Nová kampaň s podtitulem „Když se ohlédnu, vidím Olomouc“ se snaží přilákat studenty prostřednictvím osmi osobností z široké škály oborů.
„Cílem je připomenout, že jsme domovskou univerzitou výjimečných osobností českého a světového společenského života. Tito lidé prožili dlouhý čas v Olomouci, která zůstává v jejich paměti coby mimořádné místo, k němuž se budou už vždy vracet,“ přiblížil prorektor pro vnější vztahy Petr Bilík.
„Počítáme s tím, že se klip bude šířit primárně prostřednictvím sociálních sítí, plánujeme jej ale nasadit i do vybraných kin. Současně budeme kampaň prezentovat i na venkovních reklamních plochách ve vybraných krajích,“ dodal.
Kromě tváří lidí známých v celém Česku i v zahraničí sází klip také na působivé záběry historických budov školy i různých částí Olomouce včetně nejznámějších památek jako je Sloup Nejsvětější Trojice nebo katedrála svatého Václava.
Video, jehož výroba trvala zhruba měsíc, natočil další absolvent školy, režisér Marek Partyš (více o něm čtěte zde). Ten je autorem už dvou předešlých propagačních spotů, přičemž novější z roku 2013 s názvem Olomouc - univerzitní město se stal vítězem videoankety serveru iDNES.cz o nejkrásnější video z Olomouce (podrobnosti zde).
20. února 2013 |