T-Mobile sliboval tarify na míru. Věrným zákazníkům ale nic extra nedal

  0:18aktualizováno  0:18
„Prodloužením smlouvy ušetříte,“ hlásá banner na webu T-Mobilu pod přehledem aktuálně nabízených tarifů. Láká jím na jedinečné tarify na míru, které si prý připravil pro věrné zákazníky. Jenže o tarifech na míru v pravém slova smyslu nemůže být ani řeč.

T-Mobile láká na jedinečné tarify na míru | foto: T-Mobile

Po kliknutí na banner je zákazník přesměrován na podstránku zákaznické podpory věnovanou prodloužení smlouvy. Na stejnou stránku se zákazník mimochodem dostane i z úvodní stránky T-Mobilu přes standardní odkaz „Prodloužit smlouvu online“ pod záhlavím webu. Zákazník je následně vyzván, aby se přihlásil číslem pro hlasový či datový tarif, jedině tak mu operátor může prý ukázat jedinečnou nabídku tarifů podle jeho potřeb.

Fotogalerie

To je sice pravda, ovšem všechny dosavadní formulace operátora evokují, že se zákazník dočká zcela odlišné nabídky oproti standardním tarifům Mobil. Tedy, že získá více služeb oproti běžnému tarifu za tomu adekvátní paušál, nebo tarif speciálně uzpůsobený jeho běžné měsíční spotřebě.

Operátor sice skutečně zobrazí nabídku adekvátní spotřebě (především té datové) daného zákazníka, ovšem ne takovou, jakou zákazník po přečtení lákavých sdělení pravděpodobně očekává.

Veškerá tato „speciální“ nabídka totiž podle slov T-Mobilu vychází z aktuálních tarifů Mobil, operátorem nabízené tarify při prodloužení smlouvy se tak oproti nim nikterak neliší. „Tarify na míru“ tak představují pouhý výběr z aktuálních tarifů, tedy těch, které co nejlépe odpovídají chování daného zákazníka využívajícího některý ze starších tarifů.

Všeobecné vnímání spojení „jedinečný tarif na míru“

Zajímalo nás , jak spojení použité T-Mobilem v bannerové kampani vnímají zákazníci operátorů. Všeobecně se dají reakce oslovených lidí shrnout do jednotného přesvědčení, že si zákazník bude moci v takovém případě sestavit vlastní tarif podle svých představ. Dnes tedy zejména s ohledem na mobilní data, tedy možnost sám si určit především jejich objem, ale i cenu podle vlastních požadavků, a neomezovat se tak na striktně danou nabídku operátora.

„Banner slouží pro přihlášení zákazníka do prostředí samoobsluhy T-Mobile. Po přihlášení můžeme zákazníkovi zobrazit a nabídnout nabídku, která nejlépe pokrývá jeho telekomunikační potřeby a tím mu usnadnit jeho výběr,“ uvedla pro Mobil.iDNES.cz Anna Hroudová z tiskového oddělení T-Mobilu.

Zákazníci se staršími tarify budou totiž v případě končícího úvazku muset přejít na některý z nových tarifů. Bannerová kampaň se tak zaměřuje právě na snazší přechod zákazníků na nové tarify Mobil, které operátor představil koncem letošního března (více zde).

„Chceme, aby si zákazník vybral nový tarif tak, aby nejlépe vyhovoval jeho potřebám, což při přechodu mezi tarifními generacemi nemusí být vždy zcela snadné, proto se mu snažíme výběr usnadnit,“ dodala Hroudová.

Zákazníci čekající po kliknutí na banner a přihlášení do internetové samoobsluhy jedinečnou tarifní nabídku za svou věrnost T-Mobilu tak budou zklamáni. Minimálně v této kampani, která je, ačkoli tak nepůsobí, zaměřena zcela jiným směrem, se ničeho takového nedočkají.

Autor:
 

Nejčtenější

Cena přijatelná, výkon špičkový. Těšit se můžeme na nový malý iPhone

iPhone 8 Plus má 5,5palcový displej z produkce společnosti Japan Display

Apple podle všeho vyslyší volání o pokračování výroby malého iPhonu. Ale zapomeňme na čtyřpalcový displej a na dnešní...

Na tento smartphone jste čekali, pro mnohé je ideálem. Test Galaxy S10e

Samsung Galaxy S10e

Velký displej a přitom kompaktní rozměry. Špičková výbava a výkon a přitom žádné experimentální prvky, které by mohly...

Problémy převratného ohebného Samsungu. Loupe se mu displej

Poškozený displej ohebného smartphonu Galaxy Fold

První vzorky ohebného smartphonu Galaxy Fold, které výrobce poslal recenzentům, zaznamenávají zvýšenou frekvenci...

Za tento telefon nabízí Honor 130 000 korun. Ztratil se v pondělí

Huawei P30 Pro

Německá pobočka Honoru má problém. Jeden z jejích zaměstnanců ztratil v pondělí ve vlaku prototyp telefonu. Firma ho...

Nechtěný digitální půst. Tříletý syn zablokoval iPad na téměř půl století

Ilustrační snímek

Nikdy nenechávejte své děti bez dohledu s vašimi mobilními zařízeními. Doporučení, které po vlastní zkušenosti bude...

Další z rubriky

Chytrá krabička do auta od T-Mobilu je za hubičku. Ale jen v dubnu

Chytré auto

Službu Chytré auto představil T-Mobile v listopadu 2016. Primárně slouží ke sledování auta, nicméně od listopadu 2017...

Do Paříže či Karibiku budeme volat za šest korun. S Vodafonem o týden dříve

Ilustrační snímek

Již od 15. května nebudou moci mobilní operátoři za volání v rámci EU účtovat více než 19 centů za minutu. Minutový...

O2 vylepšuje pevný internet, ultrarychlé připojení má nově až 1 Gb/s

Ilustrační snímek

Společnost O2 po zhruba roce opět rozšířila nabídku pevného internetového připojení pro domácnost. Zatímco od loňského...

Už zase vši? Zkuste česnek a tea tree olejíček
Už zase vši? Zkuste česnek a tea tree olejíček

Vši představují věčný problém ve školách a školkách. Objevují se s železnou pravidelností a zbavit se jich není snadné. Odborníci se shodují v tom, že nejdůležitější je prevence. Jak se úspěšně těm malým potvůrkám vyhnout a co dělat, když se objeví?

Najdete na iDNES.cz