Miranda Kerrová
Herečka a někdejší andílek značky Victoria’s Secret je známá svou láskou pro zdravý životní styl. O fyzickém i mentálním zdraví sepsala několik knih a v roce 2009 uvedla na trh svou vlastní značku Kora Organics.
Ta se stala záhy bestsellerem. Možná je to hereččin čistý a mladistvý vzhled, který přesvědčuje jiné ženy, že se Miranda na rozdíl od ostatních celebrit zásadami zdravého životního stylu skutečně řídí a tedy ví, jak namíchat krém či sérum s vysokou účinností.
Šaty od Beckhamové či Lagerfelda? Řetězce lákají na módu slavných návrhářů![]() |
K vytvoření vlastní značky údajně inspiroval bývalého andílka nedostatek organických produktů pro péči o pleť na trhu. „Používání čistých a certifikovaných organických produktů se pro mě stalo obzvláště důležité, když matce během mého dospívání diagnostikovali rakovinné nádory na slezině,“ vysvětlila Kerrová a dodala, že od té chvíle se její rodina začala zabývat víc tím, jaké produkty v každodenním životě používá.
„Byli jsme v šoku, když jsme viděli, jak potenciálně karcinogenní a nezdravé ingredience byly na trhu jednoduše dostupné, a přitom byly považovány za bezpečné,“ uvedla.
Herečka a modelka se z nemoci své matky poučila a začala se zajímat o holistický přístup k péči o tělo. V důsledku toho vytvořila značku, která je stoprocentně certifikovaná jako organická a přináší prokazatelné výsledky, což bylo něco, co v době jejího založení v kosmetickém průmyslu docela chybělo.
„Kůže je největším orgánem v našem těle, takže je pro mě důležité dávat na ni ty nejčistší ingredience, protože cokoli si na kůži naneseme, se dostane dovnitř do těla,“ je přesvědčená Miranda Kerrová.