Vlastní mobilní aplikace sloužící zákazníkům má i řada dalších obchodníků. Namátkou například Kaufland, po vyhledání výchozí prodejny zobrazí nejen akční nabídku, ale i obvyklé položky, které od dané aplikace uživatel očekává. Tedy například nákupní seznam, vybrané recepty či možnost přihlásit/zaregistrovat se do věrnostního programu, v jehož rámci získá nejen slevy na vybrané produkty, ale také personalizované slevové kupony či možnost účasti v soutěžích o ceny.
Nemusí jít ovšem jen o síť supermarketů. Aplikace s možností přihlášení do věrnostního programu, díky čemuž nebude nutné při placení dohledávat v peněžence správnou plastovou kartu, mají například i sítě s drogistickým zbožím jako například společnosti dm drogerie či Rossmann. Klubovou kartu nemusíte v peněžence hledat ani při nákupu v prodejnách IKEA, stejně vám totiž po přihlášení do ní poslouží aplikace IKEA Store.