Situace krátce před otevřením stánku, který je rovněž prvním ve střední a východní Evropě, nenasvědčovala tomu, že by se Honoru podařilo vzbudit tak vysoký zájem, jako tomu bylo opakovaně v případě konkurenčního Xiaomi. Čínská značka přitom zvolil velmi podobnou strategii.
Do obchodního centra na pražském Chodově totiž lákala na výrazné 80% slevy. Ty se ovšem vztahovaly pouze na dva vybrané modely, konkrétně na honory 7C a 7X. S domácím konkurentem dokonce Honor sdílel i myšlenku početního omezení. To bylo ovšem v tomto případě podstatně výraznější, například modelu 7X bylo totiž k dispozici pouze 25 kusů.
Na koho se nedostalo, mohl využít 30% slevy na modely 10, 9 Lite a View 10. I v tomto případě byl počet dostupných kusů omezený, a to mnohem výrazněji. Třeba modelu View 10, který ve slevě vyšel na 8 043 Kč, bylo jen deset kusů. Honor 9 Lite pak za 3 493 korun získalo pouze osm nejrychlejších.
Pro všechny, na které se nedostaly smartphony za akční cenu, pak značka k telefonu zakoupenému za běžnou cenu přidala zdarma chytrý náramek Honor Band 3. V tomto ohledu se tak strategie obou čínských rivalů rozcházela: Xiaomi totiž kromě početně omezených zlevněných produktů poskytovalo po celý den plošnou 30% slevu na celý sortiment. I to je možná důvod, proč obchody Xiaomi při slavnostním otevření obléhaly stovky lidí.