Kvůli slávě na internetu musejí čínští influenceři vymýšlet nové taktiky, jak zaujmout. Internet nyní fascinují snímky a videa, na kterých jeden vedle druhého vysedávají na ulicích, mostech či na březích řeky. Mají u toho provizorní vybavení, především kruhová „portrétní“ světla, stativy, mikrofony a selfie tyčky, ovšem nejdůležitější je mobil s přímým přenosem, namířený na jejich obličej.
Do přímého přenosu svým divákům nejenom ženy, ale i muži zpívají, malují, jedí a nebo si prostě jen povídají. Cílem je vymámit z diváků co nejvíc příspěvků na tuto obživu. Údajně jsou výdělky z této činnosti slušné, ovšem většina z těchto lidí má ještě hlavní práci a streamují sami sebe až třeba po večerech nebo ve volných dnech.
Ony zvláštní lokality – na ulici či na mostě (nebo pod ním) – mají často svůj důvod. Influenceři si záměrně vybírají bohaté čtvrti měst, jelikož je pak algoritmus sociálních sítí vybere jako vhodnější program pro bohaté diváky. Jinak řečeno, pokud se v Číně na streamy díváte z bohaté čtvrti, pak vám síť nabízí především jiné lidi ve stejném typu lokality.
Influenceři tak v podstatě šidí algoritmus, jelikož přenos z jejich běžného místa bydliště by jim nevynesl tak bohaté diváky, a proto by měli i menší příjmy. Je to v podstatě i druh soupeření mezi jednotlivými influencery: zatímco jeden se spokojí s diváky v chudší čtvrti, jiný vyrazí ven na to správné místo a naláká ty bohatší.
Společné streamování z jedné ulice či podobné lokality má navíc pro influencery i další výhodu. Zatímco kdyby byli sami, mohou být obětí pronásledování či stalkingu. „Ve smečce“ jim však toto nebezpečí nehrozí.
Z jejich míst je může vyhnat policie, nicméně je to většinou klasifikováno jen jako drobný prohřešek, například rušení klidu zpíváním. Nestává se, že by kvůli této činnosti někoho zatýkali, pouze je z daného místa vykážou.
Tento trend v Číně není zábavou jen pro sledující, ale i pro influencery samotné. Často vyhledávají tuto činnost skupinově, je to pro ně v podstatě druh volnočasové aktivity, uvolnění se. Přes den mohou mít třeba nudnou kancelářskou práci a večer si povyrazí tím, že na ulici zpívají před mobilem pro své vybrané diváky.