Produkty s puncem luxusu
Brad Pitt, Scarlett Johanssonová, Hailey Bieberová či Travis Barker. To je jen pár jmen, která v poslední době přibyla na dlouhý seznam celebrit, jež mají vlastní značku kosmetiky.
Jistě, hvězdy světového formátu se v kosmetice angažují už dlouhá léta, až donedávna se však stávaly převážně ambasadory již existujících značek.
Jejich známé tváře propůjčovaly novým parfémům, rtěnkám i pudrům prestiž a punc luxusu. Podnikavější jedinci se však v posledních pár letech rozhodli investovat tuto výhodu do vlastních výrobků.
Příjmy z prodeje je totiž mohou uživit daleko déle a lépe než hraní či koncertování. Navíc mají ve firmě hlavní slovo, k němuž se může vázat pocit naplnění a také zadostiučinění, pokud se výrobkům daří.
Díky přesunutí podstatné části trhu do virtuálního prostoru ušetří na dohodách s parfumeriemi a drogeriemi i za marketing – reklamu si totiž z velké části udělají sami na instagramových a tiktokových účtech, naditých miliony sledujících.