Tedy abychom byli přesní, značku CE byste ve spodní části zadního krytu telefonu našli, ovšem v mírně pozměněné podobě. Podle vyjádření společnosti designéři chtěli zachovat harmonii textu a celkový minimalistický vzhled povinných nápisů, a tak značku CE upravili tak, aby byla v souladu s ostatními ikonami. Jednoduše lze říci, že byl použit tenčí font písma. To však evropští celníci označili za nepřijatelné, a zásilka smartphonů tak putovala zpět k výrobci.
Těžko si představit malichernější důvod, kvůli kterému čekat na telefon o několik týdnů déle.
Zákazníkům byl z centrály společnosti rozeslán omluvný e-mail, ve kterém výrobce vysvětluje důvody zpoždění a klienty ubezpečuje, že zásilky budou rozeslány během následujících dvou týdnů. Jako omluvu nabízí kryt na telefon spolu s folií na displej. Ti, kteří již dále nechtějí čekat, mohou objednávku zrušit a na účet obdrží refundaci platby v plné výši.
Ale vzhledem k tomu, že poptávka po OnePlus One značně převyšuje nabídku, si to většina čekajících rozmyslí a ony dva týdny ještě vydrží. Byť je tady možnost telefon pořídit od překupníků, před čímž ovšem OnePlus varuje (více zde).
Další neočekávaná „reklama“
Výrobci nelze upřít, že se o jeho prvním smartphonu opravdu mluví. Ostatně příběh OnePlus One je zajímavý od samého počátku. Společnost se nejdříve profilovala jako nováček v segmentu chytrých telefonů, aby později vyšlo na povrch, že v pozadí stojí už přece jen poměrně známé čínské Oppo (více v tomto textu). Jistě ne náhodou jsou si smartphony Oppo a OnePlus One až nápadně podobné.
Pozornost vzbudila také netradiční kampaň, v rámci které mohlo 100 šťastlivců získat telefon za symbolický jeden dolar, respektive euro. Postup byl jednoduchý: bleskurychle se do akce zaregistrovat, dostat se mezi stovku prvních a pak nafilmovat likvidaci stávajícího smartphonu a video výrobci zaslat (více zde).
Bohužel řada uživatelů nečekala na výzvu a smartphone si zničila bezdůvodně. Ignorovali také seznam modelů, které OnePlus pro rozbíjení akceptuje (podrobnosti zde).