Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Xiaomi v japonské reklamě ukázalo jaderný výbuch. Ví, že přestřelilo

Xiaomi nezvolilo v reklamě pro japonský trh nejšťastnější strategii. Ukázalo v ni atomový výbuch. Což nebyl dobrý nápad, protože na nukleární zbraně jsou v Japonsku samozřejmě extrémně citliví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Za mě výborný marketingový tah. Zpráva doputovala až do Česka a i zde se o Xiaomi dozví třeba někdo, kdo o nich neslyšel.

Navíc v Asii je asi dost lidí, co nemají nejlepší historii s Japonskem. Tak to je pro ně vítána reklama;)..

3 1
možnosti
FK

Bude se o tom psát po celém Japonsku. Jestli si myslíte, že přesně ten příběh "reklama s atomovým hřibem, skandál, omluva, média" nemělo marketingové oddělení Xiaomu v plánu? :)

6 0
možnosti
JS

Věřím, že ano, otázka je, zda to bude mít ten správný efekt. Branding není jen o tom, kolik lidí značku zná, ale také o tom, s čím si ji spojí.

0 0
možnosti
SK

No zase nic tak hrozného to jako nebylo... přirovnávat to k Lidicím je krapet přehnané.

0 3
možnosti

Jak to myslíte?

1 0
možnosti
JS

Já je chápu, od Xiaomi to bylo přinejmenším hloupé, je to asi jako použít v reklamě pro Českou republiku lidice. I z marketingového pohledu to není zrovna efektivní, i když špatná reklama je také reklama, s ničím se to nemá přehánět.

2 1
možnosti

Mají snad Lidice signifikantní symbol pro exponenciální nárůst energie ? Inu k smůle Japonců na nich museli Američané vyzkoušet jadernou zbraň , která jako zbraň posledního soudu urychlila konec nejen druhé světové války , ale drží světové velmoci na uzdě doposud.

Jaderný výbuch je smysluplným symbolem - Vyvraždění a vypálení Lidic však jakýkoli smysl postrádá a opravdu není symbolem pro nic jiného než čirý hnus, kterým je válka vždy .

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka

8. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 13:04

Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka

22. dubna 2024

Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!