- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fakt nekecám, jdu z hospody a najednou se ti čoveče zvedla země a praštila mně do hlavy :-D
Dálnice prasklá z vedra, ty titulkářskej negramote.
Po 22 letech se zvedla jedna z mnoha (tisíc?) položených betonových desek a český občan si nezapomene kopnout, jakej je to šmejd :D
Oprava je naplánována a zorganizována obratem (bez zdlouhavých výběrek apod) ale český občan si opět neopomene kopnout, jak je to ŘSD pomalé :D Dobře, mohli by to dělat přes noc ale to i výstavbu. To by ale pak zase český občan řval, že je to hrozně drahé :D
Taková věc se v našem ústavu stává maximálně jednou za deset let!
To je doba 22 roků "dostatečná" na samodestrukci betonu letními teplotami? Jak mohou mít nepopraskané ("nevybuchující") silnice (dálnice) státy v subtropech či tropech (SAE, Saúdská Arábie, Egypt...)?
Není to jen šlendrián stavebních firem a při (záměrně) špatném stavebním dozoru ze strany ŘSD - viz EUROVIA CS a "vlnící se" dálnice na Ostravu (a to stačilo je pár let, ne 22; prostě pokrok nezastavíš)?
Ještě že teď v době technického a technologického pokroku nestavíme naše pohraniční opevnění; to by za pár let "vybuchovalo" v létě samo od sebe.
20 let je oficiální životnst betonové siniční vozovky.
D1 vydržela až 40 let.
Není divu, že nevypadala vůbec dobře.
Nějak mně chybí informace, která firma to tenkrát stavěla, kdo dělal stavební dozor a jaké prémie a odměny dostal tehdejší ředitel ŘSD.
Teď se to opraví za nějaké ty peníze, ale tehdejší manažeři nevrátí za svou "práci" ani halíř, natož korunu.
Protože je to nejpodstatne, záruka už dávno vypršela.
Jan Rydl je nejvetsi lhar a vymlouvac v CR. Diky cemuz na RSD bude pracovat az do smrti.
Tak jiste, prece nereknou dalnice bude praskat dal Vy jste vzdycky uzasni jak jim zerete cokoliv co kdo rekne. A to zdaleka nejen RSD.
no-prostě malá dilatační spára. za 500 tisíc vám tam najedu ve třech lidech, příčně to říznem, vemem bagříkem na 50 čísel, založíme spodek, nacpeme do toho dvě travezy a zalejeme betonem. práce na den, materiál cca 60 tis a my si rozdělíme odměny jako zdravotníci z první linie
Tak to by tak hralo, delat to kvalitne a jeste levne! Z ceho by si asi staveli doma a kupovali auta? Za tou caskou na material vam chybi par nul... :-)