Středa 29. ledna 2020, svátek má Zdislava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. ledna 2020 Zdislava

Diskuse k článku

Příběh Kateřiny: Mám si najmout detektiva nebo se dál trápit?

Manžel má velký majetek, dalo by se říci, že jsme bohatí. Máme tři děti, dům, dvě auta, barák u moře, chatu na horách, nic nám nechybí. Myslela jsem, že jsme šťastní. Před půl rokem přišla na moje jméno obálka z luxusního hotelu a v ní byla řasenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LizLiz

ZJISTIT!

Já osobně bych teda nechtěla žít v jakési iluzi, že je vlastně všechno v pořádku a nechat ze sebe dělat tu hloupou co nic neví. Nejdřív bych si 100% zjistila z hotelu, jestli tam byl opravdu manžel a pak bych to s ním řešila. Nechápu řešení, co zaškrtlo nejvíce lidí: být ráda,že mám rodinu a spokojené manželství! To, že se něčím trápíte opravdu za spokojené manželství nepovažuju. Navrhuju váš problém řešit. Třeba je to opravdu nedorozumění. Ale pokud není, může to podle mě dopadnout hůř, než třeba ted.

Jde o to ujasnit si priority. čeho se při případném rozchodu bojíte atd atd. Prostě být na všechno připravená. Nebrala bych to jako katastrofu, jako rozbití rodiny, jakože budete VY za tu zlou. Myslete taky trochu na sebe

0/0
29.3.2010 12:09

julie k.

Jednat s rozvahou

Myslím, že jste měla štěstí na moudrého a slušného detektiva. V první řadě byste si měla uvědomit, co opravdu chcete a jak byste případnou manželovu nevěru řešila. Chcete opravdu hrdě odejít středem a postarat se sama o sebe se vším všudy?  Rozbít rodinu, připravit sebe i děti o domov? Tak si detektiva zaplaťte a případně se rozveďte.

Jestli se rozvádět nechcete, manželství funguje, tak bych nic nezjišťovala, zatnula zuby  a  snažila se ze všech sil nebýt za trapnou stíhačku.  A taky bych pracovala na sobě, na svém vzhledu i osobním růstu, aby se manžel za mě nemusel stydět. Snažte se být nad věcí, nedávejte na sobě žárlivost znát, protože ta vás bleskurychle srazí do pozice závislého partnera, který je atraktivní asi jako koule na noze. Buďte přitažlivou, příjemnou a zajímavou osobností, takové se jen tak neopouštějí.

Výčitky, hysterické scény atp. vám lásku a zájem partnera určitě nezajistí, spíš byste dosáhla opaku.  

0/0
31.12.2009 8:12

tom.c

zrada

A co když ta řasenka byla v pokoji od nějaké ženy, která zde byla ubytovaná před manželem?? Přehlédnout se dá vše a pochybuju, že uklíečky jsou tak super důkladné...

A co třeba kdyby tu řasenku poslal někdo úplně jiný, je aby rozbil vaše manželství...

A pak mě ještě napadá, že ten článek je fakt blbost;-€

0/0
30.12.2009 19:05

Host

HAHA...

LoL tuhle diskuzi si ulozim... Neni nad paraolympiadu...:)))

0/0
30.12.2009 2:19

Host

ubohá slepička

bojí se že když se rozvede klesne jí dramaticky životní uroveň. poradím ti drž pusu a krok.žádnej chlap se nedá ovládat natož aby poslech plku psychologa.tam si dojdi ty pak ti třeba docvackne.

0/0
30.12.2009 0:48

Host

blbost

je to podle mne vymyšlený - a navíc i blbě vymyšlený - příběh. Ke všemu ty možnosti co se nabízí jako "řešení", to je vrchol blbosti. Dyž nemáte co psát, tak sím nic nepište! (to byl vzkaz neváženým autorům)

0/0
29.12.2009 21:03

tatianaK

jdi makat

rada  pro KATKU: zvedni prdélku a jdi makat, sama  na  sobě.  A  pak uviíš ,  co  je  to práce, co  jsou to za     galeje, hákování, v  6  ráno   do práce, ty    Kačeno  jedna

0/0
29.12.2009 19:39

Host

A co SEX????

0/0
29.12.2009 15:25

Host

Kde je chyba?

Projždím mobil? Typické pro ženy. Vůbec nepřemýšlí, kde je chyba. Co takhle nějaká komunikace? A pokud to opravdu nejde, konec se dá přežít, není to trest smrti.:-) 

0/0
29.12.2009 15:25

Host

Re: Kde je chyba?

To projíždění mobilu nechápu. Dnes už skoro každej mobil umožnuje zamknout ho heslem, dokonce se to dá nastavit tak, že se po určité chvíli nečinnosti zamkne sám. A nikdo ho pak "neprojede".

0/0
29.12.2009 15:27

Host

popadni kufry a padej

... a zkus ve svem veku najit dalsiho kokutka, ktery te zajisti a umozni ti zivot, o kterem se ti predtim ani nezdalo. Dozijes v garsonce jako obcasna matrace pro par radoby kamaradu ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2009 15:05

Host

ona se Dana

přejmenovala na Kateřinu? ;-D 

0/0
29.12.2009 13:02

Host

Ach ty zlatokopky

At si souloží s kým chce ne, třeba i s ovečkama. Hlavně když vy budete mít svou životní úroveň.:-)

0/0
29.12.2009 11:51

Host

Kravka

Tyhle kravky, ktere za sebe nechaji rozhodovat druhe, by meli zbavit svepravnosti

0/0
28.12.2009 21:22

tatianaK

doporučeně??

Vymyšlený příběh o manželské nevěře. To by  se musely  hotely  zbláznit, aby  posílaly poštou, nebo  kurýrem??  domů   , řasenky, rtěnky,  kalhoty,,,,,,, a  jiné  krávkoviny a relikvie  po  mileneckých  avantýrách.   8-o

0/0
28.12.2009 20:38

mokikin

Re: doporučeně??

Dělají to jen ty opravdu luxusní hotely... je to pro ně věc prestiže..

0/0
29.12.2009 0:00

Host

Ale houby...

žádný hotel by nezaslal na vaši domácí adresu zpět bez vyžádání řasenku. Ani ten nejluxusnější a obyčejný  hotel by to ani nenapadlo...za prvé) tyto drobnosti se posílají zpět pouze na konkrétní vyžádání, nikdo se nemůže být jistý, kterému hostu taková drobnost patří, i při úklidu se může zakutálet ..za druhé) hotel by to zaslal na jméno, pod kterým jste byli přihlášeni, resp. manžel, a to určitě nebylo pod vaším křestním jeménem ..za třetí) prostě by to hotel neposlal, když už, tak by kontaktoval nejprve hosta, že je tam jistá zapomenutá věc, a jestli ji chce zpátky, ale to jen opravdu dobrý hotel, protože  by to mohlo být i poněkud ehm..frapantní nebo jak se to říká. Jedině, že by to přímo vyžádal někdo pod jménem přispivatelky a proč by to dělal, že? Příště to vymyslete lépe a radostněji..a hezkého silvestra!

0/0
28.12.2009 19:40

Host

Re: Ale houby...

Máte naprostou pravdu. Redaktoři si měli s tím vymyšleným příběhem dát více práce. Jak ale vidím nikomu to příliš nevadí a živě se diskutuje.....

0/0
28.12.2009 19:57

Host

Re: Ale houby...

No jo, pravda,  zase jsme jim sedli na lep návštěvnosti. Ale když oni v této rubrice mají články tak vzácně nelogické a roztomile pitomé, že je hřích na to nereagovat. Taková terapie, nemůžete být s četbou stále na úrovni. Přeji vše dobré do Nového roku. A už jdu pryč...

0/0
28.12.2009 20:04

Host

Re:

"A k čemu jako bude, když bude chodit do práce? Už úplně k ničemu, ne? (Teda pokud tohle berete jako měřítko, že by ten partner hodnotil, k čemu jeho manželka je. Pokud bych byla bohatý chlap, k čemu by mi byla manželka od rána do pozdního odpoledne někde v zaměstnání?)"

*

hm, clovek nestaci zasnout nad tvoji logikou :-P

Tak si treba predstav situaci, kdy TY jsi dobre vydelavajici zenska. Tak mi rekni, jak by se ti libilo mit doma partnera, co se bude jenom valet doma, maximalne bude chodit do fitka, do solarka a po nakupech (s tvoji kreditkou), aby "reprezentoval". Nebude mit jakekoliv ambice, bude na tobe totalne zavisly a premyslet bude maximalne o tom, jak te oskubat do hola, pokud si nahodou najdes nekoho jineho. JAk dlouho to s nim vydrzis? Uz trosku chapes CO chlapum vadi, kdyz maji doma TOHLETO v zenskem podani???

0/0
28.12.2009 18:40

Host

Re: Re:

Problém je, že těm chlapům, co mají doma tohleto to nevadí. V drtivě většině to tak je proto, že to tak oni chtějí. Jaksi na této diskuzi to vadí jen chlapům, co doma nic takového nemají a tvrdí, že nechtějí. Teda tak jak to popisujete, že se "jen válí doma", pak by to asi vadilo každému, ale většinou ta dělba je jiná.

Podotýkám, že sama bych takhle fungovat nedokázala, ale dokážu pochopit, že má každý svůj život nastavený jinak. V historii je zaměstnanost žen poměrně nová - ještě tak před sto lety pracovaly (myslím mimo domácnost) jen ženy z nejchudších vrstev. Počínaje střední třídou bylo normální, že jejich úkolem bylo zajišťovat servis rodině. Jasně, doba je jiná, málokteré by to vyhovovalo - třeba mně tuplem ne. Ale znám spoustu mužů, kteří by to brali všemi deseti.

0/0
28.12.2009 18:48

Host

Re: Re:

ti chlapi, kterym tohleto doma nevadi, berou zenu ne jako partnerku, ale jako hezky privesek... a az se jim omrzi, nebo roky trochu setrou tu jeji krasu, bez vahani ji vymeni za jinou (jiste se to muze stat i zene pracujici, ale ta aspon neskonci totalne vyrizena, odkazana pouze na to co se ji podari vysoudit). Zena aspon pro me musi byt osobnost, to co jsem popsal v prvnim prispevku mi asi tezko bude imponovat. Hezka tvaricka se rychle okouka, kdyz za tim neni nic dalsiho...

Jinak v historii zeny pravda do zamestnani moc nechodily, ale ta pece o rodinu a hospodarstvi se ponekud lisila od dnesni doby, kdy je vsechno na knoflik a na elektrinu. Voda dnes tece po otoceni kohoutku (tehda se tocilo na dvore rumpalem u studny) a dalsi tisice malickosti...

0/0
28.12.2009 19:08

Host

Re: Re:

Nemyslím, že byste měl pravdu. Znám takových rodin docela dost. Pracuji ve firmě zabývající se daňovým poradenstvím, takže k těm opravdu vysokopříjmovým podnikatelům přicházím docela často. A mají-li ženu, co je schopna se postarat o to zázemí, většinou to hodnotí velmi vysoko (a nejde jen o to repre, že by jako poměřovali setření krásy). Zatímco když si manželka vydupe chození do zaměstnání, tak to většinou popisují s určitou blahosklonností - no, tak jsem jí teda toho koníčka dopřál, i když mě to přišlo hodně draho. Co bych pro ni neudělal, aby se doma nenudila.

 A že by tahle choť na tom v případě rozvodu byla nějak líp, to není. Je zvyklá na úplně jinou úroveň (akorát si dost často naivně myslí, že ten její plat v tom taky něco přináší) a kdyby něco kikslo, nebude se stačit koukat. Už proto, že na rozdíl od té vaší "flákající se doma", nemá často ponětí, co vlastně všechna ta sranda kolem její životní úrovně stojí. Akorát si myslí, že je důležitá, protože přece se "neválí doma".

0/0
28.12.2009 19:17

Host

Re: Re:

nejak nevim, co myslite tim "hodne draho". I pokud teda pripustime, ze jsou oba tak nesmirne vytizeni, ze nejsou schopni se postarat o dite, tak nejaka studentka na hlidani po vecerech se da poridit za par kacek na hodinu (pres den je ditko ve skole) a pokud jsou tak nobl, ze po sobe nedokazou uklidit, tak na to taky nemusi zamestnavat nekoho na cely uvazek...

0/0
28.12.2009 19:34

Host

Re: Re:

Nojo... já si všimla, že nevíte, co tím myslím. :-)

Asi se to blbě vysvětluje, když jsme  padesát let byli zvyklí, že měli všichni stejně, do práce chodili taky všichni stejně a i nadřízenému se říkalo "soudruhu, ty".

0/0
28.12.2009 19:42

Host

Re: Re:

ale ja vim presne co tim myslite. Ale tohle bohuzel (pro vas zeny) muze fungovat jen do te doby, dokud se neomrzite a nejste "nahrazeny" mladsim modelem, pak vam totiz nezbyva nic jineho, nez si hodit masli, vzhledem k tomu, ze s prazdnym zivotopisem se slusna prace tezko shani.

0/0
28.12.2009 19:57

Host

Re: Re:

Jasně, tohle máte pravdu. Na druhou stranu už jsem psala výš (nebo níž, už se v tom ztrácím) - ta žena, co teda někde za tu dvacku hrubého nastoupí, ale jejich domácnost spotřebuje za rok pár mega, na tom bude v takovém případě úplně stejně. Ten příjem jejím zvyklostem stačit nebude.

0/0
28.12.2009 20:04

Host

Re: Re:

s tim nesouhlasim. V pripade, ze podepsala predmanzelsou smlouvu (tj. z manzelstvi si nic neodnese), a deti dostane do pece manzel, takze ho nemuze pumpnout ani takhle, tak je tech 20000 a 0 rozdil mezi relativne slusnym zivotem a zivotem pod mostem.

0/0
28.12.2009 20:21

Host

Re: Re:

Nelze se vzdát v předmanželské smlouvě něčeho, na co máte ze zákona nárok. Tzn. představa, že žena nebo muž odtáhne s holým zadkem je prostě blbost. Předmanželská smlouva vám zaručí, že se nebudete tahat o každý ručník a o děti, ale neudělá z partnera apriori bezdomovce a žebráka, dojde-li k rozvodu.

0/0
28.12.2009 20:41

Host

Re: Re:

jak to ze ne? Namatkou jsem nasel tento clanek:

http://www.zbynekmlcoch.cz/info/pro_dobry_vztah/partnera_nemate_nikdy_jisteho_aneb_predmanzelska_smlouva_podruhe.html

kde se pise take toho:

Díky předmanželské smlouvě lze dohodnout i to, že žádný společný majetek v manželství nevznikne. Jediné, co bude stále ve vlastnictví obou, je běžné vybavení domácnosti

0/0
28.12.2009 21:00

Host

Re: Re:

ja to chapu tak, ze majetkove pomery v tomto pripade funguji jakoby zadne manzelstvi uzavreno nebylo - kazdy vlastni pouze to, co sam vydela.

0/0
28.12.2009 21:02

Host

Re: Re:

Ano, tak to je. Každý, co sám vydělá a co vlastnil již před manželstvím.:-)

0/0
28.12.2009 21:05

Host

Re: Re:

to mate naivni predstavy o nasem pravnim systemu.  Memu ex ruplo v bedne a ja jsem s dvemi tehdy batolaty chodila mesic po navstevach, nez jsme na opacnem  konci republiky sehnali podnajem, ktery se dal utahnout z materske. Soud sice rozhodl, ze mam narok na slusnou sumu a deti na alimenty, ale nez to vse nabylo pravni moci, zmizel ex i s veskerym majetkem a penezi. Nase slavna policie a  nekolik exekutouru po nem neuspesne patraji uz radu let a nic nenasvedcuje tomu, ze ho najdou driv, nez budou denes pubertalni deti plnolete.

Tedy rada. Jestli uz deti chodi aspon do skolky, najit si praci a postavit se na vlastni nohy.

0/0
25.1.2010 19:37

Host

Re: Re:

"...většinou popisují s určitou blahosklonností - no, tak jsem jí teda toho koníčka dopřál...";-D, no, pěkně to ukazuje, jak takový pán velkomožný k manželce přistupuje, spíš přesně jako k někomu méněcennému, jako ke zvířátku, kterému jsem tedy dopřál výběh, než jako k člověku s intelektuálnějšími potřebami a seberealizací.

0/0
28.12.2009 20:28

Host

Re: Re:

Hele - jsme tady všichni hosti a jasně, že občas není jasné, kdo co píše... Já tohle psala v reakci na příspěvky ražení, jak pán se dře a co by teda tu svou línou nánu nemohl odkopnout... Tedy polemizovala jsem spíše s názory, jak je ta ženská méněcenná a jak s ní podle toho nutno zacházet.

Jasně, tuhle situaci lze kritizovat ze dvou stran. Buď je chudák ženská, co se nad ni chlap kvůli prachům vyvyšuje... nebo chudák chlap, co živí línou neschopnou krávu. Co to takhle vzít z toho prostého úhlu, že si to dva lidi takhle domluvili, zařídili a vyhovuje jim to a tak to přinejmenším pro ně prostě je dobře tak, jak to je a chudák není žádnej?

0/0
28.12.2009 20:35

Host

Re: Re:

Ale vy jste ta manželství boháčů idealizovala, a přitom to spíš vypadá, že si manželek neváží jako osboností, ale jako služebných pro pohodlné zázemí (asi jako ledničky nebo pračky, oproti tomu životu ve stanu:-)), a pokud se náhodou chtějí nějak seberealizovat, moc pod fousy jim to nejde.

0/0
28.12.2009 21:03

Host

Re: Re:

Ale neidealizovala.  Mám před stříbrnou svatbou, na to, abych si jakékoli manželství idelaizovala jsem fakt už moc velká holka. Max. to bylo určité zjednodušení.

Prostě to většinou funguje dvěma způsoby. Buď jsou si ve svých profesních životech víceméně rovnocenní, nebo jeden dělá zázemí druhému.

Aby jeden byl superúspěšný, supervydělávající a druhý chodil do práce za pár kaček, které jejich rozpočet ani nepotřebuje, jen proto, aby mu někdo nevyčetl, že se fláká - tohle fakt většinou nefunguje. Opravdu je to méně rovnocenné, než když si mají jasně stanovenou dělbu práce, kde je evidentní, že se vzájemně doplňují.

0/0
28.12.2009 21:25

Host

Re: Re:

To by ale znamenalo, že pro nadprůměrně vydělávajícího muže je vhodná jen partnerka bez vlastních ambicí. Nešlo ani tak o to, jak jim to technicky funguje, ale pokud se o partnerce vyjadřuje, jakože tak holt ať si toho koníčka dělá, tak to skutečně o valném respektu k ní nevypovídá.

0/0
28.12.2009 21:51

Host

Re: Re:

Počínaje střední třídou také počínaly mít v domácnosti pomocnice.

0/0
28.12.2009 20:00

Host

Re: Re:

Navíc - znám spoustu těch lépe situovaných domácností, kde pracují oba - ovšem na výpomoc v domácnosti, s úklidem velkého baráku, popř. na vožení dětí do těch kroužků apod. někoho zaměstnávají. Což samozřejmě v případě, že oba mají slušně placenou práci a vůbec solidní kariéru, má význam. Pokud by ale jeden z nich vydělával max. tolik, kolik by ta uklízečka s au-pairkou dohromady stály, tak je velmi pravděpodobné, že to bude právě ten více vydělávající, co bouchne do stolu a řekne, že teda tuhletu "seberealizaci" sponzorovat nebude a ať ten druhý se laskavě přestane zašívat v zaměstnání a přiloží ruku k dílu tam, kde to má větší přínos, víte?

0/0
28.12.2009 18:58

Host

Re: Re:

zasivat v zamestnani???;-D

tady uz fakt nema cenu nic dodavat, tohle hovori za vse...

Jen snad tolik - rodicove meli opravdu velky barak - dvougeneracni rodinny dum - nicmene pokud by nekoho zamestnali na uklid na plny uvazek, tak ten nekdo se bude 6 dni v tydnu nudou kopat do pr*ele, nebot by nemel co delat. Dale take nechapu, jak se mame podarilo nas vychovat pri zamestnani a to v dobach, kdy zadne aupairky nebyly?;-)

0/0
28.12.2009 19:19

Host

Re: Re:

My si pořád nerozumíme. Taky mám barák, tři děti, jsem deset hodin denně v zaměstnání a stíhám. Ale hovoříme o rodině, která, ať se nám to líbí nebo ne, patří do jiné vrstvy. A tohle prostě má jiný rozměr.

Ilustrativní příklad - mám klienta. Patří mu půl vesnice, ve které bydlí, zaměstnává tam tak asi třetinu obyvatel. Jeho manželka bývala učitelka v MŠ. A teď si představte tu situaci, že by tam dál učila, děti vydávala rodičům, kterým skoro všem šéfuje její manžel a dotyčná školka (a nejen ta, i Sokol apod.) od něj dostává každoročně sponzorský dar skoro ve výši jedné takové průměrné učitelské mzdy. Jaký užitek by komu - a tomu jejímu manželovi zvlášť - takové zaměstnání přineslo?

Ona dejme tomu není nijak třeskutě inteligentní, takže nějaké lepší místo by na ni těžko kde čekalo, ale v péči o domácnost se vyžívá a je vyloženě organizační talent. Víte, kolik tomu svému chlapovi ušetří tím, že do té práce nejde?

0/0
28.12.2009 19:28

Host

Re: Re:

A pozor! On to sakra dobře ví a toho, že nemá žádnou "pracovitou, co se nebude válet doma" si velmi považuje! Jenže tohle musíte vidět zblízka, abyste věděl, o čem mluvím. Průměrné domácnosti se tenhle způsob života prostě netýká (věřte, že té mé taky ne).

0/0
28.12.2009 19:30

Host

Re: Re:

no dobre a ted se na to podivejte, tak, ze ten chlap, co mu patri pulka vesnice bude mit jedinou dceru. Myslite, ze bude rad, kdyz tato jeho dcera bude jednou povolanim manzelka - hospodyne, ktera je na svete od toho, aby vytvarela zazemi zetakovi? Nebo bude chtit, aby to jeho dcera radsi nekam dotahla?

0/0
28.12.2009 19:51

Host

Re: Re:

Má dvě :-) Obě vdané, momentálně na mateřské... Co s nimi on zamýšlel, vlastně moc netuším. Mám dojem, že obě i se zeťáky zaměstnává.

0/0
28.12.2009 19:54

Host

Re: Re:

jak je muze zamestnavat, kdyz zenska v techto vyssich vrstvach je od toho, aby manzilkovi poskytovala domaci servis? ;-D

0/0
28.12.2009 20:00

Host

Re: Re:

Klasická reakce idiota:-/

0/0
28.12.2009 20:01

Host

Re: Re:

argumety dosly, co? Pripominam, ze ja jsem TOHLETO:

"Ona dejme tomu není nijak třeskutě inteligentní, takže nějaké lepší místo by na ni těžko kde čekalo, ale v péči o domácnost se vyžívá a je vyloženě organizační talent"

NEPSAL. Tenhle zivotni styl manzelek tu prozasuje pani co "vidi" do zivota vyssich vrstev.

0/0
28.12.2009 20:13

Host

Re: Re:

pardon, jsem ta zmíněná "paní"... ale tu reakci s idiotem jsem nepsala já... Argumenty snad ani nedošly, spíš není moc o čem argumentovat. Já bych to asi nějak shrnula kusem textu staré písně "Když spíme pod stanem, radši si přivstanem, protože pod stan v lese vnucuje se mráz. Kdo však spí na měkkém, je rovněž člověkem, a tak se nedá říct, že žije snáz."

Prostě každý způsob života má svá pro a proti a je jen na těch lidech, kterých se to týká, jak si ho zařídí - a to i s těmi "proti".  Když tu bude článek o feminizmu, bude tu spousta pánů řvát, že ženská emancipovanost je mor; když je tu článek o ženě, kterou živí manžel, je to zas naopak. A často mám dojem, že to jsou ti samí.  :-)

A fakt mi vadí lidi, co mají pocit, že jen oni vědí, co je nejlepší pro všechny kolem nich a jak jedině správně si to mají druzí zařídit.

0/0
28.12.2009 20:22

Host

Re: Re:

ja myslim, ze to nejsou ti sami. A je na vas zenach, ktere z nich (z nas ;-)) si vyberete...

0/0
28.12.2009 20:32

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...