náhledy
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2 (vpravo).
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2 (v pozadí).
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2 (v pozadí).
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Stroj Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2), kterým opět vyráží do akce zdravotnická záchranná služba, poskytuje více bezpečí pro pohyb kolem než jeho předchůdce Agusta A109 K2. Hlavní vrtule je výše, zadní rotor je zase krytý v uzavřené ocasní části, takzvaný fenestron (na snímku).
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Posádky zdravotnické záchranné služby Olomouckého kraje vzlétají od ledna 2019 k pacientům opět ve strojích Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2). Ten používal předchozí provozovatel leteckých služeb a nyní ho nasadil i ten stávající, slovenská společnost Air Transport Europe, která doposud poskytovala stroje Agusta A109 K2 (v pozadí).
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Pilotní kabina stroje Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2), kterým opět vyráží do akce zdravotnická záchranná služba.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Přepravní prostor stroje Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2), kterým opět vyráží do akce zdravotnická záchranná služba. Lékař má místo na sedadle vedle lehátka s pacientem.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Přepravní prostor stroje Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2), kterým opět vyráží do akce zdravotnická záchranná služba. Lékař má místo na sedadle vedle lehátka s pacientem.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA
Nákladový prostor stroje Airbus H135 (dříve Eurocopter EC135 T2), kterým opět vyráží do akce zdravotnická záchranná služba. Na levé straně je naložen pacient, v pravé části uskladněno potřebné vybavení.
Autor: Stanislav Heloňa, MAFRA