Ona

Mercedes-Benz Prague Fashion Week pomohl posunout českou módu na světovou úroveň. | foto: archiv MBPFW

Lokální móda. České návrhářství v době globálních oděvních značek

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Jejich modely jsou originální a nadčasové. Když si je vezmete na sebe, kromě pochval budete čelit i dotazům, odkud oblečení máte. Móda lokálních designérů obstojí v zahraniční konkurenci, přesto většina z nás dává přednost nákupům v nadnárodních řetězcích.

Na přelomu podzimu toho módní návrhářka Zuzana Kubíčková moc nenaspala. Čekalo ji představení nové kolekce na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Akci, která se v Praze koná dvakrát do roka a patří v tuzemsku k těm nejprestižnějším. „Měli jsme prezentaci v pátek a v noci ze čtvrtka jsem spala asi hodinu,“ vzpomíná jedna z našich nejvyhledávanějších designérek. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se