Přes dvě stovky vozů různého stáří a mnoho příznivců značky bylo o víkendu k vidění v plumlovském autokempu na čtvrtém ročníku Hanáckého Škoda srazu.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
„Letos přijel rekordní počet aut, přes dvě stovky. Dost možná se jednalo o vůbec největší sraz škodovek v Česku,“ řekl organizátor Roman Hájek.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Součástí programu bylo na základě hlasování účastníků i diváků vyhlášení nejlepších pěti škodovek, soutěž ve slalomu a spanilá jízda do Prostějova.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Akce se letos vůbec poprvé mohla zúčastnit auta libovolného stáří.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Pořadatelé připravili také jedno překvapení – na sraz dorazil jezdec Ondřej Klymčiw s vozem Škoda 130 LR, se nímž jel letos Rallye Dakar.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Právě jeho vůz nakonec od účastníků a návštěvníků dostal nejvíc hlasů.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
„Nejvzácnějším autem pak byla Škoda Popular 1100 z období druhé světové války,“ doplnil Hájek.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
K vidění byla v plumlovském autokempu mimo jiné i Škoda Felicia, poslední roadster vyráběný tehdejším AZNP (Automobilové závody, národní podnik) v letech 1959 až 1964.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
K vidění byla v plumlovském autokempu mimo jiné i Škoda Felicia, poslední roadster vyráběný tehdejším AZNP (Automobilové závody, národní podnik) v letech 1959 až 1964.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
K vidění byla v plumlovském autokempu mimo jiné i Škoda 1202, také známá pod lidovým označením Stejšn.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Pohled do interiéru jednoho z vozů, který dorazil o víkendu na čtvrtý ročník Hanáckého Škoda srazu.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Návštěvníci si mohli prohlédnout také Škodu 1201 v provedení vozu Veřejné bezpečnosti.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
K vidění bylo v plumlovském autokempu mimo jiné i několik Škod Octavia, jejichž výroba byla zahájena v roce 1959. Vozy s karosérií tudor byly vyráběny do roku 1964, verze kombi až do roku 1971. Celkem bylo vyrobeno asi 286 000 vozů všech verzí.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
K vidění bylo v plumlovském autokempu mimo jiné i několik Škod Octavia, jejichž výroba byla zahájena v roce 1959. Vozy s karosérií tudor byly vyráběny do roku 1964, verze kombi až do roku 1971. Celkem bylo vyrobeno asi 286 000 vozů všech verzí.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Dalším zástupcem starší generace byla Škoda 440, lidově nazývaná Spartak, jak se nazýval původní prototyp.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené, například varianta Škody 1000 MB.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené, například varianta Škody 100/110.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Třeba kupé Škoda 110 R, které bylo vyráběno v letech 1970 až 1980.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Například různé varianty Škody 742.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Například různé varianty Škody 742.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Například různé varianty Škody 742.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Například různé varianty Škody 742.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Kromě klasických vozů byly k vidění i ty sportovněji laděné a různě upravené. Třeba Škoda Favorit v provedení kabriolet.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES
Dorazila i netradiční Škoda Forman vyvedená v maskovacích vzoru.
Autor: Petra Černobilová, MF DNES