Lifestylový magazín Čilichili operátora Vodafone je dostupný v nové podobě na webu

Lifestylový magazín Čilichili operátora Vodafone je dostupný v nové podobě na webu | foto: Vodafone

Vodafone spouští on-line verzi časopisu Čilichili

  • 2
Operátor Vodafone dnes spustil na adrese www.cilichili.cz plnou on-line verzi svého zákaznického časopisu Čilichili. Na webu nabídne lifestylový magazín denní aktualizaci obsahu, videa, interaktivní aplikace i satirický humor.

Čtenáři na webu najdou oblíbené rubriky z tištěné verze obohacené o multimediální složky, blogy různých autorů, videa, krátké filmy, soutěže nebo interaktivní aplikace.

Stránky je možné personalizovat, vytvářet vlastní obsah a ten sdílet s přáteli. Vše je doplněno kresbou designéra Štěpána Adámka z agentury KissYourMoneyGoodBuy.

Plné spuštění portálu se redakce rozhodla oznámit tzv. flashmobem – pomocí internetu a šeptandy anonymně zorganizovaného happeningu na určitém veřejném místě, kde účastníci bleskově provedou něco neobvyklého a zase rychle zmizí. Čilichili flashmob se odehrál v sobotu 6.12. na Václavském náměstí, kde se desítky navzájem neznámých lidí pod vedením žabáka – maskota on-line Čilichili – zúčastnily rozcvičky pro zlepšení nálady.

Spuštění portálu je mimo jiné dalším krokem ve strategii Vodafonu rozšiřovat příjmy plynoucí z reklamy ve vlastním mediálním portfoliu. Portál se tak stává významným reklamním prostorem pro oslovení mladých.

Obsah on-line verze zajišťuje stejně jako u tištěného časopisu agentura Boomerang Publishing, o technické záležitosti se stará Boomerang Digital, o design a kreativní koncept portálu pečuje agentura Media Factory.
Tištěný časopis Čilichili byl založen v roce 2004. Od roku 2006 se jeho náklad ustálil průměrně na 130 000 výtiscích měsíčně. Kromě informací o službách a produktech Vodafonu v něm čtenáři pravidelně nalézají i "porci pěkně ostrého čtení“. To vyneslo časopisu už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis. Podle posledního průzkumu Media projekt za Q2–Q3/2008 čte Čilichili průměrně 218 000 čtenářů měsíčně.