náhledy
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda. Atmosféru dodržuje i řidič.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Jednou z pravidelných příležitostí spatřit historickou tramvaj číslo 223 z roku 1930 v ulicích Olomouce bývá Mikulášská jízda.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 si v Olomouci zahrála i ve filmu Doktor Živago, který se zde natáčel v roce 2002.
Autor: MAFRA
Historická tramvaj z roku 1930 si v Olomouci zahrála i ve filmu Doktor Živago, který se zde natáčel v roce 2002.
Autor: Luděk Peřina, MAFRA
Historická tramvaj z roku 1930 si v Olomouci zahrála i ve filmu Doktor Živago, který se zde natáčel v roce 2002.
Autor: MAFRA
Historická tramvaj z roku 1930 si v Olomouci zahrála i ve filmu Doktor Živago, který se zde natáčel v roce 2002.
Autor: MAFRA
Historická tramvaj z roku 1930 si v Olomouci zahrála i ve filmu Doktor Živago, který se zde natáčel v roce 2002.
Autor: MAFRA
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Pohled do kabiny řidiče v modernizované tramvaji T3 R. P., které používá olomoucký dopravní podnik.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Interiér modernizované tramvaje T3 R. P., které používá olomoucký dopravní podnik.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Historická tramvaj z roku 1930 není v Olomouci jedinou tramvajovou legendou. Mezi oporami vozového parku zůstávají rovněž ikonické vozy T3, byť už v modernizované verzi T3 R. P.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES