Výpadek neměl podle všeho geografické omezení a postihl zákazníky T-Mobilu v celé České republice.
Problém se týkal v menší míře i tarifních zákazníků, kterým systém při pokusu o volání hlásil, že nemají kredit.
„U některých zákazníků bohužel evidujeme omezení služeb z důvodu systémové chyby. Za tuto situaci se zákazníkům omlouváme, na opravě intenzivně pracujeme. Dotčené zákazníky budeme informovat a počítáme i s jejich případnou kompenzací,“ uvedla Patricie Šedivá z tiskového oddělení T-Mobilu.
Operátor uvedl, že se problém týkal zhruba dvou až tří tisíc zákazníků.
Podle stížností, které dorazily na redakční e-mail, přestaly služby fungovat již v neděli odpoledne. Telefony byly nejprve bez signálu, posléze při pokusu o volání automatická hláska oznamovala, že je nedostatečný kredit.
Zákazníci si stěžovali i na facebookovém profilu operátora. „Dobrý den, na odstranění poruchy kolegové stále pracují, ale ani předpokládaný čas vyřešení bohužel nemáme,“ odpovídali aktuálně pracovníci operátora na stížnosti.