VISA Czech Top Shop 2021

Provozovny v Česku se po dlouhé uzavírce opět otevřely zákazníkům. Společnost Visa se proto spojila se soutěží pro české obchodníky Czech Top Shop, aby s novým oceněním oslavila postupný přechod země do stavu před pandemií.

VISA Czech Top Shop 2021

Na fotografii ze zahájení soutěže jsou zleva – Jiří Beran, mistoprodeje.cz; Michal Dvorský, T-Mobile; Tomáš Prouza, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR; Zuzana Svobodová, T-Mobile; Marcel Gajdoš, Josef Kunčar, Visa; Petr Ritz, SAMSUNG (hlavní partner soutěže).

Visa je běžnou veřejností často spojována jen s platebními kartami, ale pravda je taková, že jsme primárně technologickou společností v oblasti plateb. Neustále své služby a produkty zdokonalujeme a pro české obchodníky nabízíme opěrný systém, na který se mohou kdykoli obrátit. Ať už zrovna startují svůj nový byznys nebo vylepšují stávající provozovny. Doufáme, že prostřednictvím Visa Czech Top Shop představíme spotřebitelům další zajímavé prodejny v Česku a obchodníkům pomůžeme zlepšit zákaznickou zkušenost.

Marcel Gajdoš generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko

Každý měsíc jeden vítěz

Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích:

  • Exteriér provozovny – upravenost a zajímavost
  • Koncept / design provozovny
  • Navigace / orientace v provozovně, případně oddělení či regálu
  • Vystavení / prezentace služeb
  • POP komunikace včetně probíhajících akcí
  • Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
  • Digital Signage – využití digitálních nosičů
  • Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost
Za rok 2021 také vyjde absolutní vítěz, kterého vybere odborná porota. Té předsedá Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Jméno provozovny roku Visa Czech Top Shop bude ohlášeno na začátku příštího roku.
Červenec

CYBEX

„Plánovaná návštěva našich inspektorů první flagship store CYBEX přímo v srdci Prahy předčila veškerá očekávání. Samotný prostor prodejny v Široké ulici, ve kterém se snoubí jedinečný génius loci a dokonalý design s funkčností, bezpečím dětského zboží a vášní pro špičkovou módu. Vize značky For all tomorrow’s people ukazuje v celém prostoru udávající trendy pro moderní rodiče a uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Prodejna komunikuje vysoké standardy v oblasti designu, bezpečnosti a funkčnosti. Prostor je efektivně rozdělen mezi dvě patra. Ocenili jsme celou řadu speciálních služeb od vyhrazené VIP sekce pro předem rezervované, exkluzivní individuální schůzky po vlastní opravnu umožňující okamžitou péči o zákazníka. Dokonalost podtrhuje vysoce školený personál zajišťující špičkový servis a poskytující veškerou podporu. Luxus a moderní styl doplňují použité materiály a všudypřítomné LED obrazovky, na kterých je prezentováno značkové zboží.”

Červen

Super ZOO

„Zličínská vlajková loď sítě prodejen SUPER ZOO nás nadchla hned po vstupu. Uvítal nás moderní světlý interiér s nábytkem tvarovaným do oblých rámů, který připomíná styl kultovních výrobků firmy Apple. Všechny produkty i vystavená zvířátka byla výborně opečována, velmi nás zaujalo kruhové akvárium s rotujícími medúzami s polstrovanou lavičkou vybízející k usednutí a pozorování jako ve skutečné ZOO. Chytrým doplňkem je například také gravírovačka, na které si sami majitelé pejsků a kočiček mohou nechat vyrobit pro svého mazlíčka známku se jménem a kontaktem na sebe. V prodejně nezapomínají ani na zvířátka v útulcích. U útulkového stromu lze nalézt všechno, co potřebujete vědět o charitativních sbírkách pro zvířecí útulky.”

Květen

Albert

„Krásnou prodejnu Albert v Jesenici považujeme za ukázku best practice současné maloobchodní samoobsluhy. Design interiéru evokuje rustikální tržnici, hned u vchodu nás přivítal fresh bar s velmi lákavou nabídkou pestrého čerstvého (přestože byla neděle odpoledne) rychlého občerstvení. Moderní technologie – samoobslužné skenery zboží – vhodně kontrastují s dekorem dřeva, doplněným černým pozadím interiéru. Líbily se nám i násypníky na ořechy, respektive nákup váženého množství. Zákaznický zážitek velmi zpříjemňuje výrazné označení jednotlivých oddělení. Úplně v závěru nám milá paní pokladní velmi slušně nabídla založení věrnostní karty. Jen velmi těžko bychom hledali doporučení, co ještě vylepšit...“

Duben

„Vítězná prodejna bikero velmi šikovně převzala metody, které se osvědčily v instore marketingu FMCG zboží – využití nejcennější zóny, která je v úrovni očí zákazníka, vstupní zónu prodejny a také digitální reklamní nosiče. A to jak ve formě průhledného LED panelu ve výloze, tak interaktivního vystavení revolučního sedla All Wings formou cyklotrenažéru. Třetí vychytávkou, která nás ,dostala‘, je bikero box – geniálně jednoduchý samoobslužný systém pro převzetí a případně vyzkoušení zboží objednaného přes e-shop.“

Březen

„Vítězný DS Store Praha působí spíš jako galerie moderního umění než prodejna osobních vozů. Už jeho černá hliníková fasáda, jejíž vzorek nese logo značky DS, naznačuje exkluzivní pojetí tohoto unikátního konceptu. Uvnitř pak na nás dýchnou kůže, sklo a hliník, které velmi vhodně komunikují prémiovou pozici značky DS. Třešničkou na dortu je DS Virtual Vision – simulátor virtuální reality, který nás jako plášť kouzelníka Rumburaka přenese do středu Paříže. Tam nám pak nabídne neuvěřitelně realistickou prezentaci kompletní produktové řady vozů DS.“

Únor

GECO tabák–tisk velmi efektivně využívá každý kousek prodejní plochy, respektive stěny, své obchodní jednotky. Velmi pěkně také využívá digital signage, a to formou hned několika zobrazovacích panelů. K rychlosti odbavení zákazníků silně přispívá nasazení dvou ochotných prodavaček.“

Leden

„Jedná se o futuristické místo prodeje, respektive pobočku, poskytující unikátní, zcela robotizovaný systém bezpečnostních schránek. Zvenku působí fóliemi zakryté automatické dveře trochu nesrozumitelně. Ale uvnitř najdeme luxusní moderní interiér na pomezí vesmírné lodi Nostromo a operačního sálu. Personál je příjemný a profesionální včetně vkusného firemního oděvu, a je přítomen dokonce nepřetržitě, systémem 24/7. Skvělá ukázka POP marketingu.“

Máte ve svém okolí zajímavou prodejnu, kterou rádi navštěvujete? Nebo vás jen zaujala svým provedením či přístupem k zákazníkům? Nominujte ji do soutěže Visa Czech Top Shop 2021 e-mailem: .

Více informací o Visa Czech Top Shop naleznete na webu soutěže

Organizátorem Visa Czech Top Shop je retailový web

MístoProdeje.cz