
Reklama Ingenius od Samsungu
Chce-li některý z mobilních výrobců ukázat přednosti své novinky, vybere si pro porovnání nejčastěji iPhone od Applu. Byť jde vzhledem k operačnímu systému o zástupce zcela samostatné kategorie. Okolo Applu se nicméně vytvořil takový kult, že jde o vděčný objekt pro poukazování na to, co ten či onen výrobce dělá lépe než tato americká společnost.
Patrně nejznámějšími reklamami, které si utahují z iPhonu, jsou ty od Samsungu. Na jejich špičce je hned celá série spotů s titulem Ingenius. Jihokorejský výrobce se v nich zaměřil na funkce či parametry, ve kterých Apple za konkurencí tehdy zaostával. Třeba pomalejší přenosová rychlost, chybějící podpora paměťových karet či absence multitaskingu. Samsung se v této sérii do Applu trefoval i kvůli pro mnohé uživatele nepochopitelnému výřezu displeje iPhonu X. A přitom se z výřezu stal nakonec trend, který převzala i androidí konkurence.