náhledy
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Dva železniční jeřáby a obojživelný kolejový vůz s hydraulickými podvozky pokládaly v Prosenicích na Přerovsku nové moderní vysokorychlostní výhybky a to z pět desítek metrů dlouhých a zhruba šedesát tun těžkých dílů.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA