Tvar Apple Watch je dnes už tak ikonický, že nesmí chybět v nabídce žádného čínského výrobce, který nabízí chytré hodinky. Aktuálně se k tomu přidávají tvary modelů Ultra jak od Applu, tak od Samsungu nebo oblíbené outdoorové modely Garminu. Ale nabídka je tak pestrá, že si vybere každý.
Některé značky umějí nabídnout vše, od dětských hodinek po modely s fakt parádními displeji a alespoň papírově výbornou výbavou. Ale jsou i takové, které se specializují na okrajovější segmenty trhu, třeba na takzvané hybridy. Tedy hodinky s mechanickými ručičkami a malým displejem na ciferníku. Naopak vymizel segment chytrých náramků. Ten už je zcela okrajový, překvapivě se mu věnují spíš velké značky, které na něm stále dokážou vydělat.
Horší to tradičně bývá se servisní podporou, myslíme především softwarovou podporu. Obvykle je to jeden z největších rozdílů mezi značkovým a neznačkovým zbožím.