náhledy
Časy hubených mladých modelek s BMI pod 18 jsou pryč. Přestože je stále v módních kampaních potkáte, pomalu je dohánějí extrémy z opačné strany. Módní průmysl čím dál častěji sahá nejen po plus size modelkách, ale i po originálních ženách, které působí různě, jen ne konvenčně.
Autor: Profimedia.cz
Některé nové trendy z oblasti castingu modelek do kampaní vyvolávají otázku, zda ještě existují nějaké hranice?
Autor: Profimedia.cz
Značka Nike letos na podzim uvedla první mateřskou kolekci. Motivem kampaně jsou těhotenská břicha.
Autor: archiv značky
Jednou z nejznámějších plus size modelek je Tess Holiday. Ta do světa křičí, že její tělo je navzdory vysoké obezitě zdravé.
Autor: Profimedia.cz
Vzít do kampaně na spodní prádlo ženu pokročilého věku? Proč ne! I ty si kupují podprsenky a jejich těla by neměla být tabu.
Autor: Profimedia.cz
Důvod, proč módní značky vybírají nekonvenční modelky, není čistě nezištný. Na extrémech lépe demonstrují, že jejich oblečení padne každé ženě.
Autor: Profimedia.cz
Někteří vnímají obézní ženy na plakátech a titulkách časopisů jako reklamu na nezdravý životní styl a obezitu. Někdo spíše jako podporu sebevědomí těch, které nemají míry 90–60–90.
Autor: Profimedia.cz
Winnie Harlowová se v oblasti modelingu proslavila právě díky svému kožnímu onemocnění. Udělala z něj přednost.
Autor: Profimedia.cz
Kojení patří mezi témata, která se začínají rozmáhat i v módních kampaních. Značky se snaží podpořit skupinu matek, které jsou přesvědčené, že se jedná o téma veřejné a rozhodně nepatří do soukromí.
Autor: archiv značky
Kim Kardashianová sice patří mezi plus size modelky, v kampani se ale nechává důkladně retušovat. Pokud však chceme zobrazovat realitu, pořád je co zlepšovat.
Autor: Profimedia.cz
Plus size a k tomu těhotná - Ashley Grahamová tak zapózovala v plavkové kampani na začátku roku 2020.
Autor: Profimedia.cz