V čele české pobočky Vodafonu byl Petr Dvořák od roku 2018, teď pomalu jeho angažmá v této funkci končí. Operátor za něj hledá náhradu, Dvořák v rámci Vodafone Group odchází šéfovat divizi Partner Markets. Tato divize uzavírá partnerství a strategické aliance v zemích, kde Vodafone nepůsobí přímo prostřednictvím vlastní sítě. Zákazníci na takových trzích pak mohou služby Vodafonu využívat v síti některého z místních operátorů.
Vodafone se mimo jiné chlubí tím, že díky takovým partnerstvím získává lokální operátor globální znalosti a zkušenosti Vodafonu a posouvá se v oblasti digitalizace nabídky produktů a služeb pro spotřebitele. Dosud má Vodafone celkem 29 lokálních partnerů ve 46 zemích po celém světě. Jde o země jako například Austrálie, Nový Zéland, Fidži, Japonsko, Singapur, Katar, Chile, Argentina, Peru, Kanada, USA, ale také třeba evropské lokality jako Finsko, Belgie, Švýcarsko a Island.
„Byla to dlouhá a úspěšná cesta, na které jsem se setkal s celou řadou výjimečných lidí, od kterých jsem se vždy něco naučil. Po všem, co jsme společně prožili a čeho jsme dosáhli, nebude loučení snadné. Nejvíc mi budou chybět právě ti skvělí lidé, kteří tvoří jedinečnou kulturu Vodafonu. Ale zatím jsem stále tady, takže nesmutním a těším se na nové výzvy a příležitosti, které přinese moje nová role CEO Partner Markets,“ hodnotí Petr Dvořák své působení u českého operátora.
Dvořák je zkušeným manažerem v oboru telekomunikací. V roce 2001 v tomto oboru nastoupil k operátorovi T-Mobile, kde na různých manažerských pozicích působil přes deset let a mimo jiné šéfoval marketingové divizi operátora. V roce 2012 nastoupil do Vodafonu na pozici viceprezidenta pro nefiremní zákazníky a v roce 2018 měl odejít šéfovat pobočce Vodafone Malta. Jenže po rychlém konci tehdejšího šéfa české pobočky Jiřího Báči se namísto toho stal Dvořák nejdřív dočasným a nakonec stálým ředitelem místního Vodafonu.
Pod jeho vedením pokračoval operátor z pozice nejmenšího českého síťového operátora v boji s T-Mobilem a O2, jejichž pozici často operátor považuje za neférovou. Kromě různých žalob a stížností u evropské komise se podařilo operátorovi vylepšit svou pozici na trhu i novými partnerstvími. Pod vedením Petra Dvořáka například Vodafone „spolkl“ bývalou českou pobočku UPC a stal se tak poskytovatelem konvergentních služeb stejně, jako konkurenti. Vodafone také uzavřel partnerství s T-Mobilem za účelem budování optických přípojek do českých domácností.