Diskuze
Test infolinek operátorů: někteří zákazníci mají přednost
Děkujeme za pochopení.
a.ariel
jak se přepojit u o2
Tak jsem zkoušela ten váš návod na *11 stisknout 2 pro english a žádné přepojení se nekonalo.
tom
zkušenost s O2
koukněte sem, jestli jste si ještě nenaběhli:
http://julak.licanet.cz/grafoman/index.php?kterou=1191332884.txt
drevak_patlak
Statistika
Abyste mohli dělat závěry o rozdílu čekací doby mezi předplacenou kartou a tarifem, je potřeba udělat statistický test. Přidejete do tabulky ještě směrodatnou odchylku a počet telefonátů a pak je teprve možné udělat seriózní závěr. Pokud jsou to čísla typu 10s +- 20 s, tak žádný podobný závěr udělat nelze.
Jakub
Firemni vs. soukromy zakaznik
Jeste bych rad podotkl, ze velky rozdil mezi firemnim a soukromnim tarifnim zakaznikem. Mam soukromy i firemni telefon u jednoho operatora, konkretne Paegas a je to opravdu velky rozdil. To co na normalni lince vyresit neumi na firemni lince vyresi behem chvilky a to i sluzby spojene i se soukromym cislem.
zagy
Sam pracuji na call centru, i kdyz ne primo jako operator
a muzu rict, ze VODAFONE je absolutne nejhorsi operator, co se tyce komunikace. Zkuste s nimi neco vyridit mailem! Na pece@vodafone.cz Vas poslou se vsim do hajzlu. Jen pokud budete hodne neprijemni, tak se uraci predat to na kompetentni oddeleni - jinak Vas odkazi na hovor na CC. Opravdu komunikace s nimi neskutecne - operatori nezkuseni, malo proskoleni, kazdy rika neco jineho, kdyz slibi zpetny kontakt, tak se stejne neozvou. Navic mi prijde, ze poradne nearchivuji komunikaci s klienty, protoze nedokazi poradne odpovedet na nic s minulosti. Ja s nimi resim problem jiz skoro 10 mesicu a porad nejsou schopni poradne komunikovat a odpovidat! A to nejsem zadnej stoural, jenze jejich pristup me vazne nasr*l.
Prase Bobík
Re: Sam pracuji na call centru, i kdyz ne primo jako operator
To so popisujete, byl pro mě důvod skončit s TM.. Obávám se, že je to +- stejné všude
Anonym
CC
Víte, ono je to celé o tom, že si nedokážete představit, jak taková práce operátora vypadá. Je mi jasné, že pro rozčíleného klienta není asi nic lepšího než se pořádně vyřvat na operátorovi, který za to vše nemůže, jen reprezentuje danou firmu a její službu. Navíc s tím ani ve většině případů není schopen nic udělat. Problém je ve firemních procesech a vedeních společností.
Petr
Re: CC
Ale vždyť operátor je placenej za to, že si na něm lidi vylejvaj zlost za chyby jeho nadřízenejch. Já vím, že je to hnusný, ale bohužel je to tak.
no..
hele
myslim, ze to tak nejde :-)
U O2 jsou všechny linky rozdělený, úplně zvlášť jsou paušální operátoři, úplně zvlášť předplacenkoví a úplně zvlášť firemní, u T-Mobile jsou minimálně paušály a předplacenky dohromady a u Vodafonu je to dokupy všechno (jen firmy maji samostatne)
no..
Re: hele
ale jen zatím u Vodafonu jsem pocítil značný rozdíl: v jednu chvíli jsme vytočili hovory z tarifu Nabito119 a Nabito2100 na linku - tarif Nabito2100 zvedli okamžitě, Nabito119 čekalo 4,5 minuty
petr
UPC zkušenost z druhé strany
Pracuju jako operátor, který především klienty kontaktuje, ale nedávno nás šoupli celé oddělení na chvíli na příchozí hovory, protože je to tu opravdu špatné co se týče počtu operátorů. (já se nedivím, dělat tuhle práci je o rozum a chce jí dělat fakt jen málo lidí...) Každopádně po tomhle jsem lecos pochopil a vážím si každého člověka, který tuhle práci dělá a ještě s tím neseknul. Často sem volají lidi s problémem, který by si zvládli vyřídit sami, pokud by alespoň trochu zapojili mozek. Ochota klientů spolupracovat je často nulová, nespolupracují například při hledání zákaznických účtů ("já vám nebudu říkat svoje jméno!!" "Proč vás tohle zajímá?!" apod) a nemají zájem na tom aby byl hovor krátký. To, že za nimi čekají další klienti je prostě nezajímá. Když už se sem takoví lidé dovolají, chtějí si vybít zlost a to nějakou dobu trvá...
Nechci všechno házet na neohleduplné klienty, to ne. Jen chci trochu rozšířit pohled na tenhle problém...
petr
Re: UPC zkušenost z druhé strany
Mimochodem, to že zavoláte na linku UPC a ona vás po nějaké volbě v automatu odpojí, znamená, že tam čeká ve frontě maximální možný počet klientů, který automat povolí. V ideálním případě by měl takhel nastavený počet vést k tomu že každý bude "odbaven" poměrně rychle a další lidi se už do fronty nedovolají dokud se situace trochu neklidní (například oddělení plateb pár dní po odeslání faktur je zasekané dost...). V takovém případě doporučuju volat jindy. V době kdy to ještě nebylo tak vyhrocené to fungovalo dobře. Pamatuju si, že bývávaly i časy, kdy přestože jsem byl padesátý v pořadí, dostal jsem se na řadu po deseti minutách. Teď už je to bohužel horší a chápu, že je to o nervy...
Triky typu - budu volat na linku pro nové klienty - moc nepomáhají. Operátor vyškolený pouze na přijímání nových objednávek, vám prostě s nastavením vašeho počítače (což mimochodem není problém UPC ale klienta) nebo s vysvětlěním faktury nepomůže. Neví jak... :-(
mika
Znám i horší
zlatý O2 a i ostatní operátoři zkuste Ufona to je docela o nervy můžete volat týden a stejně se nedovoláte na linku pro stálé zákazníky. Samozřejmě
V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model
Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...
Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka
Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat
Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...
Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku
Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny
Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...
Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás
Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....
U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi
Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...
Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu
Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...
Smartphonům od Googlu raketově rostou prodeje tam, kde kraluje Apple
Prodeje smartphonů Pixel od Googlu se mohou pochlubit neskutečným nárůstem prodejů. Tedy prozatím...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...