Americký Garmin díky třetinovému nárůstu získal 37 % podíl na celosvětovém trhu. Druhý v pořadí je TomTom, který v současnosti ztrácí 7 % na Garmin, daleko za nimi je pak spojení Mio/Navman se 6 %. Čtvrté místo pak obsadila pro nás prakticky neznámá značka Nextar.
Agentura odhaduje, že většina navigací prodaných v posledním čtvrtletí roku 2008 měla nižší cenu než pět tisíc korun.
V Evropě se v posledním čtvrtletí roku 2008 prodalo o celou čtvrtinu méně navigací než ve stejném období roku 2007. Mnoho evropských řidičů si totiž již svou první navigaci pořídilo a měnit ji za nový model už není tak časté.
Naopak výrazný pokles cen navigačních přístrojů na americkém kontinentu zvedl prodeje meziročně o 20 % a Amerika tak obsadila v prodejích navigací první místo s 52 % podílem na trhu.
Velmi zajímavé je také srovnání roku 2008 s předchozím obdobím. Celosvětový prodej navigací vzrostl o 18 %, celkem se prodalo 41 milionů přístrojů. Vzhledem k výraznému zlevňování však výrobcům celkové tržby klesly, konkrétně o 16 %.