náhledy
Mileniálové tak možné nevypadají, ale disponují obrovskou kupní silou. Na rozdíl od předešlých generací své nákupy více promýšlejí.
Autor: Profimedia.cz
Doplňky mladí lidé milují. Často dávají přednost kvalitě a luxusnější značce před levnými napodobeninami. Berou to jako investici, která jim pomůže vylepšit styl.
Autor: Profimedia.cz
Jeden z nejprodávanějších doplňků loňského roku, kabelka od značky Gucci.
Autor: Profimedia.cz
Ležérní styl, který má mladá generace obzvlášť ráda, v podání Jakuba Polanky. Nezasvěceným může někdy připadat možná trochu nudný, ale kousky jsou do detailu promyšlené a vyjdou tak i na několik tisíc.
Autor: Bibloo
Na luxus si mileniálové rádi vystojí i frontu. Milánská prodejna značky Gucci loni v lednu v době, kdy začínaly slevy.
Autor: Profimedia.cz
Jeden z outfitů, které Jakub Polanka představil na pražském týdnu módu.
Autor: MBPFW FW17
Kampaň ke kolekci „FAX OFF“, kterou Jakub Polanka připravil pro Bibloo. (2017)
Autor: archiv firmy
Merceds-Benz Prague Fashion Week: Jakub Polanka / LaFormela
Autor: Ladislav Ptáček, iDNES.cz
Mladý slovenský autor Lukáš Krnáč a jeho postoj k plastickým operacím.
Autor: Archiv Mercedes-Benz Prague Fashion Week
Upcyklace je jeden z trendů mladé generace. Značka Jakobi ve svém showroomu na Letné pravidelně pořádá workshopy, kde ukazuje, jak si z obnošeného kousku vyrobit nový. Z džín, tak může vzniknout originální městský batoh.
Autor: Jakobi
Model v duchu slow fashion od značky Jakobi. Ta se zaměřuje na to, jak vdechovat starým věcem nový život a znovu pro ně najít využití.
Autor: Jakobi
Pohodlí, kreativní práce se střihem, barva a potisky. To je značka LAFORMELA.
Autor: LAFORMELA
Kombinace zdánlivě nekombinovatelného mladá generace zbožňuje. Sukně s mikinou z dílny značky LAFORMELA je toho příkladem..
Autor: LAFORMELA
Košilové šaty jsou jedním z módních hitů. Tyto jsou od Zdeňky Imreczeové.
Autor: Zdeňka Imreczeová
Šaty do práce i na večírek od návrhářky Zdeňky Imreczeové
Autor: Zdeňka Imreczeová
Tepláky do města patří. Pokud jsou vyrobené s citem a láskou. Česká značka Appart Label se zaměřila na jejich výrobu a na nedostatek zájmu si stěžovat rozhodně nemůže. Mladou generaci tepláky baví a na rozdíl od té starší je umí nosit.
Autor: Appart Label
Černá je stále in. Když se dá dohromady s vhodným střihem, je to záruka stylu i pohodlí.
Autor: Wolfgang
Design může mít i sociální rozměr. Projekt Metráž spojuje originální doplňky s pomocí lidíem v nouzi. Každý šperk je ručně vyrobený originál.
Autor: Metráž
Potisky jsou pro mileniály zásadní. Často právě skrz ně vyjadřují své postoje. Někdy to může být i lehce pobuřující, třeba jako v případě značky ODIVI.
Autor: ODIVI
Potisky jsou pro mileniály zásadní. Často právě skrz ně vyjadřují své postoje. Někdy to může být i lehce pobuřující, třeba jako v případě značky ODIVI.
Autor: ODIVI
Jedny šaty na sto způsobů. To mileniálové milují. Stejně jako barevné čepice a tenisky. Značka Wolfgang jim jde na ruku. Jejich kousky jsou pohodlné a dají se báječně kombinovat.
Autor: Wolfgang Store
Legíny nepatří jenom do tělocvičny. Mohou být naopak součástí stylového outfitu. Značka Leeda si pohrála s jedním vzorem a dala tak vzniknout svěží kolekci, jejíž kousky se dají různě kombinovat.
Autor: Leeda
Elegance, promyšlené střihy, kvalitní materiály, které vydrží roky. I to je důvod, proč mileniálové vyhledávají autorskou tvorbu. Značka Leeda je stálicí české módní scény.
Autor: Leeda
Mladá návrhářka Lenka Vacková se specializuje na tvorbu oblečení z textilního odpadu. Její kolekce vznikla ve spolupráci s firmou Klatex.
Autor: Lenka Vacková
Mladá návrhářka Lenka Vacková se specializuje na tvorbu oblečení z textilního odpadu. Její kolekce vznikla ve spolupráci s firmou Klatex.
Autor: Lenka Vacková
Návrhářka Petra Ptáčková společně s Footshopem vytvořilo zero waste kolekci, při jejíž tvorbě nevznikl žádný textilní odpad.
Autor: Petra Ptáčková
Návrhářka Petra Ptáčková společně s Footshopem vytvořilo zero waste kolekci, při jejíž tvorbě nevznikl žádný textilní odpad.
Autor: Petra Ptáčková