Diskuze
Povodí žádá u přehrady nosnost cyklostezky 25 tun, Plumlov na to nemá
Děkujeme za pochopení.
Z82d44e97ň81k61a 16Z20a32m71a67z44a15l29o10v94á
Je fakt, že pokud Povodí žádá nějaký jinak nadbytečný parametr, mělo by přispět. A že se diví, že Plumlov musel hodit projekt do koše? To je asi jasný, protože je rozdíl dělat klasickou cyklostezku a cyklostezku s výrazně vyšší nosností. To se hnedka musí všechno přepočítávat, vzít v úvahu taky ona přístupová místa a podobně. Nemluvě o tom, že klasická cyklostezka by i přes to, kudy si myslím, že má vést, asi byla o něco užší a náklaďák by se na ni nevešel...
I43v77o 70C70h20u16d49o49b96a
Tak přehrada je čistáa co to tam plave na hladině zelenyho misty i tři metry vprůměru velkyho
V49l66a66d24i97s12l91a54v 23Ž70i70d41e49k
Na těch pozemcích dnes je skoro jistě věcné břemeno umožňující pohyb techniky nutné k údržbě přehrady (to dle zákona veřejný zájem, což cyklostezka jen málokdy).
M56i26l73a55n 91C79h46a68l88u10p93a
Je otázkou co je nosnost 25 tun? Předpokládám, že se jedná o vozidlo, které váží dohromady 25 tun a má tři nápravy a splňuje podmínky pro provoz na PK v ČR, tj. nemá na jednu z náprav více jak 10 tun. Pokud je cyklostezka navržena jako standartní komunikace s možností občasné údržby a pokud je stavěna běžnou technikou, je takováto konstrukce schopna občasně přenést i libovolné nákladní vozidlo splňující podmínku max.10 tun na nápravu. Není tedy potřeba nic zesilovat a standartní konstrukce cyklostezky vyhoví pro příjezd vozidel Povodí.
J62i34n65d55ř50i89c81h 43Š94k10o41p94e48k
cyklostezky opravdu nejsou budované standardtně na zátěž 10 t
M94a33r69e75k 89K91o58s38t62e92l30e54c96k63ý
Proč musí být cyklostezky asfaltové a tak složitě (a samozřejmě i draze) stavěné?
Většina lidí si pořizuje horská kola, tak stačí pro jízdu trochu srovnaný terén, bez velkých kamenů a výmolů. Aspoň se mezi cyklisty nebudou plést bruslaři, matky s kočárky a důchodci. Tam, kde projede tatrovka, projede i cyklista.
Levná cyklostezka ovšem znamená menší příjem pro všechny píživníky tyjící z přerozdělování všelijakých dotací.
J23i69n12d38ř60i65c71h 60Š73k45o45p14e32k
taky to nechápu, stačilo by něco v podobě polní cesty
P37ř46e48m24y30s34l 59Č68e20r69n78í96k
Povodí tam potřebuje kvůli údržbě. A jak tam jezdily ta nákladní auta do teď? To lítali
J50i64n98d41ř45i11c53h 35Š67k73o91p71e80k
jezdili přes pozemky, přes které má vést cyklostezka ?
V38l76a43d59i33s40l85a68v 69Z11a26h53r15a33d71n14í53k
Plvodí jsou kreténi.
J59i42n59d63ř24i16c60h 41Š10k43o59p95e30k
jj, nechají si přes pozemky, které nyní využívají pro přístup postavit cyklostezku s únosností nula nula nic a pak budou poslouchat kritiku, že nedělají údržbu (protože se tam nedostanou, ale to diskutéry a kritiky zpravidla nezajímá)
J63a53n 76V43a91l57o25u19c85h
Jednoduché - Povodí žádá, Povodí si rozdíl ceny (vč. nového projektu) zaplatí. Takhle to totiž vypadá, že nutně tam nepotřebuje , ale když už tam něco (za cizí peníze) bude, tak se "sveze". Jako by nestačilo, kolik škod už místním napáchalo nedodržrním termínů o sezóny... Paraziti.
J39i91n37d80ř63i82c86h 39Š76k80o31p23e23k
povodí cyklostezku nepotřebuje, na údržbu vyhovují stávající pozemky. Jenže když někdo po těchto pozemcích chce vybudovat cyklostezku, tak se logicky ozve povodí, protože i nadále chce mít možnost k nádrží jezdit
J59a22n 27P23o69k81o27r33n96ý
Takže teď není cyklostezka, tak se údržba přehrady zřejmě nekoná. A klidně si ji postavte, ale musí to unést naše náklaďáky. Takže se otevírá prostor pro město k vyjednání delší stezky za finanční spoluúčasti Povodí.
J35i72n49d47ř72i76c71h 41Š24k87o44p72e13k
samozřejmě koná.
Jezdí se třeba po nezpevněných plochách.
Když ale na těchto nezpevněných plochách obec postaví cyklostezku o nosnosti 3,5 t, tak se tam povodí logicky nedostane, aniž by cyklostezku poničilo
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče
Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...
Siláci přestěhovali vzácné sousoší neznámého autora, Olomoucí jen procházel
Prohlídková trasa Arcidiecézního muzea Olomouc nabízí návštěvníkům ve Zdíkově paláci, který je její...
Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let
Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...
Kabinu jsem neztratil, ale poučím se. Trenér Jílek poprvé o konci v Olomouci
Vyvenčí Flipu, fenku maďarského ohaře, ale do kavárny kousek od svého bydliště loveckého psa raději...
Desetkrát vyšší riziko než v lese. Olomoucké parky jsou plné nakažených klíšťat
Při procházce některým z olomouckých městských parků mají lidé jistotu, že každé druhé klíště tam...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.