- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Divim se, ze jsme vsichni prezili dobu kdy v autobuse nebyly pasy, kdyz tady ctu ty trapny kecy nekterych hysterek.
Hysterka bych byla, kdybych dítě na výlet nepustila, využití bezpečnostního prvku je jen snížení rizika, které nic nestojí, tedy racionální úvaha.
Hysterka bych byla, kdybych dítěti zakazovala lyžovat, snížení rizika je použití helmy a páteřáku.
Hysterka bych byla, pokud bych děti nepouštěla ven, snížení rizika je, že je vychovávám tak, aby děcka věděla, jak se v určitých situacích chovat.
Ale tak rozumím, každý má tu hranici nastavenou jinde. Vy mě považujete za hysterku, já vás za namachrovaného hazardéra.
Včera se na mě taky lepil autobusák.. manipulační, zde v Praze.. no jel jsem na padesátce jen 50.. pak začal předjíždět před křižovatkou, když jsem měl přejet do levýho neodbočovacího.. Měl jsem na výběr buď na to šlápnout, nebo zabrzdit.. no vybral jsem si tu první možnost.. Tím nechci naznačit, že se autobusák mohl na kamion lepit. Jen že jsem se necítil zrovna dvakrát dobře, mít za sebou takové monstrum.. případně před sebou smrdící krabici..
jeste se chlubte tim, ze ridite tak blbe, ze vas predjizdi i autobusy
Jo, jo, pásy.
Dcera první třída jela na 3denné výlet. Protože jsem se zajímala dopředu, věděla jsem, že paní učitelka objednala autobus s pásy. Autobus přijel a já se zeptala řidiče, jestli tam má dvoubodové nebo tříbodové pásy, abych věděla zda dát dceři podsedák. A autobusák to úplně ironizoval a dělal ze mně hysterku.
Jaká je zákonná úprava, když dálkový autobus má pásy, musí být použity, je tak?
Je to smutné, ale státní aparát by se už měl zamyslet nad povinným používáním autobusů s pásy a mladších 15 let pro přepravu dětí.
Proč státní aparát? U nás ve škole a ve školce prostě objednávají automaticky autobus s pásama. Pokud tedy chce dopravce vézt na výlet místní děti, musí mít autobus s pásy, jinak kšeft nedostane.
chyby mi tam slova ze byl aktivovan trauma plan, vyjelo tam specialni zachranarske vozidlo atd, tiskova mluvci prazske zachranky a hasicu to umi udelat vic napinavy, tady jen nehod a zachranili,
Jedná se o standardní postup při nehodě kde může být zraněno větší množství lidí. Teď si z hlavy nepamatuji při kolika lidech se aktivuje traumaplan, ale není to vysoké číslo.
To video které je zpoza volantu je na padesát let nucených prací.
D1 neprojede amurický armádní konvoj a ty blázni tam pošlou autobus s dětmi?
To nemohlo dobře dopadnout.
Na D35 narazil autobus s dětmi do kamionu, nejméně 15 zraněných
Kolik tech deti melo pas? To je odpovednost dozoru a ridice. Nevim proc, ale tady jsou tyto bezpecnostni prvky tabu pro vetsinu lidi.
Přiznávám, že jsem linkovým autobusem nejel už pár let. Opravdu mají dnes všechny autobusy instalované bezpečnostní pásy?