Bridgestone byl jedním z patnácti hlavních partnerů MOV od roku 2014, o čtyři roky později začal podporovat paralympijské hry. Na letošních olympijských a paralympijských hrách firma poskytla pneumatiky pro více než 1000 vozidel, které organizátoři ve své flotile používali. Ukončení spolupráce s MOV japonská společnost odůvodnila tím, že se chce více zaměřit na globální motoristický sport.
Dalšími top sponzory MOV jsou společnosti ABInBev, Airbnb, Alibaba, Allianz, Atos, Coca-Cola, Deloitte, Intel, Omega, Procter & Gamble, Samsung a Visa. Japonsko mělo dříve na olympijském sponzoringu významný podíl, ale nyní se MOV při hledání partnerů obrací více do Číny. Peníze získává také z Blízkého východu a Indie.
V olympijském cyklu končícím hrami v Tokiu měl MOV příjmy 7,6 miliardy dolarů (172 miliard korun). Čísla pro následující cyklus do her v Paříži dosud nebyla zveřejněna. Očekává se, že příjmy od top sponzorů vzrostou ze současných dvou na tři miliardy dolarů (68 miliard korun).