Nefunguje Pilot - tak si ho zapněte zeleným tlačítkem
je podle mne zbytečné. Pokud máte opravdu problémy, napište a já uvidím, co se stím dá dělat. Když toho bude víc, nějaké místo se najde.
Další doporučení výrobce je:
Přečíst si soubor README na disketě, dodávané s Pilot Desktopem. Ta má prý obsahovat poslední změny popřípadě uživatelské tipy jak případné problémy odtranit.
Teprve když už si opravdu nevíte rady, zavolejte na číslo technické podpory a nachystejte si informace o verzi Pilota, přesné znění chybového hlášení popřípadě co možná nejpodrobnější popis chyby. Rovněž po Vás budou chtít verzi operačního systému (DOS, Windows, Macintosh atd.)
KONTAKT | POPIS |
(847) 676-1441 | Telefon 8-16 Po-Pá |
(847) 676-7323 | Fax |
(800) 881-7256 | Pouze z U.S. a Kanada |
(408) 848-5604 | Mimo U.S. a Kanadu |
ZAHRANIČNÍ ONLINE SERVICE PODPORA:
KONTAKT | POPIS |
(847) 982-5092 | 3COM/U.S.Robotics BBS |
(800) 762-6163 | Fax pro dotazy |
Internet | support@palm.usr.com |
Web Access | http://www.3com.com |
DOMÁCÍ SERVICE PODPORA:
KONTAKT | POPIS |
(047) 564 31 11 | Telefon |
(047) 581 10 59, 564 31 02 | Fax pro dotazy |
Internet | support@unicom.cz |
Web Access | http://www.unicom.cz |