Apple má Prahu zjevně rád. Reklamy tu točí téměř každý rok. Ta nejnovější propaguje novou službu, která uživatelům iPhonu umožní odmítnout sledování aplikacemi. První scéna se odehrává v kavárně Místo v pražských Dejvicích, kde si hlavní hrdina Felix bere kávu do kelímku.
Následně se střihem nachází na Národní třídě, kde odjíždí od Nové scény Národního divadla směrem do centra, aby se opět střihem vrátil na místo odjezdu a s baristou, který mu prodal kávu, i taxikářem v patách kráčí směrem k budovám Národního divadla. Tohoto nelogického detailu si zákazníci v USA asi nevšimnou a právě pro ně je reklama určená, konkrétně je v titulcích zmíněný participující operátor T-Mobile.
Dále příběh pokračuje v bance či jiném úřadu, ve skutečnosti jde o halu Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Felix se následně z obchodu, kde si pořídí krém proti kvasinkám, propracuje k obchodnímu domu Kotva, respektive k jeho zadnímu traktu. Dav otrapů zde vychází ze zásobovacího vjezdu Kotvy a od hlavního vstupu do Burzovního paláce, následně Felix s celým davem kráčí Rybnou ulicí.
Zbytek příběhu se již odehrává v interiéru u Felixe doma, kde je víc než plno. Jenže Felix vytáhne iPhone a zvolí nabídku vypnout sledování aplikacemi. Což problém vyřeší a otravové zmizí.
Reklama tak upozorňuje na novinku, která majitelům přístrojů s iOS, primárně iPhonů umožňuje zakázat sledování aplikacemi. Funkce App Tracking Transparency se nelíbila třeba francouzským skupinám pro internetovou reklamu. Ale francouzský antimonopolní úřad ji shledal pro uživatele přínosnou (více viz Funkce chránící soukromí je přínosná, uznal podle Applu francouzský úřad).
Apple točí reklamy v Česku často, v posledních letech třeba několik vánočních spotů. Většinou v Praze, ale někdy se rozhlédne i po jiných lokacích, jako předloni v reklamě na hodinky Watch.