Častým doplňkem outfitu byly brýle se světlými pastelovými skly. Zpěvák a...

Častým doplňkem outfitu byly brýle se světlými pastelovými skly. Zpěvák a tanečník Petr Kotvald s tanečnicemi na Real trade megashow v Pardubicích v roce 2002. | foto: Profimedia.cz

Móda nultých let: bederky a rourky. Za foto můžete vyhrát luxusní dárky

  • 2
S příchodem nového tisíciletí móda definitivně přestala být prostředkem sebevyjádření, výrazem tvůrčího ducha či mladistvého vzdoru. O tom, co se bude nosit, teď rozhodují trendová studia a globální módní řetězce. Češi se jejich diktátu rádi podřizují. Pošlete foto a vyhrajte.

FOTOSOUTĚŽ: Co jsme nosili? Pošlete foto a vyhrajte kosmetický balíček

Fotografie z let 1989-1999 v maximální kvalitě posílejte od 11. října do 11. listopadu.  Ke snímku připojte krátký příběh, který se k fotografii váže. Deset čtenářů získá po skončení soutěže po balíčku luxusní kosmetiky Essenté v hodnotě 2 080 korun. Více čtěte zde.

V roce 2001 vstoupil na český trh španělský řetězec Inditex a jeho vlajková loď Zara, ke které se později přidaly další sesterské značky jako Massimo Dutti, Bershka nebo Pull & Bear. V roce 2003 přibyla švédská globální značka H&M. A následovaly další. Kosmickou rychlostí se stavějí velká obchodní centra, v Pařížské ulici v Praze se zabydlují luxusní značky. Módními ikonami Čechů a Češek jsou hvězdy showbyznysu jako Britney Spears nebo Dara Rolins. Míříme do světa.

Nové tisíciletí si žádá změnu. O tři čísla větší trika a náběrky v pase jsou dávná minulost. Nosí se bederky, a proklatě nízko! Sexy roury a miniaturní sukýnky se sníženým pasem doplňuje krátké tričko a bundička, ideálně taková, která nemilosrdně odhaluje ledviny.

Ideálním doplňkem tehdy byla kabelka se dvěma uchy nošená přes rameno a kovbojské kozačky nebo nazouváky s protáhlou špičkou. Mikiny, botasky, baseballové čepice a bundy se přesunuly z tělocvičen na ulici už v devadesátých letech. Nově se k nim přidala teplákovka či klokanka - mikina na zip s kapucí a kapsami vpředu. Oblíbeným doplňkem byly brýle pilotky s pastelovými skly.
Komerční sdělení

Vyhrajte luxusní kosmetiku Essenté

Kosmetiku vyrábí ryze česká firma, jejíž produkty jsou kvalitou, účinky i designem plně srovnatelné s nejlepšími světovými značkami. Zároveň nemají pouze pěstící a dekorativní vlastnosti, ale aktivně napomáhají zlepšit zdraví a vzhled pokožky.

Do fotosoutěže „V čem jsme chodili před čtvrtstoletím?“ věnovala firma Essenté deset balíčků kosmetiky (každý v hodnotě 2 080 korun) pro krásnou a zdravou pleť. Každý z nich obsahuje:

Essenté
  • Micelární vodu 3v1 100 ml (290 Kč)
    Hydratační micelární voda spojuje účinky čisticího pleťového mléka, odličovače očí a pleťové vody.
  • Jemný odličovač očí 100 ml (360 Kč)
    Velmi šetrný a nemastný odličovač očí určený k odlíčení a odstranění zbytků make-upu včetně řasenky.
  • Vyrovnávací hydratační krém 50 ml (540 Kč)
    Zvlhčující krém pro všechny typy pleti, který poskytuje intenzivní, okamžitou a dlouhodobou hydrataci.
  •  Intenzivní hydratační booster 50 ml (890 Kč)
    Vysoce koncentrovaný booster s osvěžující gelovou texturou pro intenzivní okamžitý i dlouhodobý přísun vlhkosti do pokožky.
  • Více se o produktech dočtete na https://eshop.essente.cz
, pro iDNES.cz