

Motorola je známá agresivní cenovou politikou. První letošní novinka z prémiové řady Edge pak startuje hned se slevou 25 procent. Za akční cenu je to výborná nabídka za univerzální všestranný přístroj s maximální odolností.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Motorolu Edge 60 Fusion dostanete i s krytem v barvě telefonu a zajímavostí jistě je, že vedle ekologických materiálů je krabička i navoněná. Schválně si k ní po otevření přičichněte.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Motorola už od loňska, jako první výrobce, dodává telefony s energetickým štítkem. Ten bude povinný v EU u nových modelů od letošního června. Vedle energetické náročnosti ze štítku vyčtete i odolnost přístroje, (ne)snadnou opravitelnost a trvanlivost baterie.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Motorola Edge 60 Fusion je nejnižší model z řady Edge, což jsou u Motoroly přístroje střední a nejvyšší třídy klasické koncepce. V případě modelu Fusion nečekejte zásadní jednotlivé vychytávky, je to univerzální a vyvážený přístroj pro praktické použití.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Přestože i Motorola v minulí generaci přešla u některých modelů k plochému designu, tak Edge se drží stylu zahnutého displeje. Tentokrát zahnutého do čtyř stran. Nutno dodat, že vizuálně to stále vypadá dobře, ač módní trend to už dávno není.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Samotný displej je parádní. Má 1,5K rozlišení, obnovovací frekvenci až 120 Hz a špičkový jas 4 500 nitů. V rámci cenové kategorie je to špičkový panel, kterému opravdu nevadí ani přímé ostré slunce.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Zajímavostí je, že telefon má vedle slotu na SIM (druhý slot je eSIM) i slot na paměťovou kartu. To je dnes ve střední třídě už docela výjimečné a překvapilo nás, že Motorola se k tomuto řešení u řady Edge vrátila.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Zde je dobře vidět design se zahnutým displejem, kdy je podobně na bocích zkosená i zadní část telefonu. Připomíná to letité samsungy z druhé poloviny minulé dekády.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Motorola se barev nebojí a Edge 60 Fusion se na trh vůbec nedostane v černé nebo šedé barvě, což je odvážné. V nabídce bude toto zeleno-modré provedení Amazonite a modro-fialové Slipstream. Třetí barva Zephyr, což je červeno-růžový odstín, se v Česku prodávat nebude.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Zadní kryt má sametovou strukturu, která je v ruce velmi příjemná. A v detailu je zde i drobný vzorek. Výhodou je absence otisků prstů, nevýhodou docela velká ochota ušpinit se. Ale otřít to jde snadno.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Motorola u řady Edge se už chvíli drží specifického designu fotomodulu, který je integrovaný do zadního krytu telefonu. Je to elegantní řešení, i když samotné objektivy jsou docela nápadné. Navíc jich tam je zbytečně mnoho.
Autor: Mobil.iDNES.cz
V reálu totiž nejsou čtyři, jak by se na první pohled mohlo zdá, ale jen dva. V jednom je totiž blesk a jeden je pouze pomocný. Reálně je zde hlavní snímač s rozlišením 50 Mpix od Sony. Konkrétně Lytia 700C s optickou stabilizací. Dvojnásobný zoom je řešený výřezem. Druhý snímač má rozlišení 13 Mpix a je to širokoúhlý snímač.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Pokud jste se pečlivě podívali na energetický štítek, tak jste si jistě všimli, že telefon má v případě pádu maximální odolnost. Splňuje totiž vojenskou normu MIL a k tomu normy IP68 a IP69. Víc odolný obyčejný přístroj koupit nelze.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Telefon má stereofonní reproduktory a má certifikaci Dolby Atmos. Ale podstatnější je, že ho pohání čip Mediatek Dimensity 7300. V prodeji jsou dvě paměťové verze 8 nebo 12 GB operační paměti, vždy však s 256 GB uživatelského místa. Výrobce bude víc propagovat tu lepší variantu.
Autor: Mobil.iDNES.cz
Baterie má kapacitu 5 200 mAh, tedy lehounký nadprůměr. Maximální nabíjecí výkon je 68 W a nabíječka už v balení není. Kabel však ano.
Autor: Mobil.iDNES.cz
A teď to nejpodstatnější. Základní ceny jsou 9 499 a 9 999 Kč. Což samo o sobě není špatné. Jenže Motorola na první měsíc snižuje cenu o 2 500 korun, tedy na 6 999 a 7 499 Kč. A to jsou s ohledem na výbavu a odolnost telefonu skvělé ceny. Sleva je tak sice dočasná, ale poměrně dlouhá. Navíc Motorola často akční ceny drží i nadále.
Autor: Mobil.iDNES.cz