náhledy
Soutěž Sexistické prasátečko sleduje i reklamu upozorňující na věk.
Autor: http://zenskaprava.cz
Reklama, která si pohrává s tématikou hromadného znásilnění.
Autor: http://zenskaprava.cz
Podle organizátorů soutěže Sexistické prasátečko se sexismy objevují v reklamě poměrně často.
Autor: http://zenskaprava.cz
Organizátoři soutěže Sexistické prasátečko v minulosti upozornili i na reklamu Dolce&Gabana.
Autor: Dolce&Gabana
Reklama, která velmi evokuje hromadné znásilnění.
Autor: Dolce&Gabana
Reklamní sex je vodopádem vášně, touhy a smyslnosti, chybí v něm ale emociální prožitek.
Autor: http://pzrservices.typepad.com
Žena je v reklamě zbavena své lidskosti, svého práva na názor a je v reklamě vnímána jenom jako kus masa. Jejím úkolem je uspokojit mužské sexuální fantazie. V kampaních módní značky Tom Ford se tak děje pravidelně.
Autor: http://3.bp.blogspot.com