Vizualizace podoby olomoucké Veteran Areny po velké rekonstrukci a rozšíření. Muzeum kvůli tomu bude rok zavřené.
Autor: veteranarena.cz
Jedním z prvních prototypů prostějovské automobilky byl Wikov IV/16 z roku 1924 (úplně vpravo).
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přístrojové desky jednoho z prvních prototypů prostějovské automobilky Wikov - modelu IV/16
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail loga na mřížce chladiče jednoho z prvních prototypů prostějovské automobilky Wikov - modelu IV/16
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Ukázka pestrosti produkce prostějovské automobilky - Wikov 7/28 ve variantě sanitního vozu
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Ukázka pestrosti produkce prostějovské automobilky - vlevo Wikov 7/28 ve variantě nákladního vozu, vpravo Wikov 35 "Labuť“, který sklízel úspěchy na soutěžích elegance designu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Ukázka pestrosti produkce prostějovské automobilky - modely Wikov 7/28 ve variantě osobního vozu (vlevo) a Wikov 35
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Wikov se do dějin československého automobilového průmyslu nesmazatelně zapsal mimo jiné díky modelu 35 "Kapka“, vůbec prvnímu vyráběnému aerodynamickému vozu. Vznikly zřejmě jen tři kusy.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Do produkce prostějovské automobilky Wikov patřil i model 35. Vyrobilo se jich přibližně jen 150 kusů.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail loga na mřížce chladiče vozu Wikov 35 vyrobeného stejnojmennou prostějovskou automobilkou
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail loga na nárazníku vozu Wikov 35 vyrobeného stejnojmennou prostějovskou automobilkou
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail loga na mřížce chladiče vozu Wikov 35 vyrobeného stejnojmennou prostějovskou automobilkou
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail loga na poklici vozu Wikov 35 vyrobeného stejnojmennou prostějovskou automobilkou
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Přezdívku „český Rolls-Royce" získala prostějovská automobilka mimo jiné díky modelu Wikov 40 - limuzíně vyráběné ve variantách s pevnou střechou (na snímku) či jakou kabriolet.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Přezdívku „český Rolls-Royce" získala prostějovská automobilka mimo jiné díky modelu Wikov 40 - limuzíně vyráběné ve variantách s pevnou střechou či jakou kabriolet (na snímku v popředí).
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Přezdívku „český Rolls-Royce" získala prostějovská automobilka mimo jiné díky modelu Wikov 40 - limuzíně vyráběné ve variantách s pevnou střechou či jakou kabriolet (na snímku).
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail karoserie limuzíny Wikov 40
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail znaku prostějovské automobilky na mřížce chladiče limuzíny Wikov 40
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail znaku prostějovské automobilky na mřížce chladiče limuzíny Wikov 40
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail znaku prostějovské automobilky na mřížce chladiče limuzíny Wikov 40
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail motoru limuzíny Wikov 40, která byla jedním z vozů, který přinesl prostějovské automobilce přezdívku „český Rolls-Royce".
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovní kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovní kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovní kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Pohled z kabiny jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovního kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přístrojové desky jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovního kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přední masky a reflektoru jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovního kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - sportovního kupé Wikov 7/28 z roku 1929, které prostějovská automobilka vyrobila jako předváděcí vůz na automobilovou výstavu.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodní vůz Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodní vůz Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Pohled do kabiny jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail kabiny jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přístrojové desky jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přístrojové desky jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail „technické přihrádky“ jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - závodního vozu Wikov 7/28S, který se prodával také v zákaznické verzi.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Jedna z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vůz italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail náhradního kola jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail nádrže chladiče jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail kabiny jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail přístrojové desky jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Detail motoru jedné z novinek pro sezonu 2017 olomoucké Veteran Areny - vozu italské značky Ansaldo, který posloužil nové prostějovské automobilce Wikov jako vzor pro první vlastní auta.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES