náhledy
Ilustrační snímek
Autor: Shutterstock
Jedna z prvních velkých značek, která vzbudila pozornost díky rozhodnutí obsadit do své kampaně muže, byla v roce 2016 CoverGirl. Ke spolupráci přizvala tehdy sedmnáctiletého youtubera a make-up artistu Jamese Charlese.
Autor: archiv firmy, Shutterstock
O rok později se s podobným konceptem připojila značka Maybelline NY, v jejíž reklamě na novou řasenku hrál i youtuber Manny MUA.
Autor: archiv firmy, Shutterstock
Poté, co se první kolekce stala hitem, vytvořil influencer Patrick Starrr ve spolupráci se značkou M.A.C několik dalších úspěšných edic make-upu.
Autor: archiv firmy, Shutterstock
Kontroverzní beauty guru a zakladatel stejnojmenné značky Jeffree Star sice rád a často vyvolává skandály, které na pár dní rozvíří internet, jeho kosmetické impérium se ale nadále úspěšně rozrůstá.
Autor: archiv firmy, Shutterstock
Českým příkladem boření stereotypů je hned několik kampaní značky Garnier, která se spojila se zpěvákem Benem Cristovao.
Autor: archiv firmy, Shutterstock
Pánská manikúra už dokonce dostala vlastní jméno,říká se jí „menicure“. Podle všeho to bude, minimálně mezi celebritami, hit letošního roku. Šílenství kolem každé nové barvy, která se objeví na nehtech zpěváka a skladatele Harryho Stylese (na snímku), mluví za vše. Přidali se například i rapper A$AP Rocky, herec a komik Pete Davidson nebo herec Ansel Elgort.
Autor: archiv firmy, Shutterstock