znásilnění z oné doby? To mi připadá, že prostě použili těch 9% (každý 11.), ale tam se ta otázka ptá ne na znásilnění, ale na sexuální násilí a to ještě dost volně.

+6/−2
25.2.2018 23:05

M48a43r64t47i30n 41B89i76t56t32n80e11r 2373172729648

Celkově při těchto číslech a počtu obyvatel přes 10 miliónů a počtu žen přes 5 miliónů, by to znamenalo, že buď byla znásilněná každá 6. - 7. žena a nebo že při znásilněné každé 10. ženě (tedy 500 000 znásilněných žen) je zde obří množství znásilněných mužů - 300 000 znásilněných mužů. Byl by znásilněný každý 17. muž, což je zcela absurdní.

A když někdo takto očividně používá zcela nedůvěryhodná a nesmyslně vysoká čísla, těžko pak věřit jakýmkoli dalším údajům.

Navíc pokud jediný pořádný průzkum, co zde byl dělán je toto (a zdá se, že ano, protože to bylo použito i při veřejném slyšení v senátu), tak to jsou veškeré ty statistiky o počtu nenahlášených znásilnění v podstatě čísla cucaná z prstu.

+2/0
25.2.2018 23:12

M72a74r82t78i55n 65B95i87t44t64n14e72r 2513292669788

Jinak Persefona, od které jsou údaje na Novinkách a jinde převzaté a která je financovaná z Norských fondů, ve svém projektu Z Labyrintu násilí mimo jiné uvádí:

- každý 9. člověk zažije nežádoucí dotyky, polibky a objetí.

- každý 11. člověk byl pravděpodobně znásilněn

Logicky nežádoucí dotyky, polibky a objetí by měly být mnohonásobně četnější než znásilnění. To je, jako bych tvrdil, že každý 11. člověk někdy dostal facku a každý 9. zažil těžké ublížení na zdraví - hned na první pohled je vidět, že je to nesmysl. Nechápu, jak to mohli novináři přebrat do článků podobná čísla.

Stejně tak se dá v článcích narazit na údaj, že 39% lidí bylo někdy obětí sexuálního obtěžování nebo násilí. Ale obvykle se neuvádí, že to vychází z průzkumu, který za nejčastější projevy považuje:

- pokřikování, vzdušné polibky, sexuálně dvojsmyslné narážky, komentáře nebo vtipy

- nežádoucí zírání nebo lascivní pohledy;

- nevhodné poznámky na postavu člověka či jeho sexuální život,

- dotěrné a nepříjemné otázky na sexuální život

- slovní či písemné návrhy k sexu

+2/0
25.2.2018 23:36

D42u21š30a33n 39M61a38t26o95u15š25e47k 7153390800905

Pravděpodobně znásilněn???

WTF?

0/0
26.2.2018 20:39

Z16u50z59a10n38a 91T62i82c47h76á 4138656360273

K tomu kontaktu, který je z počátku oboustranně chtěný, ale pak proti vůli jednoho zajde příliš daleko - to je časté a představte si to třeba tak, že se dvojice mazlí a jeden nechce, aby to došlo k nějaké formě sexu (rukou, pusou, natož něco někam zasouvat...), ale druhá strana to prostě dotáhne tam, kam chce ona. I přes odpor, který v těchto situacích ale nebývá tak fyzický, jak by mohl být - jako kousání, škrábání, kopání, volání o pomoc a podobně - protože dvojice má mezi sebou nějaký vztah, dost možná se zná a podnikat výše popsané proti někomu, koho jinak máte rád je mnohem těžší, než kdyby vás přepadl úchyl v parku a měl jste ho něčím pořádně majznout po hlavě. Odpor tedy bývá spíše snaha zabránit určitým úkonům (tedy různé uhýbání atd.) a prosby, ať to druhý nedělá, ten na ně ovšem nereaguje. Nakonec je spokojený, že dostal co chtěl a druhá strana zcela zničená. Kdyby mu někdo řekl, že právě někoho znásilnil, velmi by se ohrazoval, protože přece spolu do toho pokoje přišli oba dobrovolně a mazlili se dobrovolně, tak jaké pak znásilnění. Pohled toho druhého je ovšem jiný a dostávat se z toho bude ještě dlouho. A v drtivé většině případů to nikdy hlásit nebude, protože ví, že každý by mu řekl, že přeci s tím druhým šel do pokoje dobrovolně a chtěl se mazlit, tak co si vymýšlí...

A všimněte si, jak často v diskusích k tomuto pánové píšou, že rozjetý vlak nezastavíš a jinak to nejde a je to útok na přirozené mužské chování a podobné kecy.

Následky po takovém zážitku budou jiné, než když by oběť přepadl někdo cizí a znásilnil ji, ale to neznámená, že lze bagatelizovat následky výše popsaného.

+6/0
26.2.2018 14:36

M35a36r65t11i68n 25B86i49t34t21n46e66r 2823492509588

Máte pravdu. Tak si to představit lze a za těchto okolností, pokud by to celé někdo natáčel a pak pustil u soudu, by to mohlo být i odsouzené jako přečin znásilnění nebo dokonce trestný čin znásilnění. Ale ten průzkum byl dělán formou standardizovaných dotazníků - tedy někdo si pod tou otázkou může představit to, co popisujete vy, někdo něco trochu jiného.

Třeba: "původně jsem chtěl zůstat jen u vzájemného líbání a hlazení, ale pak si ona najednou sundala kalhotky a dala najevo, že chce hladit a líbat i tam. Mně to bylo v tu chvíli spíš nepříjemné, cítil jsem se zaraženě, ale když mi sama přitáhla ruce a pusu, tak jsem se se po chvíli překonal, snažil se vyhovět, i když jsem se u toho cítil čím dál divněji. Nakonec jsme toho po nějaké době zaraženě nechali, cítili jsme se trapně a shodli jsme se, že jsme zašli moc rychle, příliš daleko."

To je sice svým způsobem špatný, trapný, třeba i ponižující zážitek, který splňuje kritéria v dotazu, ale rozhodně ne znásilnění podle českých zákonů. Může to být znásilnění podle nějakých jiných zákonů, které by vyžadovaly výslovný souhlas s každou jednotlivou sexuální aktivitou ve stylu - mohu políbit / dotknout se prsou / dotknout se pohlaví / políbit pohlaví... ale to v ČR neplatí.

Nelze udělat dotazník ve stylu: okradl nebo pokusil se vás někdo okrást, případně cítili jste se někdy po skončení obchodu okradeni a z výsledků vyvozovat, kolik se na území ČR odehraje krádeží. To by byla hrubý amatérismus nebo spíš manipulace až podvod se statistikami.

0/0
26.2.2018 18:37

T81e14r82e22z65a 10H69a65j49k49o58v46a 5857622574710

To neni za rok.......

0/0
27.2.2018 20:00

D88u78š79a87n 80M13a69t65o14u66š26e47k 7633710190225

Každá desátá=poměr k aktuiálnímu počtu žen,nikoliv součet za půl století,to totiž hrubě zkresluje statistiku,to se tedy musí do toto čísla započítat i natalita,ANEB KOLIK ŽEN SE ZA TU DOBU NARODILO.a dospělo..

+2/0
26.2.2018 20:43

T42e88r93e97z82a 24H60a34j66k98o61v28a 5657492634710

Diky!

0/0
27.2.2018 20:01

M62a73r77t13i69n 61B76i78t43t26n18e98r 2833312129778

Dnes jsem několik hodin věnoval snaze najít nějaké slušné statistiky prováděné v ČR ohledně znásilnění. Můj výsledek je, že co se uvádí jsou v lepším případě velmi hrubé odhady založené na převedení obvyklých údajů ze zahraničí, v horším případě čísla nepodložená, nesmyslná, z prstu vycucaná, či přímo získaná na základě manipulací.

+3/0
25.2.2018 23:17

D40u46š14a96n 67M59a88t73o28u54š31e81k 7513500980635

Samozřejmě,ono je jednoduší zahlásit nějaké děsivé číslo,bez ohledu na realitu.Prostě nevěřím tomu,že by v čr byla každá žijící desátá žena znásilněna.

Na tak hrozné číslo se snad dostali jen v německu po 2 světové válce,kdy znásilňování byla forma povolené oficiální odměny pro vítěznou Rudou armádu.

Údajně až 2 miliony německých žen byly znásilněny ...

Smaozřejmě to nijak nesnižuje závažnost násilí na ženách,ale prostě nemám rád když někdo záměrně fabuluje,aby vykreslil realitu tak jak jí chce vnímat,protože aktivista..

+1/0
26.2.2018 21:05

P12e53t84r 88K93o15l51á79ř 2218257634651

"...motivací ji byli blízcí lidé. Hodně z nich zažilo znásilnění, ale skoro nikdo ho neohlásil. Pro ně a jejich rodiny je to temné tajemství."

To slečna žije v nějaké dost divoké společnosti ... Já neznám nikoho ... Nebo jde jen o další výkřik na mainstreamové téma "metoo"?

+2/−3
25.2.2018 20:50
Foto

F16i60l50i44p 95J82a87r29a45b 1663137130837

Třeba znáte, ale ten člověk vám to neřekl.

+12/0
25.2.2018 20:58

M13i84c25h40a94l 36R91a27j53d95l 4392461233830

Ja pořád čekám az mě nějaká zenska znásilnil a ono pořad nic!

+1/−5
25.2.2018 19:45

J35a93k33u84b 52K94n33e67c66h14t85o84v68s62k79ý 3270456501802

Proč nevycházejí články o tom, jak ženy pohlavně zenužívaly chlapy v dětství?

0/0
25.2.2018 19:40
Foto

A14n89n30a 36V49e26s88e70l48á 2610638206

Jestli jste byl zneužíván v dětství nějakou ženou, tak o tom napište.

+8/0
25.2.2018 21:16

S97i82l97v62e34s22t80r 60K17a60d44e27ř21á53b19e67k 8390463355600

Vy znáte nějakého "chlapa v dětství". Chlapem nebo stařenkou se člověk nerodí. ;-D

0/0
27.2.2018 0:54

F88r64a18n92t14i67s82e67k 63P33o84p15l13u92h87a11r 5692100541158

je zajimavy, jak podobni slunickari zlehcuji situaci ve svedsku..

+8/−5
25.2.2018 17:59

L63a88d72i53s55l12a25v 94H16a30š41k11a 4363136311420

Koluje vtip, že ve Švédsku povolili skupinová znásilnění, neboť podle průzkumů 9 z 10 účastníků si to užívá.

+11/−2
25.2.2018 19:34

M74a14r57t66i38n 23B96i83t75t38n24e27r 2653172969398

To je hodně kruté. ;-)

+1/0
25.2.2018 20:08

L90a30d95i98s90l63a47v 11H51a86š60k42a 4913826781980

Mám strach to nazvat černým humorem. Aby se černý nebo humor neurazili

+5/0
25.2.2018 20:24

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Jak se falšuje maso. Šunku bez „éček“ by nikdo nekoupil, říká odborník

Podvody s potravinami jsou staré jako lidstvo samo. Jen se postupně změnily metody. „Za záměnu hovězího masa za koňské...

Premium

Karlův most je jen most, stěžují si turisté. Kritika nešetří ani další památky

Do Česka loni přijel rekordní počet turistů. Památky si u nich leckdy vysloužily i bizarní recenze na internetu,...