Diskuze

Štve vás operátor? Ode dneška se ho zbavíte rychleji a zdarma

Ve středu 1. dubna vstupuje v platnost novela zákona o elektronických komunikacích. Jednou ze zásadních novinek je výrazné zjednodušení změny poskytovatele služeb. Odchod je zdarma a zákazník se může obrátit pouze na nového operátora, který zajistí vše potřebné. Samotný přenos čísla nesmí trvat déle než dva dny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ad anketa "Ne, nemám důvod ke změně" všechno je to stejná oligopolní pakáž ;-€

2 0
možnosti

Já si chtěl koupit simku v Polsku než zavřeli hranice. Teď mám smůlu.

0 0
možnosti

O90l20d20a 28O30l85e48š

1. 4. 2020 15:00

máme jediného operátora a jmenuje se Kar-tel. A toho se jen tak nezbavíte.

7 0
možnosti

je fajn, že můžu změnit operátora bez sankcí, problém je, že jeden je za 18 druhý bez 2 za 20 a ten třetí je jen třetí do party :-/

2 0
možnosti

Operatoru je spousta.

1 1
možnosti

T34o95m93á49š 71F94l48a86i

1. 4. 2020 14:05

Bylo by skvělé kdyby umožnili dát výpověď paušálu bez sankcí Příští rok mi končí paušál a už nikdy v životě nechci paušál!!! Zloději, předčasné ukončení smlouvy je přímo likvidační

0 4
možnosti

Tomasi, to ode dneska ale muzes :)

1 0
možnosti

to by mne také zajímalo... smlouva u O2 ...

0 0
možnosti

v únoru 2020 jsem měnil O2 za T-mobile,

1-musel jsem někde volat-O2(přesvědčování proč, až za měsíc převod, po týdnu poslali převodní číslo)

2-T-mobile přihlášení

3-vidím nové podmínky jako posunR^

2 0
možnosti

Nejlepší by bylo se domluvit a ideálně všichni přejít k jednomu operátorovi. Pak by byla vidět ta snaha u konkurence...

1 0
možnosti

Když to bude O2 nemám s tím problém

0 1
možnosti

A32l21e92š 17H75o24l92a95n

1. 4. 2020 10:32

Před mnoha léty jsem byl u Oskara - Vodafone a docela spokojený. Avšak jako dlouholetého zákazníka neměl operátor ani snahu si mě nějak udržet aktualizovanou zajímavější nabidkou a tak jsem po deseti letech odešel s mobilním telefonem k O2, kde jsem už měl pevnou linku a pevné připojení k internetu. Od nich jsem s mobilem odešel po 4-létech pro podobné důvody jako výše a pro nevyhovující drahé datové tarify k T-Mobile. U T-M mi oproti dvěma prvním vyhovuje datový tarif a zatím nemám potřebu hledat jiné řešení. Ale samozřejmě v porovnání s operátory v Evropě jsme celkově stále "vykořisťováni" jak za feudalismu - ale co jsem před časem četl, tak to prý sami chceme... :-(

1 0
možnosti

R79a65d44e71k 48M14á86c35a

1. 4. 2020 10:15

Výborně! Modrý operátor konečně přestane dělat z lidí voly.

4 0
možnosti

Mám modrého bezmála 25 let a jsem spokojený. Párkrát mě naštvali, ale to by se asi povedlo každému operátorovi. Nebylo toho za ty roky zas tolik, aby to bylo na výměnu. Nicméně od doby, co to koupil Kellner, hodně přituhlo. Spousta věcí, co dřív byly bez poplatku se hradí nebo musíme žádat obchodního zástupce o výjimku. Tak uvidíme, s čím se vytasí při letošním obnovení smlouvy ;-D

0 1
možnosti

P70e22t46r 81R69e16m79e28š

1. 4. 2020 9:57

Hmm, nechápu, k čemu je to dobré, když dneska je to prakticky všude na jedno brdo.Rv

2 0
možnosti

Si někdo řekne. Proč bych platil paušál když skoro nevolám. Zřídím si předplacenku a to předtím bylo složitější když byl úvazek.

0 0
možnosti